Przetarg 7774654 - Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz...

   
Analizuj Zamówienie 7774654 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dworca kolejowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o naz
wie „Rewitalizacja budynków dworca PKP”
Numer referencyjny: BZP.271.55.2020

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dworca kolejowego w ramach zadania inwestycyjnego: nr 10/2016 o nazwie: „ Rewitalizacja budynków dworca PKP”. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) Projekt wykonawczy wnętrz i wyposażenia sporządzony przez mgr inż. arch. Macieja Gaczorka w zakresie : 1) opisanym tekstem tabeli zestawienia wyposażenia, 2) kartami katalogowymi wyposażenia, 3) rysunkami technicznymi uzupełnionymi opisem technicznym. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w opracowaniach bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja wymienionego w nich wyposażenia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji wyposażenia w sytuacji, gdy wykonanie tych prac będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Prace zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakupu, dostawy, montażu lub zakresu przewidzianych w dokumentacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Ograniczenia te nazwane są dostawami zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż i uruchomienie wyposażenia w zakresie umożliwiającym jego prawidłową eksploatację, 2. przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji rzeczy, które wchodzą w skład wyposażenia jeśli ich eksploatacja przekracza powszechnie znany sposób użytkowania lub konserwacji, 3. utylizację materiałów odpadowych i opakowań za wyjątkiem tych, których posiadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postepowań reklamacyjnych, 4. przygotowanie rozliczenia końcowego prac i sporządzenie 1 egz. dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać kopie oferty przetargowej i umowy oraz powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz spis inwentaryzacyjny, 5. Wykonawca zapewni montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń, lub wymagane charakterem robót ( uprawnienia budowlane lub zawodowe), 6. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie, posiadały wymagane prawem atesty i znaki certyfikacji w tym higieniczno – sanitarne i bezpieczeństwa p.poż. 7. Zamawiający będzie wymagał dla elementów wyposażenia, jeśli wynika to z przepisów dopuszczenia do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej, 8. Wyposażenie dostarczone Zamawiającemu musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w budynkach użyteczności publicznej. Uwaga !!! Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie dostaw i wykończenia wnętrz budynku dworca z zarządcą obiektu tj. upoważnionym przedstawicielem Wydziału Mienia Nadzoru Właścicielskiego UM Zakopane. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu dostaw, montażu wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji. Przed akceptacją Zamawiającego, Wykonawca uzgodni w. w. harmonogram z Zarządcą obiektu. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić zlecone prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych zamówieniem części budynku i otoczenia. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. Wykonawca udzieli, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace niezależnie od indywidualnych kart gwarancyjnych producentów wyposażenia, objęte przedmiotowym zamówieniem.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 33196200, 39130000, 39150000, 45310000, 45400000, 45421153, 45421160, 45432120, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10421000 2024-04-25
godz. 14:00
Mazowieckie Jednorazowa dostawa 80 łóżek sosnowych ze stelażami i materacami wraz z transportem, wniesieniem i montażem do Oddziału Rewita Jurata, OW Kormoran, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel -
10462220 2024-04-26
godz. 08:16
Wielkopolskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 stół antywibracyjny - granitowy Blat - płyta granitowa, Podstawa - stal nierdzewna lub stal malowana proszkowo. Wymiary: - długość 1000 mm - szerokość 650 ...
10462460 2024-04-26
godz. 23:59
Podkarpackie Zakup wyposażenia: szafy - do budynku usługowego z pokojami gościnnymi przeznaczonego na cele turystyczne. Zakup i dostawa szaf 14 szt.- według specyfikacji w załączniku ,,SZCZEGÓŁOW...
10488075 2024-05-02
godz. 12:00
Opolskie DAG.261.15.2024 Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych zgonie z załącznikiem...
10451253 2024-05-06
godz. 09:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej. 2. Szczegółowy opis przedm...
10490988 2024-05-09
godz. 11:00
Świętokrzyskie Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach Część 1: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ,STOLIKÓW ORAZ WYPOSAŻENIA Część 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTA...
10486771 2024-05-13
godz. 10:00
Wielkopolskie PN-39/24 Dostawa wraz z montażem szafek skrytkowych, regałów i elementów obsługowych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w ramach projektu pn. Budowa Centralnego Zintegrow...
10492015 2024-05-13
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup i dostawa krzeseł obrotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWZ SWW/ZP-3/BFL/2024
10483906 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia budynku szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej (Drugie postępowanie) Przedmiotem zamów...
10446903 2024-05-20
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.Cz. 1 Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Lubelskiej....