Przetarg 11599747 - I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mobilnego...

   
Analizuj Zamówienie 11599747
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody.”Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego1. Mobilne urządzenie do uzdatniania wody zapewn
iające dystrybucję wody do ludzi w sytuacjach kryzysowych – 1 szt. 2. Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku3. Urządzenie przeznaczone do pobierania wody, poprzez przyłącze typu STORZ - szybkozłącze wężowe o symetrycznej budowie powszechnie znane jako złącze strażackie, z każdego źródła – stawy, rzeki, jeziora itp. o wydajności:- min. 600 l/h przy ujęciu z wód powierzchniowych,- min. do 1 000 l/h przy ujęciu z sieci wodociągowej.4. Urządzenie odporne na warunki atmosferyczne5. Maksymalna ciągłość pracy urządzenia: min. 24h6. Czas pracy na wbudowanym akumulatorze: min. 8h7. Możliwość uzdatniania wody powierzchniowej i z ujęcia wodociągowego8. Czas pracy min. 3 h na pełnym zbiorniku paliwa9. Filtracja mechaniczna, chemiczna, UV10. Instalacja pozwalająca na przyłączenie paneli fotowoltaicznych11. Wbudowany akumulator 12V min.100 Ah12. Zamykana obudowa13. Zabezpieczenie automatycznie wyłączające urządzenie w przypadku awarii któregoś z podzespołów urządzenia14. Zewnętrzny panel sterujący min. IP6515. Wymiary urządzenia: Szerokość [mm] – min. 1130 - max. 1200Wysokość [mm] – min. 760 – max.1000Głębokość [mm] – min. 370 – max.76016. Wydajność: Woda powierzchniowa - min.600 l/hUjęcie wodociągowe - min. 900 l/h17. Temperatura pracy:w zakresiemin. 4° C: 60° C18. Zasilanie: jednofazowe 230 V / 50 Hz lub spalinowe19. Masa:W stanie gotowym do pracy suchym - min.110 kgPo napełnieniu wodą max -150 kg20. Pompa wody:Napięcie nominalne - min.12 VPrąd maksymalny - min.9 A21. Różnica poziomów pomiędzy lustrem wody zasilającej a spodem urządzenia:Przy rozruchu suchym - min.3 mPracy i rozruchu urządzenia zalanego - min.5 m22. Dostawa urządzenia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego tj.: do budynku Urzędu Miejskiego w Zawierciu (miejsce wskazane przez Zamawiającego). 23. Szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzenia24. Urządzenie posiada wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, opinie techniczne i dopuszczenia.Warunki gwarancji: Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.Serwis: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.2. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:a) czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,b) czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,c) czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),d) usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.II. Zamówienie objęte jest dotacją Wojewody Śląskiego na finansowanie zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.III. Tam, gdzie w SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamawiania został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Natomiast równoważność pod względem minimalnych parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń, nie gorszych od wymaganych w SWZ (w szczególności OPZ), aby można było mówić o porównywalności konkurujących ze sobą ofert.Porównywalność ofert zachodzi wówczas, gdy ceny oferowane przez wykonawców ubiegających się o dane zamówienie zostały obliczone według: takich samych (jednakowych dla wszystkich) reguł i wytycznych, w szczególności jeżeli porównywane oferty uwzględniają taki sam zakres przedmiotowy i ilościowy zamówienia (gdy wykonawcy skalkulowali w cenie ofertowej takie same lub równoważne rozwiązania techniczne lub materiałowe) oraz gdy spełniają wszystkie postawione przez zamawiającego warunki zamówienia.IV. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).V. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.VI. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.VII. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. VIII. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu zamówienia: Z uwagi, na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę. 10. Informacje dodatkowe:Opis oferowanego urzadzenia należy złożyć wraz z ofertą, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, gdyż skonkretyzowane w nim świadczenia, które zostanie spełnione w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej, składa się na treść oferty.Przy czym na treść oferty składają się wyłącznie te pozycje w „Szczegółowej ofercie przedmiotowej”, w których Wykonawcy winni nie tylko potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”, lecz podać nazwę producenta, typ, model i rok produkcji oferowanego urządzenia w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych lub cechy oferowanego urządzenia. Sprecyzowanie tych informacji jest bowiem dla Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania i składa się na treść oferty.Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Natomiast te pozycje w Szczegółowej ofercie przedmiotowej, w których Wykonawcy winni potwierdzić jedynie zgodność parametrów oferowanego sprzętu z minimalnym wymaganiami Zamawiającego na zasadzie: „Spełnia/Nie spełnia” (bez konieczności sprecyzowania informacji), nie mają charakteru treści oferty, lecz stanowią przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, o którym mowa w przepisie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp. (...)11. Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

ZP.271.49.2025.ED
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża uzdatnianie wody, materiały i urządzenia
kody CPV 42912300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: uzdatnianie wody , materiały i urządzenia