Przetarg 11428100 - Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i...

   
Analizuj Zamówienie 11428100
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-08
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku

Część 1: Część 1 zamówienia: „Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wyk
onaniem zasilania awaryjnego” Przedmiot zamó wienia obejmuje: Dostawę, montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie dwó ch agregató w prądotwó rczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego zgodnie z obowiązującymi normami – dla: 1) budynku Urzędu Gminy w Łomazach oraz 2) budynku remizy w Łomazach.Koncepcja podłączenia i lokalizacji agregató w została przedstawiona w Załączniku nr 7 do SWZAgregat powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych. Agregat powinien być wyposażony w panel sterowania z graficznym wyświetlaczem. Sterownik ten zaró wno steruje jak i monitoruje pracę całego zestawu prądotwó rczego. Sprzęt musi być zgodny z następującymi dyrektywami i normami: Dyrektywa niskonapięciowa 2014/35/UE, Dyrektywa RED (2014/53/UE), Dyrektywa EMC (2014/30/UE), Dyrektywa Maszynowa (2006/42/WE). Zestawy (w tym agregaty) muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - nie wcześniejszy niż 2024. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadał wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z zestawów zgodnie z ich przeznaczeniem w tym: wykonanie drogi Specyfikacja Warunkó w Zamó wienia (SWZ) Strona 5 z 31 kablowej, przygotowanie instalacji elektrycznej do podłączenia agregatu, dostosowanie układu SZR do współpracy z istniejącym układem pomiarowym. 2) Uruchomienie i rozruch próbny zestawów, w tym przeszkolenie personelu. 3) Przygotowanie dokumentacji technicznej powykonawczej (dla każdego zestawu) która powinna zawierać m. in. : instrukcję obsługi oraz instrukcję postępowania na wypadek awarii jednego z zestawów, Pełną specyfikację techniczną agregatów, Certyfikaty i atesty. Warunki udzielonej gwarancji. Paszport techniczny, zawierający: typ, rodzaj, numer fabryczny, producenta, datę produkcji, miejsce na wpisy eksploatacyjne (serwis, przeglądy, konserwacje). 4) Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją zestawów zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii, 5) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Gminy: Zabudowa: wersja wyciszona (obudowa dźwiękochłonna), Moc znamionowa: min. 25 kW, preferowana w zakresie 25–30 kW, Silnik: benzyna lub diesel, Częstotliwość: 50 Hz, Napięcie: 230/400 V, Chłodzenie: cieczą (z chłodnicą), Regulacja obrotów: elektroniczna, Prądnica: synchroniczna, bezszczotkowa, samowzbudna, AVR: automatyczna stabilizacja napięcia, Automatyczne ładowanie akumulatora z sieci. System SZR: Automatyczne załączanie rezerwy po zaniku napięcia, Automatyczne wyłączanie po powrocie napięcia z sieci, Możliwość ręcznego załączenia/wyłączenia agregatu, Zabezpieczenie przed przeciążeniem i zwarciem, Blokada mechaniczna i elektryczna. Wyposażenie: Wyłącznik główny, Zabezpieczenia prądowe, Panel sterowania z graficznym wyświetlaczem, Podstawowe gniazda zasilające (min. 1x230V i 1x400V), Zbiornik paliwa umożliwiający nieprzerwaną pracę przez min. 8 godzin, Przystosowanie do pracy w warunkach zewnętrznych. Specyfikacja Warunkó w Zamó wienia (SWZ) Strona 6 z 31 6) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku remizy w Łomazach: Parametry techniczne analogiczne do urządzenia opisanego powyżej, z dostosowaniem mocy do zapotrzebowania budynku – [11-15] kW. 7) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę katalogową i specyfikację oferowanego agregatu do akceptacji. Dostawa może nastąpić wyłącznie po jej uzyskaniu

Część 2: Część 2 zamówienia: „Dostawa ręcznej paczkowarki wody pitnej” któ rej zakres obejmuje:1) dostarczenie 1 szt. ręcznej paczkowarki wody pitnej wraz z niezbędnym osprzętem własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) rozładunek oraz pierwsze uruchomienie ręcznej paczkowarki wody pitnej, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu umowy, obejmujące uruchomienie oraz obsługę urządzenia. 4) Minimalne wymagania techniczne dla paczkowarki: atest PZH do kontaktu z wodą pitną, produkt pakowany: woda pitna, ciśnienie wody: stabilne od 2 do 5 bar, dezynfekcja wody: lampa UV, dezynfekcja folii: lampa UV, obsługa urządzenia: 1 osoba, 5) Wymagania dodatkowe dla paczkowarki: pojemność worków : regulowana, min. 1,0 dm3 zapotrzebowanie na moc: do 1 kW, wyposażenie paczkowarki w zespół do datowania, pozwalający na określenie daty produkcji i/lub daty przydatności do spożycia zapakowanej wody. dokumentacja urządzenia w języku polskim.

INW.271.6.2025.KD
branża Energoelektryczna
podbranża urządzenia, materiały
kody CPV 31121100, 31122000, 42921300, 45310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się