Zlecenie - Kompleksowa obsługa ratownicza na obszarze Zespołu...

   
Analizuj Zamówienie 4237280 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-03-30
przedmiot zlecenia
Kompleksowa obsługa ratownicza na obszarze Zespołu Rekreacyjnego Parku Wodnego ,,Stawy" w Starym Sączu zlokalizowanym na dz. ew. n
r 49/1, 49/2, 49/3, 49/4, 49/5, 49/9, 49/20 w obrębie Stary Sącz oraz na pozostałej części akwenu wodnego poza Kąpieliskiem w terminach wskazanych w Załączniku Nr 1 do niniejszego zaproszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1. Zapewnienie niezbędnej obsady stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w godzinach otwarcia Kąpieliska.
1.2. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. , poz 1240 z późn. zm.) oraz wydanymi aktami
wykonawczymi.
1.3. Kontrolę nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych oraz postanowień regulaminu
Kąpieliska ,,Park Wodny Stawy".
1.4. Wykonywania z najwyższą starannością wszystkich czynności należących do obowiązków ratownika tj:
a) stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej;
b) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się;
c) kontrola stref dla umiejących i nieumiejących pływać;
d) wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych;
e) sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych przekroczeń obowiązującego regulaminu (np. granicy strefy dla umiejących pływać), a w kąpieliskach także nadchodzącej burzy;
f) reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu obowiązującego na terenie kąpieliska;
g) wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji (np. gwałtownych zmian warunków pogodowych);
h) codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby - przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności;
i) oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub nieszczęśliwy wypadek;
j) bieżące prowadzenie dziennika pracy ratownika;
k) prowadzenie szacunkowej rejestracji osób odwiedzających Zespół Rekracyjny Park Wodny Stawy oraz osób korzystających z kąpieliska.
1.5. Zapewnienie świadczenia usług przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
1.6. Zapewnienie niezbędnej obsady stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w godzinach otwarcia Kąpieliska.
1.7. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran, a w poważniejszych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego oraz innych służb;
1.8. Prowadzenie Rejestru Zdarzeń (wypadków).
1.9. Dbanie o powierzony sprzęt ratunkowy oraz zabezpieczanie go przed ewentualnym zniszczeniem;
1.10. Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach ratowników i wykorzystywanie go wyłącznie do celów służbowych.
1.11. Ratowników na stanowisku pracy obowiązuje zakaz używania urządzeń elektronicznych typu laptop, smartfon, odtwarzacz multimedialny itp.
1.12. Pełnienie dyżurów w jednolitych strojach, jednoznacznie identyfikujących służbę ratowniczą;
1.13. Dbanie o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu, prowadzenie podstawowej dokumentacji i systemu raportowania.
1.14. Przestrzeganie procedur tj.:
a) obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru;
b) alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu;
c) udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej;
d) łączności;
1.15. Określenie i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
1.16. Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, w szczególności pracownicy bądź podwykonawcy, muszą posiadać uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za osoby zaangażowane przez niego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz za prawidłowe i rzetelne wykonywanie przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadcza, że zaanagażowane przez niego osoby do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności pracownicy bądź podwykonawcy, będą posiadać uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności kwalifikacje określone na podstawie odpowiednich przepisów.
1.18. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane prawem zezwolenia, pozwolenia, certyfikaty i decyzje na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia;
1.19. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni łódź motorową z napędem ,,strugowym" przystosowaną do akcji ratowniczych (,,napęd strugowy" konieczny ze względu na specyfikę akwenu tj. liczne płycizny, mielizny).
1.20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za osoby zaangażowane przez niego dorealizacji przedmiotu zamówienia oraz za prawidłowe i rzetelne wykonywanie przedmiotu zamówienia.
1.21. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia oraz dostarczania do dnia 10.06.2016 r. ekspertyzy (przeprowadzonej pod kątem ratownictwa wodnego) Kąpieliska ParkWodny ,,Stawy".
1.22. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać przez cały okres obowiązywania umowyubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa OC na świadczone usługi) z obowiązkiem każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu na wezwanie aktualnej kopiipolisy ubezpieczenia. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca oraz osoby przez niego zaangażowane do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy ponoszą w szczególności odpowiedzialność za:
a) kompletne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
b) bezpieczeństo osób kąpiących się i pływających sprzętem wodnym;
c) wszelkie szkody wyrządzone w związku z realizacją umowy przez osoby zaangażowane przez Wykonawcę do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy.
Uwaga: Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty za rzeczywistą ilość dni w których przedmiot umowy był realizowany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji (w każdej chwili), czy osoba pełniąca dyżur ratow-niczy posiada wymagane prawem dokumenty uprawniające do pełnienia funkcji ratownika wodnego.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 1 do nieniejszego zaproszenia.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków ich udziału w postępowaniu. Dokumenty wymagane:
1. Zaparafowany Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
3. Zaparafowany Załącznik Nr 2a do niniejszego zaproszenia.
4. Zaparafowany Załącznik Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi dane zawarte w formularzu (potwierdzone za zgodność z orygninałem).
5. Zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
6. Kserokopie dokumentów o których mowa w pkt. III ppkt. 1.18 (potwierdzonych za zgodność z oryginałem).
UWAGA: W przypadku nie złożenia kompletu wymaganych dokumentów oferta zostaje odrzucona.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Kompleksowa obsługa ratownicza na obszarze Zespołu Rekreacyjnego Parku Wodnego ,,Stawy" w Starym Sączu zlokalizowanym na dz. ew. nr 49/1, 49/2, 49/3, 49/4, 49/5, 49/9, 49/20 w obrębie Stary Sącz oraz na pozostałej części akwenu wodnego poza Kąpieliskiem w terminach wskazanych w Załączniku Nr 1 do niniejszego zaproszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1. Zapewnienie niezbędnej obsady stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w godzinach otwarcia Kąpieliska.
1.2. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. , poz 1240 z późn. zm.) oraz wydanymi aktami
wykonawczymi.
1.3. Kontrolę nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych oraz postanowień regulaminu
Kąpieliska ,,Park Wodny Stawy".
1.4. Wykonywania z najwyższą starannością wszystkich czynności należących do obowiązków ratownika tj:
a) stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej;
b) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się;
c) kontrola stref dla umiejących i nieumiejących pływać;
d) wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych;
e) sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych przekroczeń obowiązującego regulaminu (np. granicy strefy dla umiejących pływać), a w kąpieliskach także nadchodzącej burzy;
f) reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu obowiązującego na terenie kąpieliska;
g) wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji (np. gwałtownych zmian warunków pogodowych);
h) codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby - przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności;
i) oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub nieszczęśliwy wypadek;
j) bieżące prowadzenie dziennika pracy ratownika;
k) prowadzenie szacunkowej rejestracji osób odwiedzających Zespół Rekracyjny Park Wodny Stawy oraz osób korzystających z kąpieliska.
1.5. Zapewnienie świadczenia usług przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
1.6. Zapewnienie niezbędnej obsady stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w godzinach otwarcia Kąpieliska.
1.7. Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran, a w poważniejszych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego oraz innych służb;
1.8. Prowadzenie Rejestru Zdarzeń (wypadków).
1.9. Dbanie o powierzony sprzęt ratunkowy oraz zabezpieczanie go przed ewentualnym zniszczeniem;
1.10. Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach ratowników i wykorzystywanie go wyłącznie do celów służbowych.
1.11. Ratowników na stanowisku pracy obowiązuje zakaz używania urządzeń elektronicznych typu laptop, smartfon, odtwarzacz multimedialny itp.
1.12. Pełnienie dyżurów w jednolitych strojach, jednoznacznie identyfikujących służbę ratowniczą;
1.13. Dbanie o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu, prowadzenie podstawowej dokumentacji i systemu raportowania.
1.14. Przestrzeganie procedur tj.:
a) obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru;
b) alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu;
c) udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej;
d) łączności;
1.15. Określenie i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
1.16. Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, w szczególności pracownicy bądź podwykonawcy, muszą posiadać uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za osoby zaangażowane przez niego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz za prawidłowe i rzetelne wykonywanie przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadcza, że zaanagażowane przez niego osoby do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności pracownicy bądź podwykonawcy, będą posiadać uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności kwalifikacje określone na podstawie odpowiednich przepisów.
1.18. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane prawem zezwolenia, pozwolenia, certyfikaty i decyzje na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia;
1.19. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni łódź motorową z napędem ,,strugowym" przystosowaną do akcji ratowniczych (,,napęd strugowy" konieczny ze względu na specyfikę akwenu tj. liczne płycizny, mielizny).
1.20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za osoby zaangażowane przez niego dorealizacji przedmiotu zamówienia oraz za prawidłowe i rzetelne wykonywanie przedmiotu zamówienia.
1.21. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia oraz dostarczania do dnia 10.06.2016 r. ekspertyzy (przeprowadzonej pod kątem ratownictwa wodnego) Kąpieliska ParkWodny ,,Stawy".
1.22. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać przez cały okres obowiązywania umowyubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa OC na świadczone usługi) z obowiązkiem każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu na wezwanie aktualnej kopiipolisy ubezpieczenia. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca oraz osoby przez niego zaangażowane do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy ponoszą w szczególności odpowiedzialność za:
a) kompletne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
b) bezpieczeństo osób kąpiących się i pływających sprzętem wodnym;
c) wszelkie szkody wyrządzone w związku z realizacją umowy przez osoby zaangażowane przez Wykonawcę do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy.
Uwaga: Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty za rzeczywistą ilość dni w których przedmiot umowy był realizowany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji (w każdej chwili), czy osoba pełniąca dyżur ratow-niczy posiada wymagane prawem dokumenty uprawniające do pełnienia funkcji ratownika wodnego.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych