Przetarg 11553706 - Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku –...

   
Analizuj Zamówienie 11553706
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne

Część 1: Cześć I - DróbPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wn
iesieniem do magazynu Zamawiającego mięsa drobiowego, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2026, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniemprawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1A stanowiącym integralną część SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania dla części I zamówienia w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy). W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) nie częściej niż pięć razy w tygodniu oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).

Część 2: Cześć II - Wieprzowina i wołowinaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego mięsa wieprzowego i wołowego na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2026, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych zuwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1B stanowiący integralną część SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania dla części II zamówienia w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy). W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) nie częściej niż pięć razy w tygodniu oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).

Część 3: Cześć III- Produkty mięsne i wędlinyPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego mięsa drobiowego, mięsa wieprzowego i wołowego, produktów mięsnych oraz wędlin, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2026, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1C stanowiący integralną część SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania dla części III zamówienia w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy). W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) nie częściej niż pięć razy w tygodniu oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).

DO.2621.05.2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15111100, 15112000, 15113000, 15130000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze