Przetarg 11557594 - Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części. ...

   
Analizuj Zamówienie 11557594
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.

Część 1: Część nr 1 – Artykuły biurowe;1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi
przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania kwoty brutto, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia – 90.000,00 zł; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SWZ .3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: zaoferował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Część 2: Część nr 2 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących; 1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania kwoty brutto, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia – 230.000,00 zł;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SWZ .3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych,b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, chyba, że produkt objęty jest dłuższą gwarancją,c) zaoferował dla urządzeń, które nie są własnością Zamawiającego - [podpisana umowa obliguje Zamawiającego do stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (pozycje kalkulacji cenowej nr 25,26)] - wyłącznie oryginalne tonery i bębny.d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą:- dokumenty np.: specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, potwierdzenie ( oświadczenie) , że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,- dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, np.: raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych;certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.

Część 3: Część nr 3 – Materiały archiwizacyjne.1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania kwoty brutto, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia – 140.000,00 zł;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SWZ.3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie każdej z części, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Produkty wykonane z tektury bezkwasowej muszą w 100 % spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MKiDN z 20.10.2015 r.

ZP.272.00051.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża tonery, kartridże, tusze, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30125100, 30125110, 30192000, 30197610
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze , materiały biurowe i papiernicze