Przetarg 11345014 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia...

   
Analizuj Zamówienie 11345014 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-06-26
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic – etap II - ZP-16/25

Część 1: 1. Przedmiotem
zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie wyposażenia (etap II), tj. sprzętu AGD oraz wyposażenia drobnego gastronomicznego do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic (III piętro budynku szpitalnego nr 102) Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż wyposażenia, które zostało szczegółowo wskazane w ramach:- Pakietu I – Sprzęt AGD, wyposażenie drobne gastronomiczne - Formularz cenowy - załącznik nr 1.1 do SWZ.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj.: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne - część VI – wyposażenie drobne gastronomiczne, część VIII – sprzęt AGD, autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 4 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Wykonawca oświadczy, że żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie jest rekondycjonowana, powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonany. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru.6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie wyposażenia (etap II), tj. sprzętu RTV i AUDIO do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic (III piętro budynku szpitalnego nr 102) Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż wyposażenia, które zostało szczegółowo wskazane w ramach:- Pakietu II – Sprzęt RTV i AUDIO - Formularz cenowy - załącznik nr 1.2 do SWZ.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj.: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne – część IX – sprzęt RTV i AUDIO, autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 5 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Wykonawca oświadczy, że żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie jest rekondycjonowana, powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonany. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru.6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie wyposażenia (etap II), tj. wyposażenia innego do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic (III piętro budynku szpitalnego nr 102) Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż wyposażenia, które zostało szczegółowo wskazane w ramach:- Pakietu III – Wyposażenie inne – Formularz cenowy - załącznik nr 1.3 do SWZ.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj.: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne – część XI – wyposażenie inne, autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 6 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Wykonawca oświadczy, że żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie jest rekondycjonowana, powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonany. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru.6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie wyposażenia (etap II), tj. sprzętu informatycznego i biurowego do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic (III piętro budynku szpitalnego nr 102) Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż wyposażenia, które zostało szczegółowo wskazane w ramach:- Pakietu IV – Sprzęt informatyczny i biurowy – Formularz cenowy - załącznik nr 1.4 do SWZ.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj.: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne – część VII - sprzęt informatyczny i biurowy, autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 7 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Wykonawca oświadczy, że żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie jest rekondycjonowana, powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonany. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru.6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie wyposażenia (etap II), tj. wyposażenia medycznego (drobnego) do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic (III piętro budynku szpitalnego nr 102) Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż wyposażenia, które zostało szczegółowo wskazane w ramach:- Pakietu V – Wyposażenie medyczne (drobne) – Formularz cenowy - załącznik nr 1.5 do SWZ.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj.: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne – część V – wyposażenie medyczne (drobne), autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy - załącznika nr 8 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Wykonawca oświadczy, że żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie jest rekondycjonowana, powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Przedmiot zamówienia posiadać będzie wymagane przepisami atesty, certyfikaty w zakresie materiałów, z których będzie wykonany. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia w całości oraz zastosowanych materiałów.5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru.6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.

ZP-16/25

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00304991/01 z dnia: 2025-07-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Każda składana oferta w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
Dla Pakietów I, II, III i V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 4.07.2025 r.
Po zmianie:
1. Każda składana oferta w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
Dla Pakietów I, II, III i V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 8.07.2025 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-04 09:00
Po zmianie:
2025-07-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-04 09:30
Po zmianie:
2025-07-08 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-02
Po zmianie:
2025-08-06


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00310994/01 z dnia: 2025-07-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Każda składana oferta w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
Dla Pakietów I, II, III i V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 8.07.2025 r.
Po zmianie:
1. Każda składana oferta w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
Dla Pakietów I, II, III i V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 11.07.2025 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-08 09:00
Po zmianie:
2025-07-11 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-08 09:30
Po zmianie:
2025-07-11 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-06
Po zmianie:
2025-08-09
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 30190000, 30200000, 32320000, 33190000, 39221000, 39700000, 48000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się