Przetarg 6563662 - Dostosowanie pomieszczeń kancelarii do wymogów przepisów...

   
Analizuj Zamówienie 6563662 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-04
przedmiot ogłoszenia
Dostosowanie pomieszczeń kancelarii do wymogów przepisów szczegółowych w budynku nr 1 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym na ter
enie Rzeszowa przy ul. Lwowskiej 5
Numer referencyjny: ZP/1/2019

1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Dostosowanie pomieszczeń kancelarii do wymogów przepisów szczegółowych w budynku nr 1 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym na terenie m. Rzeszowa przy ul. Lwowskiej 5.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:
1) Pomieszczenie biurowe 112:

zdjęcie stalowych skrzydeł drzwiowych,
wykonanie nadproży z ceowników nad poszerzanym otworem drzwiowym, osiatkowanie z wypełnieniem zaprawą cementową,
rozbiórka wykładziny pcv, listew przypodłogowych, podłogi z klepki wraz z niezbędnymi warstwami podpodłogowymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego montażu drzwi,
poszerzenie otworu drzwiowego do wymiarów niezbędnych dla osadzanych drzwi z wykuciem istniejących ościeżnic drzwiowych,
wytyczenie i ustawienie drzwi specjalnych w otworze ściennym, pionowanie i poziomowanie, ustawienie w linii ściany, dokonanie montażu zgodnie z przepisami szczegółowymi, kartami/wytycznymi technicznymi, wymaganiami Producenta oraz norm, zarządzeń i instrukcji,
uzupełnienie, cegłą pełną, murów z wykonaniem otworu ściennego o wymiarach wymaganych dla drzwi specjalnych,
okładanie (szpałdowanie) nadproży cegłą pełną,
wykonanie robót tynkarskich, tynk kat. III, na uzupełnianych częściach ścian, nadprożu stalowym i ościeżach wymienianych drzwi,
uzupełnienie posadzki i podłoży pod posadzkowych rozebranych w związku z montażem drzwi specjalnych,
złomowy demontaż istniejącej kraty okiennej z wykonaniem/dostawą i montażem specjalnej kraty okiennej, kompletnej i wykończonej, otwieranej, spełniającej wymagania szczegółowe,
wymiana szyb w dolnych kwaterach okna na szyby zespolone jednostronnie matowe,
zamurowanie otworu w ścianie zewnętrznej z wykonaniem tynku wewnętrznego kat. III od strony pomieszczenia oraz tynku elewacyjnego wg istniejącego tynku,
wykucie istniejącej kratki wentylacyjnej z montażem nowej stalowej powlekanej kratki z żaluzją,
rozbiórka wykładziny podłogowej pcv, ułożonej luzem na podłodze z klepki z demontażem drewnianych listew przypodłogowych,
mechaniczne oczyszczenie i cyklinowanie posadzki z deszczułek oraz lakierowanie,
ułożenie posadzki z pcv luzem na istniejącej posadzce z deszczułek z zgrzewaniem posadzki pcv,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną,
montaż przyściennych listew drewnianych,
dwukrotne malowanie wewnętrznego parapetu okiennego,
dwukrotne malowanie grzejnika c.o. wraz z orurowaniem,
ustawienie i demontaż rusztowań dla wykonania uzupełnień elewacji oraz demontażu i montażu krat okiennych,
2) Pomieszczenie biurowe 112a:
złomowa rozbiórka fragmentu wewnętrznej ściany warstwowej pomiędzy pomieszczeniem 112a i 121 (magazynowe) składającej się z szklanych luksferów oraz cegły grubości ok. 7,0 cm,
zamurowanie otworu pomiędzy pomieszczeniami cegłą pełną grub. 12,0 cm z wykuciem strzępi, wykonaniem obustronnego tynku kat. III i malowaniem ściany i przyległej części sufitu, z przygotowaniem powierzchni, od strony pomieszczenia 121, ściana od strony pomieszczenia 112a malowana łącznie z całym pomieszczeniem,
złomowy demontaż istniejącej kraty okiennej z wykonaniem/dostawą i montażem specjalnej kraty okiennej, kompletnej i wykończonej, stałej, spełniającej wymagania szczegółowe,
wymiana szyb w dolnych kwaterach okna na szyby zespolone jednostronnie matowe,
wykucie istniejącej kratki wentylacyjnej z montażem nowej stalowej powlekanej kratki z żaluzją,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną,
dwukrotne malowanie wewnętrznego parapetu okiennego,
dwukrotne malowanie grzejnika c.o. wraz z orurowaniem,
zamurowanie otworu w ścianie zewnętrznej z wykonaniem tynku wewnętrznego kat. III od strony pomieszczenia oraz tynku elewacyjnego wg istniejącego tynku,
rozbiórka istniejącej posadzki pcv wraz z zniszczonymi i uszkodzonymi warstwami podpodłogowymi oraz ponownym wykonaniem tych warstw i nowej posadzki pcv,
wstawienie i demontaż rusztowań dla wykonania uzupełnień elewacji oraz demontażu i montażu krat okiennych,
3) Pomieszczenie biurowe 110:
