Przetarg 8660403 - Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości...

   
Analizuj Zamówienie 8660403 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-01-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych dla potrzeb KWP w Łodzi i je
dnostek jej podległych

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:• zadania 1- środków i materiałów do utrzymania czystości; • zadanie 2- artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych; zgodnie z bieżącymi potrzebami KWP w Łodzi i jednostek jej podległych, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Załącznikach nr 2.1. – 2.2. do SWZ – Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ – Wzorze umowy.3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w ww. Formularzach asortymentowo - cenowych są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur VAT. 6. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zamierza zrealizować nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w § 7 ust. 1 wzoru umowy – Załączniku nr 4 do SWZ.7. Towar musi być fabrycznie nowy (I gatunek), dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SWZ. 8. Zamawiany towar dostarczany do Zamawiającego musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia. 9. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 10. Asortyment musi być dostarczany w jednostkach miary, opakowaniach ilościowo/liczbowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym. Za zgodą Zamawiającego wielkość opakowania może ulec zmianie przy zachowaniu ceny jednostkowej podanej w Formularzu asortymentowo – cenowym. 11. Wszystkie środki czystości i higieny osobistej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 12. Produkty będące produktami biobójczymi muszą posiadać pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. U z 2007 r., Nr 39 poz., 252 z późn. zm.). 13. Wszystkie oferowane produkty będące kosmetykami muszą posiadać zgłoszenie do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o „kosmetykach” (Dz. U z 2013 r., poz. 475) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 maja 2004 r. w sprawie wzorów formularzy przekazania danych o kosmetyku i przypadkach zachorowań spowodowanych użyciem kosmetyku oraz sposobu gromadzenia ich w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu (Dz. U. Nr 138, poz. 1471).14. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualną treścią Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE. 15. Dostawy towaru następować będą partiami na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu. 16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. 17. Zamawiający w celu skalkulowania kosztów dostawy przewiduje, że: - 70% zamawianego asortymentu dostarczona będzie do jednostek Policji mieszczących się na terenie Łodzi, - 30% zamawianego asortymentu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do jednostek Powiatowych Policji wskazanych w pkt. 5.18 Zamawiający zastrzega, że podział procentowy dostaw do miejsc zamówienia będzie uwarunkowany bieżącymi potrzebami jednostek i zmiana ich wartości nie stanowi podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.18. Wykaz potencjalnych miejsc dostaw i ich adresy:- Wydziały Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Zarząd CBŚP i BSW:• ul. Lutomierska 108/112 Łódź, • OPP w Łodzi, ul. Pienista 71,• ul. Stokowska 21/25 (magazyny Wydziałów GMT i WIR KWP w Łodzi),- WRD KWP w Łodzi z/s w Sosnowcu 25a, k/Strykowa,- Ośrodek Szkolenia Policji w Łodzi z/s w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,- Komenda Miejska Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 26/28,• I KP KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 26/28,• II KP KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27,• III KP KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33,• IV KP KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31,• V KP KMP w Łodzi, ul. Organizacji WiN 60,• VI KP KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45,• VII KP VII w Łodzi, ul. 3 Maja 43,• VIII KP KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250.- Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38,- Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69,- Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7,- Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5,- Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14,- Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, Al. Dąbrówki 1,- Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56,- Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23,- Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 ,- Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Wandy Panfil 44,- Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a,- Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a,- Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27,- Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu, ul. Długa 58/60,- Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/36,- Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4,- Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/14,- Komenda Powiatowa Policji dla powiatu łódzkiego wschodniego, ul. 11 listopada 62 F, Koluszki.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:• zadania 1- środków i materiałów do utrzymania czystości; • zadanie 2- artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych; zgodnie z bieżącymi potrzebami KWP w Łodzi i jednostek jej podległych, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Załącznikach nr 2.1. – 2.2. do SWZ – Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ – Wzorze umowy.3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w ww. Formularzach asortymentowo - cenowych są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur VAT. 6. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zamierza zrealizować nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w § 7 ust. 1 wzoru umowy – Załączniku nr 4 do SWZ.7. Towar musi być fabrycznie nowy (I gatunek), dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SWZ. 8. Zamawiany towar dostarczany do Zamawiającego musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia. 9. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 10. Asortyment musi być dostarczany w jednostkach miary, opakowaniach ilościowo/liczbowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym. Za zgodą Zamawiającego wielkość opakowania może ulec zmianie przy zachowaniu ceny jednostkowej podanej w Formularzu asortymentowo – cenowym. 11. Wszystkie środki czystości i higieny osobistej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 12. Produkty będące produktami biobójczymi muszą posiadać pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. U z 2007 r., Nr 39 poz., 252 z późn. zm.). 13. Wszystkie oferowane produkty będące kosmetykami muszą posiadać zgłoszenie do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o „kosmetykach” (Dz. U z 2013 r., poz. 475) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 maja 2004 r. w sprawie wzorów formularzy przekazania danych o kosmetyku i przypadkach zachorowań spowodowanych użyciem kosmetyku oraz sposobu gromadzenia ich w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu (Dz. U. Nr 138, poz. 1471).14. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualną treścią Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE. 15. Dostawy towaru następować będą partiami na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu. 16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. 17. Zamawiający w celu skalkulowania kosztów dostawy przewiduje, że: - 70% zamawianego asortymentu dostarczona będzie do jednostek Policji mieszczących się na terenie Łodzi, - 30% zamawianego asortymentu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do jednostek Powiatowych Policji wskazanych w pkt. 5.18 Zamawiający zastrzega, że podział procentowy dostaw do miejsc zamówienia będzie uwarunkowany bieżącymi potrzebami jednostek i zmiana ich wartości nie stanowi podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.18. Wykaz potencjalnych miejsc dostaw i ich adresy:- Wydziały Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Zarząd CBŚP i BSW:• ul. Lutomierska 108/112 Łódź, • OPP w Łodzi, ul. Pienista 71,• ul. Stokowska 21/25 (magazyny Wydziałów GMT i WIR KWP w Łodzi),- WRD KWP w Łodzi z/s w Sosnowcu 25a, k/Strykowa,- Ośrodek Szkolenia Policji w Łodzi z/s w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,- Komenda Miejska Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 26/28,• I KP KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 26/28,• II KP KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27,• III KP KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33,• IV KP KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31,• V KP KMP w Łodzi, ul. Organizacji WiN 60,• VI KP KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45,• VII KP VII w Łodzi, ul. 3 Maja 43,• VIII KP KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250.- Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38,- Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69,- Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7,- Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5,- Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14,- Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, Al. Dąbrówki 1,- Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56,- Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23,- Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 ,- Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Wandy Panfil 44,- Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a,- Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a,- Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27,- Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu, ul. Długa 58/60,- Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/36,- Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4,- Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/14,- Komenda Powiatowa Policji dla powiatu łódzkiego wschodniego, ul. 11 listopada 62 F, Koluszki.

