Przetarg 10457156 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku Część 1: Część...

   
Analizuj Zamówienie 10457156
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyrobów jednorazowego użytku

Część 1: Część nr 1 – dostawa ciśnieniomierzy dla dorosłych

Część 2: Część nr 2 – dostawa elektrod do defibrylatora LifePak

Część 3: Część
nr 3 – dostawa wzierników usznych do otoskopu

Część 4: Część nr 4 – dostawa zaciskaczy do pępowiny, pojemników do moczu, spódnic ginekologicznych, worków na wymiociny

Część 5: Część nr 5 – dostawa osłonek lateksowych na głowice do badań USG

Część 6: Część nr 6 – dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu

Część 7: Część nr 7 – dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek

Część 8: Część nr 8 – dostawa koców ogrzewających

Część 9: Część nr 9 – dostawa opasek uciskowych

Część 10: Część nr 10 – dostawa zestawów do toalety jamy ustnej

Część 11: Część nr 11 – dostawa golarek chirurgicznych oraz myjek jednorazowego użytku

Część 12: Część nr 12 – dostawa podkładów medycznych podfoliowanych jednorazowego użytku oraz podajników do podkładów

Część 13: Część nr 13 – dostawa pokrowców ochronnych na obuwie jednorazowego użytku

Część 14: Część nr 14 – dostawa kubków pojników

Część 15: Część nr 15 – dostawa misek, kaczek, basenów jednorazowego użytku

Część 16: Część nr 16 – dostawa wkładów do basenów

Część 17: Część nr 17 – laryngologicznych łopatek drewnianych

Część 18: Część nr 18 – dostawa fartuchów ochronnych foliowych

Część 19: Część nr 19 – dostawa pościeli medycznej jednorazowego użytku

Część 20: Część nr 20 – dostawa koszul/fartuchów jednorazowego użytku dla pacjentów

Część 21: Część nr 21 – dostawa spodni do kolonoskopii

Część 22: Część nr 22 – dostawa koszul – fartuchów jednorazowego użytku dla położnic

