Przetarg 6309896 - DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW "SOLPARK...

   
Analizuj Zamówienie 6309896 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-09-24
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.
Numer referencyjny: CRZPU/4/2018

1.1. Przedmiotem zam
ówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu.
1.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa.
1.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 3 (trzy) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru – w zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek).
1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.9.Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy – a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy.
1.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego.
1.11. Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych – mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku
z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności,
z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji – w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego.
1.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego.
1.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu cenowym (złącznik nr4 SIWZ kolumna II, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej, gdzie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500233697-N-2018 z dnia: 2018-09-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu.
1.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa.
1.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 3 (trzy) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru – w zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek).
1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.9.Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy – a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy.
1.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego.
1.11. Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych – mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku
z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności,
z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji – w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego.
1.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego.
1.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu cenowym (złącznik nr4 SIWZ kolumna II, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej, gdzie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o.

W ogłoszeniu powinno być:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu.
1.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa.
1.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 2 (dwa) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru – w zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek).
1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.9.Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy – a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy.
1.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego.
1.11. Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych – mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku
z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności,
z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji – w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego.
1.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego.
1.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu cenowym (złącznik nr4 SIWZ kolumna II, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej, gdzie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości:
8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych)
przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 02.10.2018 r. do godz.10:00.
7.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
w pieniądzu, przelewem na konto
BANK MILLENNIUM Nr rachunku: 39 1160 2202 0000 0001 6247 5005
z zaznaczeniem „Wadium – CRZPU/4/2018 – „Dostawa wody, soków i napojów do obiektów „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o..
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
a) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp
– dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
7.3. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie
i formie, oferta Wykonawca zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.
7.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości:
8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych)
przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 23.10.2018 r. do godz.10:00.
7.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
w pieniądzu, przelewem na konto
BANK MILLENNIUM Nr rachunku: 39 1160 2202 0000 0001 6247 5005
z zaznaczeniem „Wadium – CRZPU/4/2018 – „Dostawa wody, soków i napojów do obiektów „Solpark Kleszczów” Sp. z o.o..
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
a) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp
– dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
7.3. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie
i formie, oferta Wykonawca zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.
7.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-10-02, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-10-23, godzina: 10:00
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15980000, 15981000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428420 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach Część 1: Część nr 1 - Pakiet nr 1:Dostawa mięsa, wędlin i produktów mię...
10447144 2024-04-24
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie Część 1: 1. Mleko UHT 2% - 3 500,00 l2. Jogurt naturalny - 900 kg3. Śmietana 12 % tł. - 1500 kg4. ...
10433317 2024-04-24
godz. 08:00
Małopolskie Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Część 1: dostawa herbaty i kawy Część 2: ...
10449719 2024-04-24
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywna dostawa lodów regionalnych, rzemieślniczych wraz z elementami niezbędnymi do sprzedaży dla Polskiej Akademii Nauk Domu Pracy Twórczej w Wierzbie (w okresie 12 miesięcy od da...
10449464 2024-04-25
godz. 06:45
Małopolskie Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie Część 1: Dostawa napojów, soków dla potrzeb jednostek organiz...
10451613 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa mleka i preparatów mlekozastępczych dla wczesniaków i noworodków Część 1: Preparat do postępowania dietetycznego dla wcześniaków i niemowląt o bardzo małej masie urodzen...
10490101 2024-04-29
godz. 09:00
Śląskie Sukcesywnych dostaw nabiału i tłuszczy przez okres dwóch tygodni dla Działu Żywienia
10487453 2024-05-07
godz. 09:30
Śląskie Dostawy warzyw i owoców Część 1: Część 1 -Warzywa I Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zam...
10490676 2024-05-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Polskiej Akademii Nauk Domu Pracy Twórczej w Wierzbie (w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy).
10392664 2024-05-09
godz. 10:56
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cukier kryształ - 25kg Firma SEKO S.A. poszukuje dostawcy/producenta cukry białego pakowanego we worki 25kg, przeznaczonego dla przemysłu spożywczego. Wymagana...