Przetarg 11558454 - Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i...

   
Analizuj Zamówienie 11558454
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów.

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kon
trolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 1÷ 8 (Załączniki nr 1 do SWZ);b) Formularzach cenowo - ofertowych na dzierżawę analizatora dla Części nr 1÷ 4,8 (Załączniki nr 2 do SWZ);c) Formularzach cenowo - ofertowych – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 1÷ 4,8 (Załączniki nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów granicznych dla analizatora biochemicznego i odczynników dla Części nr 1 (Załącznik nr 4 do SWZ);e) Warunkach serwisowania analizatora do badań biochemicznych dla Części nr 1 (Załącznik nr 5 do SWZ);f) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora do badań biochemicznych dla Części nr 1 (Załącznik nr 6 do SWZ),g) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 2 (Załącznik nr 4 do SWZ);h) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 2 (Załącznik nr 5 do SWZ);i) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 4 do SWZ);j) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 5 do SWZ);k) Zestawieniu parametrów wymaganych odczynników, kalibratorów , materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 6 do SWZ);l) Zestawieniu parametrów wymaganych dotyczących automatycznego analizatora do barwienia preparatów metodą Grama dla Części nr 4 (Załącznik nr 4 do SWZ);m) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 8 (Załącznik nr 4 do SWZ);będącymi integralną częścią SWZ.4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo – ofertowych na okres :- w Części nr 1-6 i 8 - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy;- w Części nr 7 - 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.5. Zamawiający nie wymaga oraz nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Części nr 1, 4, 5,6,7.7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Części nr 2 - Załącznik nr 5 do SWZ, w Części nr 3 - Załącznik nr 6 do SWZ, w Części nr 8 - Załącznik nr 4 do SWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia przez: -Części nr 1-6 i 8 przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy,- Części nr 7 przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, (nie dotyczy dzierżawy sprzętu). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta (nie dotyczy dzierżawy).
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 - Odczynniki, materiały kontrolne i kalibratory, materiały zużywalne do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Odczynniki, materiały kontrolne i kalibratory, materiały zużywalne do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1(Załącznik nr 1 do SWZ);b) Formularzu cenowo - ofertowym na dzierżawę analizatora dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ);c) Formularzu cenowo - ofertowym – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 1 (Załącznik nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów granicznych dla analizatora biochemicznego i odczynników dla Części nr 1 (Załącznik nr 4 do SWZ);e) Warunkach serwisowania analizatora do badań biochemicznych dla Części nr 1 (Załącznik nr 5 do SWZ);f) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora do badań biochemicznych dla Części nr 1 (Załącznik nr 6 do SWZ),będącymi integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 1, będących integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1- przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 -Zestaw odczynników, krwi kontrolnej do oznaczenia morfologii krwi obwodowej na analizatorze 5 Diff i materiału kontrolnego do płynów z jam ciała wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Zestaw odczynników, krwi kontrolnej do oznaczenia morfologii krwi obwodowej na analizatorze 5 Diff i materiału kontrolnego do płynów z jam ciała wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ);b) Formularzu cenowo - ofertowym na dzierżawę analizatora dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ);c) Formularzu cenowo - ofertowym – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 2 (Załącznik nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 2 (Załącznik nr 4 do SWZ);e) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 2 (Załącznik nr 5 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 2 będących integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Części nr 2 - Załącznik nr 5 do SWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2- przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 - Odczynniki, materiały kontrolne, materiały zużywalne, kalibratory do badań z zakresu koagulologii wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Odczynniki, materiały kontrolne, materiały zużywalne, kalibratory do badań z zakresu koagulologii wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ);b) Formularzu cenowo - ofertowym na dzierżawę analizatora dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ);c) Formularzu cenowo - ofertowym – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 3 (Załącznik nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 4 do SWZ);e) Zestawieniu parametrów ocenianych analizatora do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 5 do SWZ);f) Zestawieniu parametrów wymaganych odczynników, kalibratorów , materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań z zakresu koagulologii dla Części nr 3 (Załącznik nr 6 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 3 będących integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Części nr 3 - Załącznik nr 6 do SWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3- przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 - Odczynniki do barwienia 13000 preparatów metodą Grama wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Odczynniki do barwienia 13000 preparatów metodą Grama wraz z dzierżawą analizatora dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 22. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ);b) Formularzu cenowo - ofertowym na dzierżawę analizatora dla Części nr 4 (Załącznik nr 2 do SWZ);c) Formularzu cenowo - ofertowym – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 4 (Załącznik nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów wymaganych dotyczących automatycznego analizatora do barwienia preparatów metodą Grama dla Części nr 4 (Załącznik nr 4 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 4 będących integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 4- przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 - Test kasetkowy do oznaczania krwi utajonej w kale i antygenu H.pylori w kale dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 2 i ul. Rycerska 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Test kasetkowy do oznaczania krwi utajonej w kale i antygenu H.pylori w kale dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 2 i ul. Rycerska 22. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo – ofertowym do Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ) będący integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 5 - przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 - Testy do oznaczania ASO i RF dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Testy do oznaczania ASO i RF dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo – ofertowym do Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ) będący integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 6 - przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 7 - Odczynnik, kalibratory, materiały kontrolne i zużywalne do ilościowego oznaczania kalprotektyny w kale na analizatorze Vitros 4600 dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Odczynnik, kalibratory, materiały kontrolne i zużywalne do ilościowego oznaczania kalprotektyny w kale na analizatorze Vitros 4600 dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Szopena 22. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo – ofertowym do Części nr 7 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 7 (Załącznik nr 1 do SWZ) będący integralną częścią SWZ, przez okres 24 miesięcy4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 7 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 8- Zestaw odczynników do wykonywania ok. 15000 oznaczeń w trybie CBC5DIFF wraz z dzierżawą analizatora dla Pracowni Cytometrii Przepływowej ul. Szopena 2 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, krwi kontrolnej wraz z dzierżawą analizatorów oraz testów wyszczególnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym Zestaw odczynników do wykonywania ok. 15000 oznaczeń w trybie CBC5DIFF wraz z dzierżawą analizatora dla Pracowni Cytometrii Przepływowej ul. Szopena 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w:a) Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 8 (Załącznik nr 1 do SWZ);b) Formularzu cenowo - ofertowym na dzierżawę analizatora dla Części nr 8 (Załącznik nr 2 do SWZ);c) Formularzu cenowo - ofertowym – zestawieniu zbiorczym dla Części nr 8 (Załącznik nr 3 do SWZ);d) Zestawieniu parametrów wymaganych analizatora hematologicznego 5 Diff dla Części nr 8 (Załącznik nr 4 do SWZ); będącymi integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 8 będących integralną częścią SWZ, przez okres 36 miesięcy4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Części nr 8 - Załącznik nr 4 do SWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 8- przez 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33696200, 33696300, 33696500, 38434000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne