Przetarg 11624254 - I. Lokalizacja oraz adres inwestycjia) Działka nr ew. 2,...

   
Analizuj Zamówienie 11624254
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
I. Lokalizacja oraz adres inwestycjia) Działka nr ew. 2, obręb 7-04-04b) Adres: ul. Rudzka 6, 01-689 WarszawaII. Informacje ogólne1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i p
arapetów wewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym pod nazwą „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. Wymiana stolarki okiennej”.2. „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie – wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych” jest częścią projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych w m.st. Warszawy zakres 1”, który jest finansowany z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” realizującego działanie B1.1.3.W związku z uczestnictwem w projekcie pn. „Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych w m.st. Warszawy zakres 1” z Programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” realizującego działanie B1.1.3 wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu umowy muszą być oznaczone logotypami wskazanymi w pkt 5.4.2) SWZ. 3. Realizacja przedsięwzięcia zgodnie z zasadą DNSHZamawiający zobowiązuje przyszłego Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z zasadą „Nie czyń poważnych szkód” (DNSH, Do No Significant Harm) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020 /852 z dnia 18 czerwca 2020 r. oraz dokumentem pn. Zgodność przedsięwzięć finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, z zasadą „nie czyń poważnych szkód” dotyczącymi stosowania tej zasady (zał. nr 10 do SWZ).W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: 1) prowadzenia robót w sposób niepowodujący szkód środowiskowych, w szczególności nieprzyczyniający się do pogorszenia stanu środowiska naturalnego, zgodnie z sześcioma celami środowiskowymi określonymi w art. 9 rozporządzenia 2020/852,2) stosowania hierarchii postępowania z odpadami, w tym przygotowania wykazu odpadów, przeprowadzenia audytu przedrozbiórkowego oraz zapewnienia maksymalnego recyklingu i ponownego użycia materiałów,3) ograniczania emisji hałasu, pyłu i innych substancji podczas realizacji robót,4) stosowania materiałów i urządzeń spełniających wymagania środowiskowe określone w dokumentacji projektowej i przepisach prawa,5) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej zgodność realizacji inwestycji z zasadą DNSH oraz przekazywania jej na żądanie Zamawiającego, w zakres której Zamawiający będzie wymagał:a) wykazu odpadów, które mogą powstać w związku z realizacją termomodernizacji budynku i sposobu ich zagospodarowania,b) wyniku audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i ilościową strumieni odpadów oraz określenie możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki,c) potwierdzenia zastosowania materiałów i technologii zgodnych z wymaganiami środowiskowymi,d) raportu końcowego z realizacji inwestycji zgodnie z DNSH.6) okresowego raportowania zgodności realizacji inwestycji z zasadą DNSH, w tym do przedstawiania Zamawiającemu, na każde żądanie, dokumentacji potwierdzającejIII. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) dokonanie szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji istniejących okien i otworów budowlanych przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy,b) opracowanie dokumentacji projektowej, przy uwzględnieniu zapisów § 1 ust.2 projektowanych postanowień umowy,c) zabezpieczenie miejsca wykonywanych prac,d) demontaż istniejących okien oraz naświetli wraz z obróbkami,e) oczyszczenie, naprawę i przygotowanie ościeży pod montaż nowej stolarki,f) montaż nowych okien, naświetli,g) wymianę parapetów wewnętrznych,h) zachowanie istniejących obróbek blacharskich (parapetów) zewnętrznych,i) montaż wymaganych nawiewników,j) montaż okuć antywłamaniowych, okuć serwisowych,k) wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek, uszczelnień i izolacji związanych z wymianą stolarki,l) instalację, na każdej kwaterze okien, rolet wewnętrznych ze sterowaniem ręcznym (montaż obejmuje pomieszczenia sal lekcyjnych, biblioteki i czytelni, gabinetów i pomieszczeń administracyjnych oraz kuchni),m) uporządkowanie stanowiska pracy, wywóz zdemontowanych elementów i przekazanie obiektu do użytkowania zgodnie z wymaganiami odbiorowymi i dokumentacją powykonawczą,n) poddanie utylizacji zdemontowanych okien, parapetów i pozostałych materiałów,o) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.IV. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanycha) długość parapetów zewnętrznych 415 m.b.,b) długość parapetów wewnętrznych do demontażu 415 m.b.,c) powierzchnia stolarki do demontażu 764 m2,d) powierzchnia nowej stolarki okiennej PVC 672 m2,e) powierzchnia nowej stolarki okiennej P4 aluminiowej 85 m2,f) powierzchnia nowej stolarki okiennej P4 PVC 7 m2,g) nawietrzaki wentylacyjne 345 szt.,h) powierzchnia glifów okiennych 592 m2,i) powierzchnia parapetów wewnętrznych z konglomeratu 134 m2,j) powierzchnia rolet przeciwsłonecznych 507 m2.V. Informacje dot. prowadzenia prac1) Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób niewpływający na jego funkcjonowanie. Prace należy prowadzić w sposób:a) ograniczający emisję hałasu, a w przypadku konieczności wykonania prac generujących uciążliwe natężenie hałasu należy prowadzić je po godzinach pracy szkoły oraz w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych,b) ograniczający wytwarzanie pyłu i innych substancji, a w przypadku konieczności wykonania prac generujących wytwarzanie pyłu i innych substancji, należy zabezpieczyć teren budowy przed ich rozprzestrzenianiem.Prace należy organizować w sposób nienarażający uczniów i personelu szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac oraz z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Miejsce prowadzenia prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, w szczególności uczniów.

UD-III-WZP.271.48.2025.EPI
branża Elewacje, termomodernizacje, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi, elewacje
kody CPV 45000000, 45421100, 45443000, 45450000, 45453000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi , elewacje