Przetarg 11497328 - Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na...

   
Analizuj Zamówienie 11497328
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie RZGW w Gdańsku w podziale na części

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na tereni
e RZGW w Gdańsku z podziałem na części.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: 1) Część 1: Dostawa bakenów przystosowanych do żeglugi nocnej związana z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie ZZ Chojnice;2) Część 2: Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie;3) Część 3: Zakup materiałów do oznakowania brzegowego spełniającego standardy żeglugi nocnej na MDW E70 dla Zarządu Zlewni w Toruniu;4) Część 4: Zakup oznakowania pływającego spełniającego standardy żeglugi nocnej w km 680-736 dla Zarządu Zlewni w Toruniu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla danej części zamówienia zawierają: - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia – Zał. Nr 1 do SWZ, - Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Zał. Nr 6 do SWZ.3. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.6. Zamawiający nie określa czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy.7. Zamawiający nie stawia wymogów w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres:1) dla części 1, 3, 4 zamówienia: 24 miesięcy, liczony od daty podpisania przez Wykonawcę i Zamawiającego bez uwag Protokołu odbioru, z tym zastrzeżeniem, że:- gwarancja na kolor oznaczeń wynosi co najmniej 10 lat,- jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela gwarancji na dany asortyment równej gwarancji producenta.2) dla części 2 zamówienia: 24 miesięcy, liczony od daty podpisania przez Wykonawcę i Zamawiającego bez uwag Protokołu odbioru, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, Wykonawca udziela gwarancji na dany asortyment równej gwarancji producenta.9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp, jeśli środki, jakie zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, nie zostaną mu przyznane w całości lub w części. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania z ww. przesłanki na każdym jego etapie i w odniesieniu do wybranych części zamówienia. Zamawiający zachowuje prawo do unieważniania postępowania z ww. przesłanki zarówno gdy otrzyma jednoznaczną informację o nieprzyznaniu mu środków na realizację zamówienia, jak i w sytuacji zwłoki w ich uzyskaniu w stosunku do zakładanego terminu wykonania zadania, jeśli brak środków w terminie uniemożliwi realizację zamówienia. Wykonawca nie posiada uprawnienia do wysuwania względem Zamawiającego żądania podjęcia działań mających na celu pozyskanie środków przeznaczonych na realizację zamówienia, w sytuacji gdy te, nie zostaną mu przyznane z zakładanego źródła. W przypadku unieważnienia postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu, w tym w szczególności zwrot kosztów kalkulacji i sporządzenia oferty oraz, co – poprzez fakt udziału w postępowaniu na określonych w niniejszej dokumentacji zasadach - Wykonawcy akceptują bez zastrzeżeń.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1: Dostawa bakenów przystosowanych do żeglugi nocnej związana z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie ZZ Chojnice 1. Część 1: Dostawa bakenów przystosowanych do żeglugi nocnej związana z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie ZZ Chojnice.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych bakenów przystosowanych do żeglugi nocnej służących do oznaczenia granicy szlaku żeglownego na rzece Brdzie na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Chojnicach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla 1 części zamówienia zawierają:- Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ.2. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2: Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie 1. Część 2: Dostawy związane z utrzymaniem szlaków żeglugowych na terenie Zarządu Zlewni w Tczewie.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów niezbędnych do utrzymywania szlaku żeglugowego na potrzeby Zarządu Zlewni w Tczewie. Przedmiot dostawy stanowią: elektrody spawalnicze, silikony bezbarwne, uszczelniacze dekarskie, złączki do łańcucha, nitownica ręczna, nity, tawotnice ręczne, szczotki druciane ręczne, widły gospodarcze, miotły uliczne, smary, gwoździe, nożyce do cięcia prętów, szlifierka kątowa, zestaw kluczy nasadowych, tarcze, pręty gwintowane, nakrętki, na pręty, podkładki na pręty, przedłużacze, pędzle, młotowiertarka, szczotki druciane, młotki ciesielskie, młotki z trzonkiem, łomy kute (łapka), zestaw wierteł do betonu i dłut SDS, wiertła do metalu, śrubokręty płaskie i krzyżowe, drabiny, folie odblaskowe 3 generacji, kolce na ptaki, pasy transportowe z napinaczem, szekle typu A, szekle typu B, zaciski kabłąkowe, krętliki ocynkowane, śruby rzymskie, karabińczyki, liny stalowe ocynkowane, śruby napędowe, pędzle płaskie, pędzle okrągłe, farby fasadowe/ elewacyjne, piany montażowe z aplikatorem. Specyfikacja zawierająca szczegółowy opis przedmiotu dostawy i ilości znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia części 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla 2 części zamówienia zawierają:- Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ.2. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3: Zakup materiałów do oznakowania brzegowego spełniającego standardy żeglugi nocnej na MDW E70 dla Zarządu Zlewni w Toruniu 1. Część 3: Zakup materiałów do oznakowania brzegowego spełniającego standardy żeglugi nocnej na MDW E70 dla Zarządu Zlewni w Toruniu.Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana oznakowania szlaku żeglugowego śródlądowej drogi wodnej na rzece Wiśle w kilometrze 728-808 - znaków brzegowych polegająca na zakupie wraz z dostawą fabrycznie nowych znaków dla: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3, 87-100 Toruń.Zakres przedmiotu zamówienia: znaki nawigacyjne brzegowe i informacyjne, tj. znaki zakazu, znaki nakazu, znaki informacyjne, znaki kilometrażowe, wraz z zestawami montażowymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla 3 części zamówienia zawierają:- Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ.2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4: Zakup oznakowania pływającego spełniającego standardy żeglugi nocnej w km 680-736 dla Zarządu Zlewni w Toruniu 1. Część 4: Zakup oznakowania pływającego spełniającego standardy żeglugi nocnej w km 680-736 dla Zarządu Zlewni w Toruniu.Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana oznakowania w postaci bakenów czerwonych i zielonych służących do wytyczania szlaku żeglugowego na rzece Wiśle w kilometrze 680-736 polegająca na zakupie wraz z dostawą fabrycznie nowych znaków dla: PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3, 87-100 Toruń.Zakres przedmiotu zamówienia: znaki nawigacyjne pływające - bakeny wraz z osprzętem cumowniczym, tj. bakeny czerwone, bakeny zielone. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla 4 części zamówienia zawierają:- Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ.2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt pływający
kody CPV 9211000, 34515100, 34928430, 34928472, 34941100, 39224210, 39812500, 42652000, 44192200, 44316400, 44510000, 44511200, 44512000, 44531400, 44810000, 44832000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt pływający