zdjęcie stalowych skrzydeł drzwiowych,
wykonanie nadproży z ceowników nad poszerzanymi otworami drzwiowymi, osiatkowanie z wypełnieniem zaprawą cementową,
rozbiórka wykładziny pcv, listew przypodłogowych, podłogi z klepki wraz z niezbędnymi warstwami podpodłogowymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego montażu drzwi,
poszerzenie otworu drzwiowego do wymiarów niezbędnych dla osadzanych drzwi z wykuciem istniejących ościeżnic drzwiowych,
wytyczenie i ustawienie drzwi specjalnych w otworze ściennym, pionowanie i poziomowanie, ustawienie w linii ściany, dokonanie montażu zgodnie z przepisami szczegółowymi, kartami/wytycznymi technicznymi, wymaganiami Producenta oraz norm, zarządzeń i instrukcji,
uzupełnienie, cegłą pełną, murów z wykonaniem otworu ściennego o wymiarach wymaganych dla drzwi specjalnych,
okładanie (szpałdowanie) nadproży cegłą pełną,
wykonanie robót tynkarskich, tynk kat. III, na uzupełnianych częściach ścian, nadprożach stalowych i ościeżach wymienianych drzwi,
uzupełnienie posadzki i podłoży pod posadzkowych rozebranych w związku z montażem drzwi specjalnych,
złomowy demontaż istniejącej kraty okiennej z wykonaniem/dostawą i montażem specjalnej kraty okiennej, kompletnej i wykończonej, otwieranej, spełniającej wymagania szczegółowe,
wymiana szyb w dolnych kwaterach okna na szyby zespolone jednostronnie matowe,
zamurowanie otworu w ścianie zewnętrznej z wykonaniem tynku wewnętrznego kat. III od strony pomieszczenia oraz tynku elewacyjnego wg istniejącego tynku,
rozbiórka fragmentu wewnętrznej ściany warstwowej pomiędzy pomieszczeniem 110 i korytarzem wejściowym składającej się z szklanych luksferów oraz cegły grubości ok. 7,0 cm,
zamurowanie otworu pomiędzy pomieszczeniem 110 i korytarzem cegłą pełną grub. 12,0 cm z wykuciem strzępi, wykonaniem obustronnego tynku kat. III i malowaniem łącznie z ścianami tych pomieszczeń,
wykucie istniejącej kratki wentylacyjnej z montażem nowej stalowej powlekanej kratki z żaluzją,
złomowy demontaż istniejących drewnianych listew przyściennych,
przygotowanie powierzchni ścian (wraz z ścianką działową) i sufitu części pomieszczenia przy drzwiach wejściowych wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną, w części pomieszczenia z okratowanym oknem sufit podwieszany nie podlega robotom konserwacyjnym,
dwukrotne malowanie wewnętrznego parapetu okiennego,
dwukrotne malowanie grzejnika c.o. wraz z orurowaniem,
montaż drewnianych listew przyściennych,
ustawienie i demontaż rusztowań dla wykonania uzupełnień elewacji oraz demontażu i montażu krat okiennych,
4) Pomieszczenie biurowe 111:
złomowy demontaż istniejącej kraty okiennej z wykonaniem/dostawą i montażem specjalnej kraty okiennej, kompletnej i wykończonej, otwieranej, spełniającej wymagania szczegółowe,
wykucie istniejącej kratki wentylacyjnej z montażem nowej stalowej powlekanej kratki z żaluzją,
rozbiórka wykładziny podłogowej pcv, ułożonej luzem na podłodze z klepki z demontażem drewnianych listew przypodłogowych,
mechaniczne oczyszczenie i cyklinowanie posadzki z deszczułek oraz lakierowanie,
ułożenie posadzki z pcv luzem na istniejącej posadzce z deszczułek z zgrzewaniem posadzki pcv,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną,
dwukrotne malowanie wewnętrznego parapetu okiennego,
dwukrotne malowanie grzejnika c.o. wraz z orurowaniem,
montaż drewnianych listew przyściennych,
ustawienie i demontaż rusztowań dla wykonania demontażu i montażu krat okiennych,
5) Korytarz wewnętrzny:
- złomowy demontaż istniejących drewnianych listew przyściennych,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną,
ługowanie farby olejnej z tynku ścian – lamperia olejna,
przygotowanie powierzchni ścian pod lamperię z cienkowarstwowego tynku ozdobnego,
wykonanie lamperii z cienkowarstwowego tynku ozdobnego,
demontaż istniejącej posadzki pcv układanej luzem na posadzce z deszczułek,
mechaniczne oczyszczenie i cyklinowanie posadzki z deszczułek oraz lakierowanie,
ułożenie posadzki z pcv luzem na istniejącej posadzce z deszczułek z zgrzewaniem posadzki pcv,
montaż przyściennych listew drewnianych,
6) Korytarz wejściowy:
złomowy demontaż istniejących drewnianych listew przyściennych,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z 2-krotnym malowaniem farbą emulsyjną,
ługowanie farby olejnej z tynku ścian – lamperia olejna,
przygotowanie powierzchni ścian pod lamperię z cienkowarstwowego tynku ozdobnego,
