Przetarg 8875582 - Dostawa wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Nr 2 ul....

   
Analizuj Zamówienie 8875582 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-04-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Nr 2 ul. Jagiellońska 90 w Kielcach Numer referencyjny: 4/2022
Dostawa wyposażenia
do internatu Zespołu Szkół Nr 2 ul. Jagiellońska 90 w Kielcach
Zadanie nr 1 - Wyposażenie w sprzęt komputerowy i AGD Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego dostarczeniem zmontowaniem i zainstalowaniem w budynkach Zamawiającego Zadanie nr 1 - Wyposażenie w sprzęt komputerowy i AGD: 1) Kuchenka elektryczna z piekarnikiem + okap – 2 szt. 2) Lodówko- zamrażarka – 4 szt. 3) Suszarka 8 kg wsadu - 2 szt. 4) Pralka pojemności 7 kg – 6 szt. 5) Lodówka – 4 szt. 6) Kuchenka mikrofalowa – 3 szt. 7) Ekspres do kawy – 1 szt. 8) Czajnik bezprzewodowy – 8 szt. 9) Projektor – 6 szt. 10) Ekran projekcyjny elektryczny – 6 szt. 11) Uchwyt do montażu sufitowego – 6 szt. 12) Laptop z oprogramowaniem – 4 szt. 13) Drukarka laserowa kolor – 3 szt. 14) Telefon – 8 szt. 15) Telefon fax – 1 szt. 16) Urządzenia wielofunkcyjne – 1 szt. 17) Zestaw komputerowy – 11 szt. 18) Zlew jednokomorowy – 2 szt. 19) Zlew dwukomorowy – 2 szt.
Zadanie nr 2 - Wyposażenie klas w meble szkolne Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego dostarczeniem zmontowaniem i zainstalowaniem w budynkach Zamawiającego Zadanie nr 2 - Wyposażenie klas w meble szkolne: 1) Tablica zielona – 4 szt. 2) Biurko (szer. 1300 mm x głęb. 600 mm x wys. 760 mm) – 4 szt. 3) Biurko (szer. 1800 mm x głęb. 500 mm x wys. 760 mm) – 4 szt. 4) Fotel biurowy – 4 szt. 5) Ławka szkolna (wys. 760 mm.) - 70 szt. 6) Ławka szkolna (wys. 820 mm) - 70 szt. 7) Krzesło szkolne (wys. 460 mm.) – 70 szt. 8) Krzesło szkolne (wys. 510 mm.) – 70 szt. 9) Zabudowa meblowa – 4 szt. 10) Żaluzje pionowe/ Verticale – 4 szt. 11) Roleta wolnowisząca opuszczana – 4 szt. 12) Dozownik do mydła – 4 szt. 13) Kosz na śmieci - 4 szt. 14) Podajnik ręczników papierowych – 4 szt.
Zadanie nr 3 – Wykonanie zabudowy meblowej w pokojach mieszkalnych, wyposażenie w meble biurowe pomieszczeń administracyjnych Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego dostarczeniem zmontowaniem i zainstalowaniem w budynkach Zamawiającego Zadanie nr 3 – Wykonanie zabudowy meblowej w pokojach mieszkalnych, wyposażenie w meble biurowe pomieszczeń administracyjnych: 1) Szafa – 25 szt. 2) Szafka – 8 szt. 3) Szafka na klucze – 2 szt. 4) Biurko (szer. 1 200 mm x głęb. 600 mm x wys. 760 mm) – 15 szt. 5) Fotel biurowy – 15 szt. 6) Kosz na śmieci – 12 szt. 7) Stolik – 3 szt. 8) Fotel tapicerowany – 2 szt. 9) Stół – 2 szt. 10) Biurko (szer. 1 800 mm x głęb. 1 900 mm x 760 mm) – 2 szt. 11) Krzesło – 84 szt. 12) Fotel tapicerowany dwuosobowy – 1 szt. 13) Szafka kuchenna stojąca dwudrzwiowa z półką – 9 szt. 14) Szafka kuchenna stojąca jednodrzwiowa z półką (szer. 400 mm x głęb. 600 mm x wys. 850 mm) – 1 szt. 15) Szafka kuchenna stojąca jednodrzwiowa z półką (szer. 600 mm x głęb. 600 mm x 850 mm) -1 szt. 16) Szafka wisząca (szer. 800 mm x głęb. 300 mm x wys. 650 mm) – 10 szt. 17) Szafka wisząca (szer. 400 mm x głęb. 300 mm x wys. 650 mm) – 1 szt. 18) Suszarka do rąk – 3 szt. 19) Automatyczny dozownik do ręcznika – 2 szt. 20) Szafka lekarska – 1 szt. 21) Leżanka lekarska - 1 szt. 22) Pufa do siedzenia XXXL - 4 szt. 23) Zabudowa kanapą (szer. 9 500 mm) - 1 szt. 24) Zabudowa meblościanką na wymiar (szer. 4 300 mm x głęb. 2 050 mm x wys. 600 mm) – 42 szt. 25) Półka wisząca nad łóżkiem - 84 szt. 26) Lampa biurowa – 84 szt. 27) Kosze na śmieci pod biurkowe – 84 szt. 28) Zabudowa meblościanką na wymiar (szer. 1 800 mm x głęb. 2 500 mm x wys.600 mm) + stojak metalowy na buty – 40 szt. 29) Lustro wiszące – 40 szt. 30) Zabudowa meblościanką na wymiar (szer. 6 600 mm x głęb. 2 500 mm x wys. 600 mm) – 1 szt. 31) Zabudowa meblościanką na wymiar (szer. 1 000 mm x głęb. 2 500 mm x wys. 