Przetarg - Dostawa szaf metalowych, krzeseł i foteli dla Komendy...

   
Analizuj Zamówienie 5607838 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa szaf metalowych, krzeseł i foteli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer referencyjny: Z-t-P/46/17

1. Prze
dmiotem zamówienia jest dostawa szaf, krzeseł i foteli dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia, na niżej wymienione zadania:
- Zadanie nr 1 – szafa metalowa S2 ze skarbcem;
- Zadanie nr 2 – szafa metalowa S2;
- Zadanie nr 3 – szafa dwudrzwiowa ubraniowa BHP;
- Zadanie nr 4 - szafa dwudrzwiowa ubraniowa BHP;
- Zadanie nr 5 – szafy metalowe;
- Zadanie nr 6 – fotele obrotowe;
- Zadanie nr 7 – krzesła obrotowe;
- Zadanie nr 8 – krzesła obrotowe;
- Zadanie nr 9 – krzesła wyściełane.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę zadanie.

4. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych, które stanowią załączniki nr 2/1-2/9 oraz opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Cały asortyment objęty przedmiotem umowy jest fabrycznie nowy, gatunku I, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone meble będą złożone i gotowe do użytku. W przypadku dostawy krzeseł i foteli obrotowych dopuszcza się dostawę w kartonach do samodzielnego złożenia. Wszystkie odpady zabezpieczające dostawę odbiera dostawca mebli. Wartość oferty obejmuje wszystkie koszty załadunku, transportu, rozładunku z wniesieniem i ustawieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał wymagane certyfikaty i/lub atest.
7. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanego asortymentu.
8.Zgodnie z art. 29 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy jakościowo – techniczne oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9.W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne” . Za równoważną zostanie uznana norma potwierdzająca spełnienie minimalnych parametrów określonych w normie określonej przez Zamawiającego.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy.
11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia, jakie jemu powierzy. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
14. Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy Pzp) wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
15. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 .

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: dostawa szaf metalowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych S2 ze skarbcem-29 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/1 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: dostawa szaf metalowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych S2 - 29 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/2 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: szafy BHP
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf dwudrzwiowych ubraniowych BHP - 90 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/3 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: dostawa szaf
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf dwudrzwiowych ubraniowych BHP - 90 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/4 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: dostawa szaf metalowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych - 85 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/5 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: fotel obrotowy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych - 10 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/6 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: dostawa krzeseł obrotowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych - 139 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/7 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: krzesła obrotowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych - 80 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/8 oraz nr 8 do SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: dostawa krzeseł
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł wyściełanych- 122 sztuk. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2/9 oraz nr 8 do SIWZ.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39110000, 44421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10465196 2024-04-25
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości WORD w Toruniu
10455720 2024-04-29
godz. 13:00
Łódzkie „Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi” Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi (wyposażenie, meble, rolety, zasłony, sprz...
10485310 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup i dostawa podnóżków biurowych dla potrzeb pracowników Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ostrowie Wielkopolskim
10470569 2024-04-30
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: ...
10393053 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryj...
10486451 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa krzeseł i foteli we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek, ich montaż oraz ustawienie we wskazanych pomieszczeniach i przystosowanie do użytkowania Szczegółowy opis...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...
10484465 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze przy ul. Janusza Korczaka 1.2. W ramach pr...
10483978 2024-05-29
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa mebli na potrzeby RZGW w Gdańsku Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby RZGW w Gdańsku do pomieszczeń znajdujących s...
10486767 2024-06-05
godz. 09:00
Małopolskie Wykonanie robót budowlanych dla zadania: FOLWARK KOMPETENCJI – centrum wsparcia w obszarze e-zdrowia, zdrowia i zdrowienia wraz z wyposażeniem oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użyt...