Część 23: Część nr 23 – dostawa inhalatorów

Część 24: Część nr 24 – dostawa elektrod do badań EKG

Część 25: Część nr 25 – dostawa żelu do USG i EKG

Część 26: Część nr 26 – dostawa rury aerozolowej

Część 27: Część nr 27 – dostawa pasty elektroprzewodzącej

Część 28: Część nr 28 – dostawa wózków oddziałowych

ZZP-344/25/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00299949/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Deklaracja Zgodności UE - wydana przez producenta wyrobu – jeżeli dotyczy.
2. Certyfikat Zgodności wydany przez Jednostkę Notyfikowaną – jeżeli dotyczy.
3. Oświadczenie, że oferowany wyrób został zgłoszony do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy.
4. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą.
5. Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada oznakowanie, instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim.
6. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części nr 28.
7. Dokument potwierdzający, że oferowane myjki mogą być stosowane dla niemowląt – dotyczy części nr 13.
8. Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego – dotyczy części nr 28.
Po zmianie:
1. Deklaracja Zgodności UE - wydana przez producenta wyrobu – jeżeli dotyczy.
2. Certyfikat Zgodności wydany przez Jednostkę Notyfikowaną – jeżeli dotyczy.
3. Oświadczenie, że oferowany wyrób został zgłoszony do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy.
4. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą.
5. Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada oznakowanie, instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim.
6. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części nr 28 oraz za wyjątkiem poz. 3 w części 12.
7. Dokument ( oświadczenie producenta) potwierdzający, że oferowane myjki mogą być stosowane dla niemowląt – dotyczy części nr 11.
8. Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego – dotyczy części nr 28.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Deklaracja Zgodności UE - wydana przez producenta wyrobu – jeżeli dotyczy.
2. Certyfikat Zgodności wydany przez Jednostkę Notyfikowaną – jeżeli dotyczy.
3. Oświadczenie, że oferowany wyrób został zgłoszony do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy.
4. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą.
5. Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada oznakowanie, instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim.
6. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części nr 28.
7. Dokument potwierdzający, że oferowane myjki mogą być stosowane dla niemowląt – dotyczy części nr 13.
8. Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego – dotyczy części nr 28.
Po zmianie:
1. Deklaracja Zgodności UE - wydana przez producenta wyrobu – jeżeli dotyczy.
2. Certyfikat Zgodności wydany przez Jednostkę Notyfikowaną – jeżeli dotyczy.
3. Oświadczenie, że oferowany wyrób został zgłoszony do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy.
4. Materiały informacyjne w postaci zdjęć, kart katalogowych, prospektów, folderów, ulotek itp. oferowanych wyrobów, zawierające nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” ( w języku polskim). Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w materiałach informacyjnych, której części i których pozycji formularza asortymentowego-cenowego dotyczą.
5. Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada oznakowanie, instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim.
6. Próbki – w ilości po 1 sztuce do każdej części i pozycji w opakowaniu zawierającym etykietę z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim – za wyjątkiem części nr 28 oraz za wyjątkiem poz. 3 w części 12.
7. Dokument ( oświadczenie producenta) potwierdzający, że oferowane myjki mogą być stosowane dla niemowląt – dotyczy części nr 11.
8. Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego – dotyczy części nr 28.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 08:00
Po zmianie:
2024-05-07 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 08:20
Po zmianie:
2024-05-07 08:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-24
Po zmianie:
2024-06-05



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00302288/01 z dnia: 2024-04-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:

Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:

Po zmianie:
Próbki należy dostarczyć na adres Zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
– odstępstwo od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert przewidziane w art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Próbki należy umieścić w opakowaniu, zapewniającym ich ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi, opisanym w następujący sposób:
„PRÓBKI – Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
nie otwierać przed ………………r. godz. ……... Nr ZZP-344/25/2024”
Na odwrocie opakowania umieścić należy nazwę i adres Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-07 08:00
Po zmianie:
2024-05-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-07 08:20
Po zmianie:
2024-05-08 08:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-05
Po zmianie:
2024-06-06
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10503532 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu koagulologii do wykonywania oznaczeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego
10402154 2024-05-15
godz. 07:10
Zachodniopomorskie Dostawa antybiotyków, leków przeciwgrzybicznych, składników osocza oraz środków kontrastowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa antybiotyków, leków przeciwgrzybicznych, składni...
10446841 2024-05-16
godz. 09:00
Mazowieckie (PN-71/24/DS): Dostawa aparatury medycznej i pomocniczej dla Klinik i Zakładów NIO-PIB 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i pomocniczej dla Klinik i Zakładów NI...
10440843 2024-05-20
godz. 09:00
Wielkopolskie Rękawice chirurgiczne jałowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu objętego zadaniami nr 1-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w zał...
10440780 2024-05-20
godz. 11:00
Wielkopolskie Odczynniki dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej
10440832 2024-05-21
godz. 11:30
Opolskie Zakup i dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego jednorazowego użytku na bieżącepotrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
10457602 2024-05-24
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie NZZ/18/P/24 - Dostawa produktów w zakresie utrzymania czystości Szpitala Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa produktów w zakresie utrzymania czystości Szpitala, w zakresie n...
10473660 2024-05-24
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa odczynników – Zakład Patomorfologii Zad. 1 – Zestawy do przeprowadzania badań histochemicznych dla Zakładu Patomorfologii Zamawiający nie dopusz...
10480301 2024-05-28
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków sanitarnych, worków do pobierania i przechowywania próbek żywności dla SPWSZ w Szczecinie.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówieni...
10486824 2024-06-03
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu jednorazowego wraz z dzierżawą aparatów dla Laboratorium Analitycznego - znak sprawy: Z/31/PN/24 Przedmiotem zamówienia są su...