Przetarg 11498406 - Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system...

   
Analizuj Zamówienie 11498406 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanit
ację w strefie nadgranicznej

Część 1: 12. Przedmiot zamówienia.12.1. Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowychWszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.

Część 2: 12.1. Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowychWszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.

Część 3: 12.1. Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowychWszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.

Część 4: 12.1. Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowychWszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.

IZP.271.29.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00436395/01 z dnia: 2025-09-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-25 09:00
Po zmianie:
2025-09-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-25 09:15
Po zmianie:
2025-09-30 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-24
Po zmianie:
2025-10-29


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00449248/01 z dnia: 2025-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI ( gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczając „0”, wykonawca oświadcza, że oferuje okres gwarancji równy 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1. Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + G
Gdzie:
PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rękojmi”
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA”
oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Po zmianie:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

Dot. Części nr 1, 3-4

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub braku deklaracji dot. okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

Dot. Części nr 2
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.


24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI ( gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczając „0”, wykonawca oświadcza, że oferuje okres gwarancji równy 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1. Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + G
Gdzie:
PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rękojmi”
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA”
oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Po zmianie:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

Dot. Części nr 1, 3-4

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub braku deklaracji dot. okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

Dot. Części nr 2
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.


24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI ( gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczając „0”, wykonawca oświadcza, że oferuje okres gwarancji równy 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1. Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + G
Gdzie:
PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rękojmi”
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA”
oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Po zmianie:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

Dot. Części nr 1, 3-4

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub braku deklaracji dot. okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

Dot. Części nr 2
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.


24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI ( gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczając „0”, wykonawca oświadcza, że oferuje okres gwarancji równy 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1. Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + G
Gdzie:
PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rękojmi”
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA”
oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
Po zmianie:
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Cena - 60%
okres gwarancji/rękojmi - 40%


24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

CENA – 60%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (cena najniższa ze wszystkich ofert / cena oferty badanej) * 100pkt * Znaczenie kryterium 60%


Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

Dot. Części nr 1, 3-4

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 13 do 17 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 18 do 23 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 24 do 29 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 30 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 30 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub braku deklaracji dot. okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 30 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 30 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

Dot. Części nr 2
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.

Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.


24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
12.1. Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:
1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;
2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;
3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;
4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowych

Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.
Po zmianie:
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Wspólny system odpornościowy trzech gmin – Gminy Miejskiej Lubaczów, Gminy Lubaczów i Gminy Cieszanów – zapewniający ciągłość dostaw wody i energii oraz sanitację w strefie nadgranicznej, z podziałem na poszczególne części:
1) Część nr 1 - Dostawa zbiorników wodnych;
2) Część nr 2 - Dostawa ciągnika rolniczego;

W ramach Części nr 2, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.

W ramach zamówienia w zakresie podstawowym (gwarantowanym), planuje się dostawę ciągnika zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 4B do SWZ SOPZ.

W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się dostawę w następującym zakresie:
• Opcja nr 1 – Dostawa ładowacza czołowego – o następujących parametrach:
 Udźwig minimum 1650 kg
 Wysokość podnoszenia minimum 3,9 m
 Wysięgnik kompletny z instalacja hydrauliczna 3-sekcyjną i system samopoziomowania
 Konstrukcja wsporcza do ciągnika
 Amortyzator hydrauliczny
 Hydrauliczny zespół sterujący z funkcją pływającej łyżki (joystick)
 Ramka samopoziomująca w systemie euro
 System samopoziomujący
 Wskaźnik narzędzia roboczego
 Widły i szufla do materiałów sypkich

• Opcja nr 2 – Dostawa podnośnika przedniego TUZ
 Udźwig minimum 2000 kg
 Sterowanie z joysticka
 2 kategoria zaczepu
Ładowacz czołowy i TUZ powinny współpracować ze sobą bez konieczności demontażu ładowacza czołowego (wskazana dostawa obu urządzeń tego samego producenta).
Zakres dostaw planowanych do wykonania w ramach inwestycji w zakresie podstawowym określa załącznik nr 4B do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś zakres dostaw planowanych do wykonania w ramach inwestycji w zakresiem opcjonalnym określono powyżej.
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności
w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.

3) Część nr 3 - Dostawa agregatów prądotwórczych;
4) Część nr 4 – Dostawa radiotelefonów cyfrowych

Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i przekazania wszelkich informacji o planowanym do dostarczenia asortymencie (na żądanie Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego, w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.


12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4a,4b,4c,4d do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 3 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach Części nr 2, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.

W ramach zamówienia w zakresie podstawowym (gwarantowanym), planuje się dostawę ciągnika zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 4B do SWZ SOPZ.

W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się dostawę w następującym zakresie:
• Opcja nr 1 – Dostawa ładowacza czołowego – o następujących parametrach:
 Udźwig minimum 1650 kg
 Wysokość podnoszenia minimum 3,9 m
 Wysięgnik kompletny z instalacja hydrauliczna 3-sekcyjną i system samopoziomowania
 Konstrukcja wsporcza do ciągnika
 Amortyzator hydrauliczny
 Hydrauliczny zespół sterujący z funkcją pływającej łyżki (joystick)
 Ramka samopoziomująca w systemie euro
 System samopoziomujący
 Wskaźnik narzędzia roboczego
 Widły i szufla do materiałów sypkich

• Opcja nr 2 – Dostawa podnośnika przedniego TUZ
 Udźwig minimum 2000 kg
 Sterowanie z joysticka
 2 kategoria zaczepu
Ładowacz czołowy i TUZ powinny współpracować ze sobą bez konieczności demontażu ładowacza czołowego (wskazana dostawa obu urządzeń tego samego producenta).
Zakres dostaw planowanych do wykonania w ramach inwestycji w zakresie podstawowym określa załącznik nr 4B do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś zakres dostaw planowanych do wykonania w ramach inwestycji w zakresiem opcjonalnym określono powyżej.
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności
w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-30 15:00
Po zmianie:
2025-10-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-30 15:15
Po zmianie:
2025-10-07 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-29
Po zmianie:
2025-11-05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE 6. Aktualizuje się treść Załącznika nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy poprzez dodanie pliku o nazwie „2025-09-30 Załączniki nr 1,2 do SWZ AKTUALIZCJA”.

7. Aktualizuje się treść Załącznika nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy poprzez rozdzielnie oraz dodanie plików o nazwie „2025-09-30 Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne dot. Części nr 1,3-4 AKTUALIZACJA” oraz „2025-09-30 Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne dot. Części nr 2 AKTUALIZACJA”.
branża Energoelektryczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Telekomunikacja, Telefony
podbranża urządzenia, materiały, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16700000, 31122000, 32236000, 44611500
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się