Przetarg 11378288 - Dostawy odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla...

   
Analizuj Zamówienie 11378288
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawy odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu

1. Prz
edmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a.Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0003 Zadanie 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0004 Zadanie 4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0005 Zadanie 5 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0006 Zadanie 6 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0007 Zadanie 7 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0008 Zadanie 8 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0009 Zadanie 9 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0010 Zadanie 10 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0011 Zadanie 11 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0012 Zadanie 12 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0013 Zadanie 13 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0014 Zadanie 14 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,

Część zamówienia: LOT-0015 Zadanie 15 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu oraz artykułów ochronnych do zabiegów medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 oraz załącznik 2a (dotyczy zadania nr 11) do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz Załączniku nr 5a (umowa użyczenia w zakresie pakietu nr 11)4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 15 zadaniach częściowych. b) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. c) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.8. Termin realizacji bieżącego zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze.9. Termin ważności i rękojmia:a) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.b) Termin ważności – w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu.10. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.Uwaga! Wykonawca w zakresie zadania nr 11 zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy narzędzia laparoskopowe, zgodnie z parametrami zawartymi w Zał. nr 2a do SWZ. Wzór umowy użyczenia stanowi Załącznik nr 5a. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia ( w tym co najmniej jedna o wartości min.):a) 50.000,00 zł netto dla zadania: 2,4 ,14,15b) 80.000,00 zł netto dla zadania: 3,7,8,11,c) 170.000,00 zł netto dla zadania: 1,6,10,13,d) 500.000,00 zł netto dla zadania: 5,12,e) 800.000,00 zł netto dla zadania: 9,
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się