Przetarg 7476810 - Giżycko i Sowieck – współpraca na rzecz rozwoju...

   
Analizuj Zamówienie 7476810 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-12
przedmiot ogłoszenia
Giżycko i Sowieck – współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgr
anicznego – Renowacja Muru Carnot’a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ I - Renowacja Muru Carnot’a - PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE MURU CARNOT’A – OD BRAMY GIŻYCKIEJ DO NAROŻNIKA BASTIONÓW LEOPOLD I LUDWIG.
Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2020.GW

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Renowacja Muru Carnot’a wraz z oświetleniem - CZĘŚĆ I - "Renowacja Muru Carnot’a - PRACE KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE MURU CARNOT’A – OD BRAMY GIŻYCKIEJ DO NAROŻNIKA BASTIONÓW LEOPOLD I LUDWIG”.
2. Podstawowy zakres robót obejmuje:
1) Usuniecie wszelkiej roślinności porastającej mury,
2) Oczyszczenie lica kamiennego i ceglanego,
3) Likwidacja wysoleń,
4) Likwidacja mchów i porostów,
5) Spięcie szczelin i spękań muru i uzupełnienie ubytków muru ceglanego,
6) Uzupełnienie ubytków muru kamiennego,
7) Renowację elewacji muru ceglanego i kamiennego,
8) Odtworzenie zadaszenia muru,
9) Usuniecie nadmiaru gruntu za murem.
10) Drenaż korytkowy z owinięciem geowłókniną.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
dokumentacją techniczną,
programem robót konserwatorskich,
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
postanowieniami SIWZ,
warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
wzorem umowy,
decyzją pozwolenia na budowę nr 21.2017 z dnia 18.01.2017 r.
Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora zabytków nr 390/2016 z dn. 21.11.2016 z późn. zm.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są: dokumentacje projektowe, STWIORB, SIWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty oraz sprawdzić (ze względu na ograniczone wymiary bram wjazdowych na teren Twierdzy Boyen) możliwość ewentualnego późniejszego dowozu materiałów budowlanych.
5. W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem:
1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
2) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
4) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
5) standardów emisyjnych,
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. w przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentach.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile jest to wiadome).
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
9. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacjach projektowych.
10. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
11. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
12. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót substancji budowlanej i instalacyjnej obiektu.
13. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
13.1 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu, tj.:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót ziemnych,
c) prac murarskich.
13.2 Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
a) w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
b) w trakcie realizacji zamówienia w ciągu 5 dni od podpisania umowy oraz na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu wskazane poniżej dowody (do wyboru zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 13.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Termin na złożenie oświadczenia – 2 dni lub
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów,
nr PESEL pracowników) – Termin na złożenie dokumentów – 2dni, lub
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy – Termin na złożenie dokumentu – 10 dni, lub
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych – Termin na złożenie dokumentu – 2 dni.
Uwaga! Wyliczenie ww. składników/elementów umowy o pracę ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.
c) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §15 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13.1 czynności.
d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe
kody CPV 45000000, 45262520, 45453000, 45454100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472726 2024-05-08
godz. 16:00
Małopolskie Remont budowlano-konserwatorski kaplicy pw. św. Bartłomieja przy ul. Konopnickiej 79/Komandosów 25A, nazwany - - W dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Kraków: Kaplica pw. św. Bartłomiej...
10423179 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie Legnica, kościół gotycki p.w. Marii Panny, prace ratunkowe fragmentu elewacji południowej i wschodniej kościoła. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restaura...
10484118 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzałkowie przy ul. Ostrowskiej 8 ZADANIE JEST DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR Edycja2R...
10442429 2024-05-13
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont wnętrza zabytkowego Rzymskokatolickiego kościoła parafialnego w Pieńsku
10483394 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie remontu budynku usługowego z bramą wjazdową tzw. „Gołębnik” znajdującego się na działce ew. nr 69 przy ul. Puławskiej 59 w Warszawie (...) cyt. z SWZ: "5.1. Przedmiot...
10478612 2024-05-22
godz. 00:00
Łódzkie Remont elewacji oraz naprawa i malowanie tynków wewnętrznych kościoła pw. Wniebowzięcia NMP (XIX w'.J w' Czarnocinie
10479597 2024-05-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Wykonanie robót budowlanych - wymiana okien w zabytkowej części kościoła parafialnego pw. Św. Marcina w Piławie Górnej przy ul. H. Sienkiewicza 32
10480996 2024-05-24
godz. 10:00
Lubelskie REMONT KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO PW. M. B. CZĘSTOCHOWSKIEJ W LIPINACH GÓRNYCH-BOROWINA Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem konserwatorskim kościoła parafialnego w Lipina...
10487924 2024-05-27
godz. 09:00
Lubuskie Prace konserwatorsko-restauratorskie przy emporze muzycznej oraz prospekcie organowym w kościele pw. św. Anny w Broniszowie. dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
10485426 2024-05-28
godz. 12:00
Łódzkie Odnowienie elewacji zabytkowego budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Witalisa w Tuszynie