wykonanie lamperii z cienkowarstwowego tynku ozdobnego,
montaż przyściennych listew drewnianych,
7) Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót:
wykonanie wszystkich niezbędnych, koniecznych ze względów technicznych, do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem zakresu umownego zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, normami, instrukcjami, zarządzeniami, przepisami, wymogami kart technicznych, technologicznych, instrukcji montażu, zaleceniami Producenta,
zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego,
zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub uszkodzeniem/zniszczeniem, (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, ścian, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,
w przypadku jakichkolwiek zabrudzeń, uszkodzeń lub zniszczeń Wykonawca wykona odtworzenie stanu pierwotnego w wymaganym przez zamawiającego zakresie,
złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu mieszczącego się przy ul. Konopnickiej 5 w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania,
Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane,
Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, tynku cienkowarstwowego, posadzek itp.,
wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi,
Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,
Zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,
roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie pracy w związku z tym Kierownik budowy zaplanuje i zorganizuje prace w sposób gwarantujący bezwypadkowość oraz nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z tej sytuacji, Kierownik budowy oraz Kierownik czynnego zakładu pracy ustalą szczegółowe warunki bezpiecznego prowadzenia robót budowlanych, w szczególności uwzględnią zagrożenia dla pracowników czynnego zakładu pracy, pracowników Wykonawcy oraz pracowników/osób postronnych, kierownik czynnego zakładu pracy powiadomi wszystkich swoich pracowników oraz osoby postronne (mogące się znaleźć w obszarze prowadzonych prac) o ich zakresie, czasie trwania, potencjalnych zagrożeniach oraz o środkach zapobiegawczych ustalonych do wspólnego stosowania,
porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych, pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń,
po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód,
splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,
przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru,

OPZ oraz inne dokumenty przekazane Wykonawcy są częścią umowy o wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych. Wszystkie wykonane prace i dostarczone materiały będą zgodne z OPZ i przedmiarem robót.
UWAGA:
Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar robót, OPZ i STWiOR są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Elementy ujęte w którymkolwiek z tych dokumentów a nie ujęte w innych należy traktować jakby były ujęte we wszystkich dokumentach.
UWAGA:
a) Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym budynku.
b) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.
c) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac.
d) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej 5.
e) Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450828 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 26, ul. Karola Miarki 1 w Piek...
10493553 2024-05-07
godz. 23:59
Małopolskie Wygrodzenia szklane wyjść z hali odbioru bagażu w Terminalu pasażerskim -
10482195 2024-05-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie 1. Przedmiotem zamó...
10480018 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w szczególności w Do...
10341486 2024-05-08
godz. 10:00
Podlaskie Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra budynku biblioteki publicznej na potrzeby...
10462919 2024-05-09
godz. 09:00
Zachodniopomorskie „Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie (działka nr 27/15 o...
10458312 2024-05-10
godz. 12:30
Kujawsko-Pomorskie Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych d...
10484575 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie modernizacji pomieszczeń dla spółki Polregio S.A. w obiekcie dworca kolejowego w Kielcach.
10489488 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa budynków ekspedycji zlokalizowanych na pętlach tramwajowych w Warszawie (2 części)
10456512 2024-05-14
godz. 11:00
Śląskie Adaptacja pomieszczenia nr6 w budynku biurowym na potrzeby Działu Zakupów; HB/4462