FZ-2380/1/22/KK
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 18930000, 33741200, 33760000, 39224300, 39800000, 44511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447830 2024-04-22
godz. 15:30
Małopolskie Zakup środków higieny osobistej
10457344 2024-04-23
godz. 11:38
Śląskie 73/DSZ/2024 Wózek podwójny na odpady lub brudną bieliznę z pokrywą metalową. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wózek podwójny na odpady lub brudną bieliznę z pokrywą metalową - Wózek ...
10413672 2024-04-23
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie "Dostawa środków dezynfekcyjnych do apteki i magazynu gospodarczego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o. o Część 1: Część 1–Dezynfekcja, mycie i pielęgnacja wyrobów m...
10473966 2024-04-25
godz. 09:00
Wielkopolskie DPS.ORA.2100.6.2024 Dostawa art. celulozowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier toaletowy szary pakowany po 64 szt. 20 opak. 2 Ręczniki FOXY MEGA a'2 180 opak. 3 Ręczniki papierowe 100mb ...
10482527 2024-04-25
godz. 10:00
Wielkopolskie Wyposażenie kącików czystości 5S -
10454545 2024-04-26
godz. 14:00
Śląskie Zakup i dostawa materiałów gospodarczych
10474076 2024-04-29
godz. 13:00
Śląskie ŚRODKI CZYSTOŚCI ( ZKR AM766298 )
10489711 2024-05-06
godz. 08:00
Śląskie Dostawa wyrobów stolarskich (kijów do mioteł) dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Bielszowice, nr grupy 205-1 1 KIJ DO SZCZOTKI DŁ.1,50M 205-1 - Wyroby stolarskie ...
10489891 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji Część 1: Preparat stosowany do dezynfekcji skóry oraz w antyseptyce błon śluzowych, ran, oparzeń. Wodny roztwór pvp-jodu 7,5g/100g, mają...
10473719 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków cz...