Przetarg 11361607 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i...

   
Analizuj Zamówienie 11361607 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Część 1: Część nr 1 – dostawa masek anestetycznych
jednorazowego użytku

Część 2: Część nr 2 – dostawa rurek intubacyjnych z miękkim mankietem uszczelniającym i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego

Część 3: Część nr 3 – dostawa rurek tracheotomijnych z miękkim mankietem uszczelniającym i z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej

Część 4: Część nr 4 – dostawa filtrów elektrostatycznych, mechanicznych, łączników, wymienników ciepła i wilgoci

Część 5: Część nr 5 – dostawa zestawów do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli

Część 6: Część nr 6 – dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego

Część 7: Część nr 7 – dostawa bezigłowych portów dostępu dożylnego i rozgałęziaczy wielokanałowych do infuzji dożylnych

Część 8: Część nr 8 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z powłoką antybakteryjną

Część 9: Część nr 9 – dostawa zestawów do wkłuć centralnych

Część 10: Część nr 10 – dostawa wapna granulowanego z indykatorem

Część 11: Część nr 11 – dostawa zestawów do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego oraz zestawów do pomiaru diurezy godzinowej

Część 12: Część nr 12 – dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca

Część 13: Część nr 13 – dostawa wkładów workowych, pojemników do odsysania, uchwytów do pojemników oraz zaworów

Część 14: Część nr 14 – dostawa ramp 3 – kranikowych

Część 15: Część nr 15 – dostawa rurek intubacyjnych zbrojonych

Część 16: Część nr 16 – dostawa łyżek do videolaryngoskopu typu Mcgrath MAC

Część 17: Część nr 17 – dostawa łyżek typu Macintoshi Miller do uchwytów laryngoskopowych

Część 18: Część nr 18 – dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej

Część 19: Część nr 19 – dostawa prowadnic

Część 20: Część nr 20 – dostawa resuscytatorów

Część 21: Część nr 21 – dostawa masek do nieinwazyjnej wentylacji ustno-nosowej

Część 22: Część nr 22 – dostawa nebulizatorów

Część 23: Część nr 23 – dostawa rurek tracheostomijnych z mankietem z ruchomym szyldem

Część 24: Część nr 24 – dostawa rurek tracheostomijnych zbrojonych z obrotowym elastycznym kołnierzem

Część 25: Część nr 25 – dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku

Część 26: Część nr 26 – dostawa rurek intubacyjnych

Część 27: Część nr 27 – dostawa linii próbkujących jednorazowych

Część 28: Część nr 28 – dostawa obwodów oddechowych

Część 29: Część nr 29 – dostawa zestawów z igłą Veressa do bezpiecznej punkcji opłucnej

Część 30: Część nr 30 – dostawa uchwytów do mocowania rurki intubacyjnej

Część 31: Część nr 31 – dostawa masek ustno- nosowych z obwodem oddechowym do urządzenia CPAP

Część 32: Część nr 32 – dostawa rurek tracheostomijnych z wymiennymi wkładami

Część 33: Część nr 33 – dostawa drenów do drenażu klatki piersiowej metodą Seldingera

Część 34: Część nr 34 – dostawa masek tlenowych z rezerwuarem tlenowym do podawania wysokich stężeń tlenu

Część 35: Część nr 35 – dostawa cewników do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta kompatybilnych z monitorem EV1000 z modułem Databox producenta Edwards Lifesciences

Część 36: Część nr 36 – dostawa zestawów do tlenoterapii

Część 37: Część nr 37 – dostawa zestawów do tracheotomii przez skórnej typu BLUperc

Część 38: Część nr 38 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatów Fabian Acutronic

Część 39: Część nr 39 – dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku do respiratora sle 2000 z nawilżaczem typu Fisher and Paykel MR730

Część 40: Część nr 40 – dostawa układu oddechowego

Część 41: Część nr 41 – dostawa cewników do punkcji obwodowych naczyń tętniczych

Część 42: Część nr 42 – dostawa elektrod jednorazowych do defibrylacji/kardiowersji

Część 43: Część nr 43 – dostawa obwodów oddechowych

Część 44: Część nr 44 – dostawa aplikatorów do przygotowywania i pobierania leków, przyrządu do rozpuszczania leków, drenów oraz koreczków dwufunkcyjnych

Część 45: Część nr 45 – dostawa cewników Thorax

Część 46: Część nr 46 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do wysokoprzepływowej terapii tlenem

DZZP-344/33/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00319352/01 z dnia: 2025-07-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-15 08:00
Po zmianie:
2025-07-17 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-15 08:20
Po zmianie:
2025-07-17 08:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-13
Po zmianie:
2025-08-14


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00326498/01 z dnia: 2025-07-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 33; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części 1,7,10,11,22,29. Dla części nr 33 dopuszcza się język angielski oraz informację w formie piktogramów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektywy Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania - w zakresie w jakim danego wyrobu medycznego taki wymóg dotyczy (np. Deklarację Zgodności CE; Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). Wykonawca przedłoży kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.UE.L. z 2017 r., Nr 117, str. 1 ze zm.) posiadają kod UDI lub są w trakcie obowiązującej procedury przejściowej (jeżeli dotyczy to danego wyrobu medycznego). Wykonawca przedłoży kserokopie ww. dokumentów dotyczących dostarczonych wyrobów medycznych na każde żądanie Zamawiającego;

3. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). (Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznaczyć w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą).

4. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim za wyjątkiem części nr 6 poz. 2; części nr 8 poz.1a, 2b, 4a, 5a; części nr 9 poz. 1, 4b; części nr 11 poz. 1; części nr 12 poz. 1; części nr 17 poz. 2; części nr 19 poz. 1, 4; części nr 29 poz. 1; części nr 31 poz. 2, 3; części nr 32 poz. 1; części nr 33; części nr 35 poz. 1; części nr 37; części nr 38 poz. 2; części nr 46 poz. 4, 5, 6

5. Instrukcja obsługi – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29

6. Oświadczenie producenta o spełnianiu wymogu określonego w „Opisie przedmiotu zamówienia” – dotyczy części nr 1; 7; 10; 11; 22; 29 (w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)

7. Oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części 1,7,10,11,22,29. Dla części nr 33 dopuszcza się język angielski oraz informację w formie piktogramów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-17 08:00
Po zmianie:
2025-07-18 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-17 08:20
Po zmianie:
2025-07-18 08:20


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00330205/01 z dnia: 2025-07-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-18 08:00
Po zmianie:
2025-07-22 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-18 08:20
Po zmianie:
2025-07-22 08:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-14
Po zmianie:
2025-08-20
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się