Przetarg 11780854 - Dostawa urządzeń i wyposażenia do realizacji zadań...

   
Analizuj Zamówienie 11780854
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawa urządzeń i wyposażenia do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

Część 1: Część 1 zamówienia – Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych1. Za
kres zadania obejmuje dostawę n/w urządzeń:a) mobilny agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 100kVA / 80 kW, moc awaryjna ESP 110 kVA/88kW – 1 szt.,b) mobilny agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 200kVA / 160 kW, moc awaryjna ESP 220 kVA/176kW – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być zgodny z:1) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,2) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),3) postanowieniami zawartymi w SWZ oraz projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,3. Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy sprzętu i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez sprzęt i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że proponowane przez niego rozwiązania spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.4. Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji - 2 lata (24 miesiące).5. W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy - odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.6. W przypadku nieterminowej dostawy lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub niewywiązania się Wykonawcy z postanowień pkt. 5, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.

Część 2: Część 2 zamówienia – Dostawa mobilnych masztów oświetleniowych1. Zakres zadania obejmuje dostawę 3 szt. mobilnych masztów oświetleniowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być zgodny z:1) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,2) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),3) postanowieniami zawartymi w SWZ oraz projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,3. Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy sprzętu i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez sprzęt i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że proponowane przez niego rozwiązania spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.4. Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji - 2 lata (24 miesiące).5. W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy - odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.6. W przypadku nieterminowej dostawy lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub niewywiązania się Wykonawcy z postanowień pkt. 5, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.

Część 3: Część 3 zamówienia – Dostawa wyposażenia przeciwpożarowego i przeciwpowodziowego1. Zakres zadania obejmuje dostawę n/w wyposażenia:a) pompy do wody zanieczyszczonej pływające – 3 szt.,b) środek pianotwórczy 3% - 3 400 l,c) środek pianotwórczy 1% - 180 l,d) obuwie specjalne skórzane – 100 szt.,e) rękaw przeciwpowodziowy (zapora) 15 m – 10 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być zgodny z:1) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,2) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),3) postanowieniami zawartymi w SWZ oraz projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,3. Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy sprzętu i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez sprzęt i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że proponowane przez niego rozwiązania spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.4. Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji - 2 lata (24 miesiące).5. W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy - odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.6. W przypadku nieterminowej dostawy lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub niewywiązania się Wykonawcy z postanowień pkt. 5, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.

Część 4: Część 4 zamówienia – Dostawa wyposażenia przeciwpożarowego1. Zakres zadania obejmuje dostawę n/w wyposażenia:a) pompy do wody zanieczyszczonej z osprzętem – 4 szt.,b) ubranie specjalne lekkie – 100 szt.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być zgodny z:1) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,2) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),3) postanowieniami zawartymi w SWZ oraz projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,3. Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy sprzętu i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez sprzęt i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że proponowane przez niego rozwiązania spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.4. Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji - 2 lata (24 miesiące).5. W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy - odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.6. W przypadku nieterminowej dostawy lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub niewywiązania się Wykonawcy z postanowień pkt. 5, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.

Część 5: Część 5 zamówienia – Dostawa pomp do wody czystej1. Zakres zadania obejmuje dostawę 2 szt. pomp do wody czystej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być zgodny z:1) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,2) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),3) postanowieniami zawartymi w SWZ oraz projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,3. Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy sprzętu i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez sprzęt i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że proponowane przez niego rozwiązania spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego.4. Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji - 2 lata (24 miesiące).5. W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy - odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.6. W przypadku nieterminowej dostawy lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub niewywiązania się Wykonawcy z postanowień pkt. 5, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.

ZP.271.2.19.2025
branża Energoelektryczna, Ochrona, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż, odzież, obuwie, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 18410000, 24951220, 31122000, 31500000, 42122130, 44212382, 44482000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż , odzież , obuwie , maszyny i sprzęty inne