Zlecenie 7621638 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie...

   
Zamówienie 7621638 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-31
przedmiot zlecenia
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na
terenie gminie Sienno
1. Inwentaryzacja wszystkich indywidualnych źródeł ciepła n
a terenie gminy Sienno tj. wszystkich źródeł ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym i użyteczności publicznej.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniana jest jedna ankieta dla całego obiektu, zaś w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele źródeł indywidualnych ankiety przeprowadzone powinny być dla poszczególnych lokali. Podmioty, które powinna objąć inwentaryzacja, to przede wszystkim:
a) małe kotłownie przydomowe,
b) paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki etc)
c) niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatów,
d) kotłownie w obiektach użyteczności publicznej,
e) kotłownie w obiektach handlu i usług.
Inwentaryzacja powinna zostać wykonana z zastosowaniem metody kombinowanej tj. połączenie metody rejestrowej z metodą wywiadu bezpośredniego poprzez wykorzystanie danych zgromadzonych w rejestrach i uzupełnienie ich za pomocą danych spisanych w wyniku wywiadu bezpośredniego, np. w formie ankiet z uwzględnieniem możliwości jej przeprowadzenia w zależności od sytuacji panującej na terenie Polski (ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji epidemiologicznej na terenie kraju) - forma papierowa lub elektroniczna.
2. Podczas prowadzonej inwentaryzacji, dla każdego inwentaryzowanego obiektu należy pozyskać dane, w odniesieniu do każdego inwentaryzowanego obiektu zgodnie z pkt. III wytycznych do przygotowania inwentaryzacji - aktualizacja
2.1. Dominującą metodą w metodzie kombinowanej powinna być metoda wywiadu bezpośredniego tj. wypełnienie ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez ankietera podczas oględzin. Informacje maja zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków i spisane na podstawie bezpośredniego wywiadu bez zbierania i przetwarzania danych osobowych. Gmina nie posiada rozbudowanej bazy danych, mogącej stanowić podstawę do przygotowania inwentaryzacji.
2.2. Osoby przeprowadzające inwentaryzację muszą posiadać odpowiednią wiedzę w zakresie wymogów obowiązującej uchwały antysmogowej oraz możliwości dofinansowania wymiany źródeł ciepła. Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła i obniżenia zużycia energii cieplnej.
2.3. W koszt realizacji zadania należy wliczyć koszty zabezpieczenia ankieterów i wyposażenia ich w środki ochrony przed COVID-19.
3. Przygotowanie i udostępnienie ankiety on-line do wypełnienia w formie elektronicznej. Ankiety w formie papierowej i elektronicznej zostaną przygotowane przez Wykonawcę na podstawie wytycznych do przygotowania inwentaryzacji oraz Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 przyjętego uchwałą Nr 276/107/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 25.02.2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 wraz z przyjętymi aktualizacjami (przy akceptacji Zamawiającego),
4. Opracowanie bazy danych z przeprowadzonej inwentaryzacji wraz z dostarczeniem narzędzia (systemu) informatycznego obsługującego bazę (w e-usłudze) umożliwiającego efektywne zarządzanie danymi w niej zawartymi m.in. możliwością generowania raportów w formacie xlsx (MS Excel) oraz do obsługi procesu wymiany pieców, co pozwoli na określenie m.in. priorytetów działań naprawczych, których celem jest poprawa stanu czystości powietrza w gminie Sienno.
5. Udostępnienie opracowania w formie mapy interaktywnej dostępnej z przeglądarki internetowej.
6. Przeszkolenie pracownika Gminy w zakresie obsługi bazy danych.
7. Przeprowadzenie akcji informacyjnej dla mieszkańców gminy Sienno w tym min.: przygotowanie plakatów informacyjnych, przygotowanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców gminy informujących m.in.: o terminach i tematyce przeprowadzanej inwentaryzacji, o zapisach wynikających z uchwały antysmogowej oraz możliwości dofinansowania źródeł ciepła - wydruk materiałów na koszt Wykonawcy w nakładzie zbliżonym do ilości budynków i lokali znajdujących się na terenie gminy Sienno, przygotowanie materiałów dla lokalnych mediów w formie ogłoszenia informacyjnego oraz artykułu min. Facebook, strona www gminy, przygotowanie artykułu do lokalnych mediów o wynikach przeprowadzonej inwentaryzacji. Akcja informacyjny powinna być przeprowadzona przed przystąpieniem do inwentaryzacji.
8. Przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji - zakres
raportu końcowego w zakresie zgodnym z regulaminem udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 przyjętego uchwałą Nr 276/107/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 25.02.2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 wraz z przyjętymi aktualizacjami oraz pkt. IV wytycznych do przygotowania inwentaryzacji - aktualizacja.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża obsługa techniczna nieruchomości
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342296 2024-04-05
godz. 14:00
Wielkopolskie Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych. 1. Przedmiot zam...
10364812 2024-04-09
godz. 09:00
Mazowieckie roboty budowlane polegające na konserwacji, bieżących naprawach oraz usuwaniu awarii w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibie w 2024 r. na terenie TZOM Ogrodowa. P...
10372255 2024-04-16
godz. 13:00
Mazowieckie Wykonanie przeglądu systemów napędu dachu, garażu i ekranów na PGE Narodowym oraz przeprowadzenie szkolenia użytkowania dachu ruchomego stadionu PGE Narodowy w Warszawie Przedmiotem n...
10405986 2024-04-19
godz. 15:00
Dolnośląskie Wykonywanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach stanowiących własność Gminy Głuszyca, zarządzanych przez ZUMiKsp. z o.o. w Głuszycy.
10424537 2024-04-24
godz. 12:53
Opolskie Wykonanie bieżących prac z branży budowlanej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie bieżących prac z zakresu budowlanki Zakres: 1. Wykonanie bieżących prac ogólnobudowlanych (naprawcz...
10464682 2024-04-29
godz. 09:00
Mazowieckie Obsługa techniczna urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100A ZP/SR/06/24
10440752 2024-04-29
godz. 10:30
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Nowy Bytom przy ul. Chorzowskiej wraz z budynkiem (wyłączonym z użytkowania)...
10485391 2024-05-10
godz. 08:00
Zachodniopomorskie „Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ”. Wykonywanie ...
10440835 2024-05-14
godz. 10:00
Lubuskie Wykonywanie usług sprzątania oraz prac konserwacyjnych w obiektach LOW NFZ w Zielonej Górze oraz Gorzowie Wielkopolskim. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług:Zadanie I: sprzą...
10428676 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ...