Przetarg 9760993 - Dostawy surowic, krążków antybiotykowych oraz testów...

   
Analizuj Zamówienie 9760993 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-06-22
przedmiot ogłoszenia
Dostawy surowic, krążków antybiotykowych oraz testów diagnostycznych.

Część 1: Surowice

Część 2: Surowice

Część 3:
Surowice

Część 4: Surowice

Część 5: Krążki antybiotykowe

Część 6: Krążki antybiotykowe

Część 7: Testy diagnostyczne

Część 8: Testy diagnostyczne

WIWA.272.14.2023

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00276774/01 z dnia: 2023-06-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku
akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie dana zmiana stawki.
4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego zmiana obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, natomiast Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę informacji e-mailem z wyszczególnieniem konkretnych pozycji asortymentu, w których nastąpiła zmiana oraz wysokości kwoty brutto umowy po zmianie.
5. W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z epidemią COVID-19 Zamawiający dopuszcza obiektywną zmianę umowy po spełnieniu określonych przesłanek wynikających z treści art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.)
6. Ponadto, Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy (po uzyskaniu zgody Zamawiającego), dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach:
1) zmiany zaoferowanego asortymentu na asortyment o wyższej jakości, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
2) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
3) zmiany nazewnictwa asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
4) zaprzestania produkcji asortymentu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego asortymentu, analogicznego do asortymentu wycofanego z rynku, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
7. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
8. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 7 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian, uzasadnienie celowości tych zmian oraz wzoru proponowanego aneksu.
9. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, a także zmiana osób związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
Po zmianie:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku
akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie dana zmiana stawki.
4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego zmiana obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, natomiast Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę informacji e-mailem z wyszczególnieniem konkretnych pozycji asortymentu, w których nastąpiła zmiana oraz wysokości kwoty brutto umowy po zmianie.
5. W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z epidemią COVID-19 Zamawiający dopuszcza obiektywną zmianę umowy po spełnieniu określonych przesłanek wynikających z treści art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.)
6. Ponadto, Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy (po uzyskaniu zgody Zamawiającego), dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach:
1) zmiany zaoferowanego asortymentu na asortyment o wyższej jakości, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
2) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
3) zmiany nazewnictwa asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
4) zaprzestania produkcji asortymentu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego asortymentu, analogicznego do asortymentu wycofanego z rynku, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
5) zmiana ceny łącznej brutto, spowodowana uzasadnioną przez producenta zmianą klasyfikacji wyrobu i możliwością zaprzestania stosowania uprzywilejowanej stawki VAT.
7. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
8. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 7 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian, uzasadnienie celowości tych zmian oraz wzoru proponowanego aneksu.
9. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, a także zmiana osób związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-30 09:00
Po zmianie:
2023-07-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-30 09:15
Po zmianie:
2023-07-03 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-29
Po zmianie:
2023-08-01
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża materiały laboratoryjne, weterynaria - leki, weterynaria - materiały
kody CPV 33696500
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały laboratoryjne , weterynaria - leki , weterynaria - materiały

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11630620 2025-10-27
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa towaru Ethosuximide (nr kat.E7138-5G, Sigma) - 1 op.
11635939 2025-10-27
godz. 10:00
Mazowieckie Lipofectamine RNAiMAX; 1,5 ml (nr kat.13778150, Invitrogen) - 1 op.
11630656 2025-10-27
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa towaru Phenol:Chloroform:Isoamyl Alcohol 25:24:1 Saturated with 10 mM...
11472252 2025-10-28
godz. 09:00
Pomorskie Sukcesywna dostawa produktów leczniczych w 2 pakietach dla Gdańskiego...
11586314 2025-10-28
godz. 10:00
Podlaskie Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych dla poszczególnych Klinik i...
11736184 2025-10-28
godz. 10:00
Lubelskie Odczynnik Bradforda
11657053 2025-10-28
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa towaru QuantSeq 3 mRNA-Seq V2 Library 2 Prep Kit FWD with UDI 12 nt Set...
11622885 2025-10-28
godz. 23:59
Mazowieckie 138/10/2025 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 138/10/2025
11558772 2025-10-29
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego Część 1: Drobny sprzęt laboratoryjny...
11742374 2025-10-31
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa akcesoriów laboratoryjnych dla Powiatowej Stacji...