Przetarg - Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych z uwzględnieniem...

   
Analizuj Zamówienie 6335688 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycj
e w edukację ponadgimnazjalną, poprzez wyposażenie i adaptację pracowni szkół zawodowych z terenu powiatu dzierżoniowskiego
Numer referencyjny: OR.272.31.2018

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, poprzez wyposażenie i adaptację pracowni szkół zawodowych z terenu powiatu dzierżoniowskiego.
2. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014–2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 8 części pn.:
1) dostawa sprzętów wytwarzania energii cieplnej,
2) dostawa modułów elektronicznych inteligentnego budynku,
3) dostawa zestawów do programowania robotów,
4) dostawa zestawów panelowych diagnostyki samochodowej,
5) dostawa sprzętów geodezyjnych,
6) dostawa sprzętów elektronicznych,
7) dostawa wyposażenia gastronomicznego, hotelowego i biurowego,
8) dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego i hotelowego.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1–8 do siwz, które dołączyć należy do oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia.
6. W pozycjach zawartych w załącznikach nr 1–8 siwz, w których Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez przykładowe wskazanie nazw własnych, dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego (jeżeli nie zastrzeżono inaczej), a podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał (chyba, że w załączniku wskazano inaczej, np. poprzez określenie wymogu maksymalnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1–8 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych, równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej, należy wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane w załączniku nr 1–8 dołączonym do oferty odpowiednio dla danej części zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna sprzęt, który będzie odpowiadać parametrom technicznym lub wymaganiom funkcjonalnym określonym w załącznikach nr 1–8 do siwz. Nazwy własne towarów albo oznaczenia producenta wskazane w siwz zostały użyte jedynie przykładowo, a Wykonawcy mogą dostarczyć w każdym takim przypadku przedmiot zamówienia równoważny (tj. o nie gorszych parametrach aniżeli posiadane przez przedmiot zamówienia wskazany przykładowo w ww. załącznikach). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Przedmioty zaoferowane w obrębie danej pozycji muszą być jednakowe.
8. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę odpowiednio do:
1) budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 8,
2) budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ul. Piłsudskiego 24,
3) budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej w Dzierżoniowie, ul. Słowiańska 6,
4) budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, ul. Żeromskiego 41.
9. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 8. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że we wskazanych budynkach nie znajdują się windy.
10. Przedmiot zamówienia musi być odpowiednio dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
11. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających (chyba, że opis przedmiotu zamówienia przewiduje inne rozwiązania).
12. Instalacja sprzętu (urządzeń) i jego pełne uruchomienie zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i pracownika wyznaczonego przez dyrektora szkoły w dniach realizacji dostaw. Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie testów w zakresie koniecznym do prawidłowego użytkowania sprzętu (urządzeń) z wykorzystaniem wszystkich jego funkcjonalności.
13. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż z obsługi sprzętu.
14. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
15. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy.
16. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji oprogramowań.
17. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
18. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy).
19. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne sprzęty muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętów wytwarzania energii cieplnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa modułów elektronicznych inteligentnego budynku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do siwz.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa zestawów do programowania robotów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do siwz.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa zestawów panelowych diagnostyki samochodowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do siwz.

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa sprzętów geodezyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do siwz.

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa sprzętów elektronicznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do siwz.

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa wyposażenia gastronomicznego, hotelowego i biurowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz.

Część nr: 8 Nazwa: Dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego i hotelowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do siwz.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Automatyka przemysłowa, Materiały papiernicze, szkolne, Energia odnawialna (OZE)
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, tekstylia, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne, akcesoria gospodarstwa domowego, energia solarna, energia wiatrowa
kody CPV 9330000, 9331100, 30232100, 30237475, 31610000, 31711000, 38200000, 38294000, 38295000, 38300000, 38548000, 38651000, 38652100, 38820000, 39313000, 39711000, 39711200, 39711300, 39711361, 39713000, 42997300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , tekstylia , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne , materiały dydaktyczne , akcesoria gospodarstwa domowego , energia solarna , energia wiatrowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12231193 2025-12-18
godz. 07:36
Pomorskie Switch CAMBIUM MX-EX2010PXA-0 wraz z elementami montażowymi Przedmiot...
12198156 2025-12-18
godz. 08:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja sprzętu kuchennego –...
12208073 2025-12-18
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa i wdrożenie urządzeń...
12225228 2025-12-18
godz. 09:00
Dolnośląskie Części do przekładni zębatej 1P-150-3.12-2 -
12233080 2025-12-18
godz. 09:59
Mazowieckie Suwmiarka elektroniczna 300 wytrzymała IP54 ABS -3sztuki -
12227967 2025-12-18
godz. 10:00
Małopolskie Zakup rękawa AKO - ZAPOG 120/12-Tarnów -
12224110 2025-12-18
godz. 10:00
Dolnośląskie „Dostawa sprzętu AGD dla TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Wałbrzychu.”
12231579 2025-12-18
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa drukarki
12231381 2025-12-18
godz. 10:00
Mazowieckie Analiza rynku - Dostawa części zamiennych do urządzeń firmy Thermo Electron
12222837 2025-12-18
godz. 11:00
Wielkopolskie Wybór dostawcy usługi w zakresie wykonania kompletnego remontu 3 szt....