600 mm) – 2 szt. 32) Lustro wiszące – 2 szt. 33) Łóżko typ nr 1 (szer. 2 200 mm x głęb. 940 mm x wys. 600 mm) – 24 szt. 34) Łóżko typ nr 2 (szer. 2 050 mm x głęb. 940 mm x wys. 600 mm) – 24 szt. 35) Łóżko typ nr 3 (szer. 2 100 mm x głęb. 940 mm x wys. 600 mm) – 36 szt. 36) Szafka mobilna – 84 szt. 37) Kołdra - 84 szt. 38) Poduszka – 84 szt. 39) Komplet pościeli (poduszka + kołdra + prześcieradło) – 168 szt. 40) Rolety (szer. 110 mm x wys. 134 cm) – 42 szt. 41) Rolety (szer. 120 mm x wys. 50 mm) – 42 szt. 42) Rolety (szer. 110 mm x wys. 140 mm) – 4 szt. 43) Verticale (szer. 140 mm x wys. 320 mm) – 9 szt. 44) Verticale (szer. 260 mm x wys. 260 mm) – 2 szt.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 104-291484 z dnia 2022-05-31:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
dla zadania nr 3:
jedną dostawę związaną z dostawą mebli wraz z zabudową meblową oraz wyposażenia pomieszczeń administracyjnych o łącznej wartości zamówienia min 400 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu dostaw należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień,
do którego określona wartość się odnosi
Powinno być:
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
dla zadania nr 3:
jedną dostawę związaną z dostawą mebli wraz z zabudową meblową oraz wyposażenia pomieszczeń o łącznej wartości zamówienia min 400 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu dostaw należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień,
do którego określona wartość się odnosi
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 24/08/2022
Powinno być:
Data: 03/09/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 11:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Telekomunikacja, Telefony
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, meble i akcesoria, żaluzje rolety, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30213000, 30213100, 31521000, 32322000, 32550000, 33192000, 34928480, 38622000, 38652100, 38653400, 39110000, 39112000, 39113100, 39121000, 39130000, 39141000, 39141300, 39143110, 39150000, 39160000, 39173000, 39221000, 39224340, 39290000, 39292000, 39512000, 39515410, 39515440, 39516100, 39516120, 39710000, 39711100, 39711361, 39712300, 39713200, 39713210, 42962000, 42968200, 44411000, 45421153
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , meble i akcesoria , żaluzje rolety , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10485185 2024-05-06
godz. 14:00
Lubelskie Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szczegółowy o...
10424782 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawę sprzętu informatyki oraz materiałów i środków konserwacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Część 1: Przedmiotem zamówienia jest:...
10473482 2024-05-08
godz. 07:00
Dolnośląskie DOSTAWA SZAF Lokalizacja 59-101 Polkowice
10456221 2024-05-08
godz. 11:00
Dolnośląskie Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja sprzętowa i rekonfiguracja istniejącego nagłośnienia na Stadionie Tarc...
10416235 2024-05-09
godz. 08:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC – umowa ramowa Przedmiotem zamówi...
10416261 2024-05-09
godz. 09:30
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy dyskowych Urzędu Miasta Krakowa wraz z usługą serwisową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący za...
10385547 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzająco - monitorującym z pełną obsługą konserwacyjno - serwisową, naprawami, wymianą uszkodzonych części i materiałó...
10489645 2024-05-09
godz. 11:45
Zachodniopomorskie Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowych oraz deduplikatora
10428686 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych is...
10473720 2024-05-21
godz. 10:00
Śląskie Dostawa krzeseł obrotowych dla pracowników Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratów Dostawa krzeseł obrotowych dla pracowników Oddziału ZUS w Rybniku orazpodległych Ins...