Przetarg 12074248 - Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony...

   
Analizuj Zamówienie 12074248
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – zakup kontenerów mieszkalnych i magazynowych

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. kontenerów mieszkalnych oraz 3 sz
t. kontenerów magazynowych, na potrzeby działań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną.2. Opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, użytkowe i jakościowe wymagane przez Zamawiającego a także wymagane warunki dotyczące serwisu i gwarancji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.3. Odbiór: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na teren Gminy Miejskiej Kowary, na teren Gminy Miejskiej Kowary, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt.2) Przedmiot dostawy musi być dostarczony w stanie kompletnym, fabrycznie nowym, wolnym od wad. W przypadku uszkodzenia lub braków w dostawie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany na własny koszt.3) Warunki dostawy – data/godzina do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obecności przedstawiciela Zamawiającego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące zamawianych urządzeń. Dopuszczalne jest zaproponowanie produktów równoważnych lub o lepszych parametrach technicznych niż określone w załączniku. W każdym przypadku zastosowanie innych produktów wymaga uprzedniego uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.5. Po zakończenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego.6. Zamówienie jest finansowane z dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zadania związane z ochroną ludności i obrony cywilnej.

WRM.271.76.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00547384/01 z dnia: 2025-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-26 10:00
Po zmianie:
2025-12-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-26 11:00
Po zmianie:
2025-12-01 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-17
Po zmianie:
2025-12-30
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty małogabarytowe
kody CPV 44211100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe