Przetarg 12212253 - Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu...

   
Analizuj Zamówienie 12212253
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-10
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego w ramach Programu Ochrony
Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. W podziale na 3 odrębne części:Część I: Dostawa namiotów pneumatycznych sypialnianych – 2 szt. Przedmiotem zamówienia w Części I postępowania jest dostawa namiotów pneumatycznych sypialnianych – 2 szt.Szczegółowa opis przedmiotu zamówienia:- wymiary namiotu: 7,2m x 5,2 m x 2,6 m,- konstrukcja: materiał PVC 1,080 g/m2 (polichlorek winylu),- poszycie: materiał PVC 400 g/m2,- podłoga odpinana,- powierzchnia podłogi: 37 m2,- przęsła rozpierane rurą pneumatyczną (4 szt.),- dwoje drzwi dwuskrzydłowych przeciwległych, zwijanych,- po 2 okna na każdym boku namiotu,- próg o wysokości min. 6 cm zapobiegający wnikaniu wody z zewnątrz.2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania elementów używanych, refabrykowanych lub powystawowych.3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w danej części, udzieli Zamawiającemu gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy, a maksymalnie na okres 48 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty. Okres udzielonej gwarancji na powyższy asortyment stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisuje te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych lub norm. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 7. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostanie zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: - Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. W podziale na 3 odrębne części:Część II: Dostawa radiotelefonów przenośnych – 37 szt. Przedmiotem zamówienia w Części II postępowania jest dostawa radiotelefonów przenośnych – 37 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - zakres częstotliwości: VHF (136-174 MHz),- zasilanie: 7,5 V (/- 0,5V),- temperatura pracy: - 30°C/60°C,- moc nadajnika VHF – 1W/5W,- wyświetlacz: 4 wierszowy,- liczba kanałów: 32,- technologia cyfrowa,- normy IP: IP 68 lub równoważna norma,- odporny na zanurzenie,- programowalne przyciski, szyfrowanie, selektywne wywoływanie.Wykonawca wpisze nazwę modelu i producenta oferowanego sprzętu w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ i dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Z treści dołączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, jaki produkt jest oferowany, a Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikowania, czy spełnia on wymagania określone w SWZ.2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania elementów używanych, refabrykowanych lub powystawowych.3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w danej części, udzieli Zamawiającemu gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy, a maksymalnie na okres 48 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty. Okres udzielonej gwarancji na powyższy asortyment stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisuje te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych lub norm. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 7. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostanie zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: - Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. W podziale na 3 odrębne części:Część III: Dostawa sprzętu ratowniczego: uniwersalnych sorbentów, masztu oświetleniowego, pilarki ratowniczej, pilarki do drewna, pilarka do stali, betonu i asfaltu.Przedmiotem zamówienia w Części III postępowania jest dostawa: uniwersalnych sorbentów rękawy – 20 kompletów, masztu oświetleniowego – 3 szt., pilarki ratowniczej – 10 szt., pilarki do drewna – 12 szt., pilarki do stali, betonu i asfaltu – 12 szt., wodery – 50 kompletów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Uniwersalne sorbenty rękawy 8cm x 3m - 20 kompletów.- w zestawie 8 szt.,- średnica rękawa: 8 cm.,- długość rękawa: 3 m.,- absorpcja: min. 80 l.2) Maszt oświetleniowy 230V/50 Hz, kabel 10 m. - 3 szt.- wysokość min/max: 1500 – 3150 mm,- zasilanie: 230 V/50Hz,- barwa światła: biała zimna 5500-6500K,- strumień świetlny: 100lm/W,- pobór mocy: 4x 50 W,- temperatura pracy: -20°C /40°C,- stopień ochrony: IP54/IP65,- długość przewodu zasilającego: 10 m.3) Pilarka ratownicza - 10 szt.- moc: min. 4,4 kW/6KM,- pojemność skokowa: min 72,2 cm3,- długość prowadnicy: 50,00 cm,- podziałka piły łańcuchowej: 3/8.Wykonawca wpisze nazwę modelu i producenta oferowanego sprzętu w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ i dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Z treści dołączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, jaki produkt jest oferowany, a Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikowania, czy spełnia on wymagania określone w SWZ.4) Pilarka do drewna - 12 szt.- moc: 3,0 kW/ 4,1 KM,- pojemność skokowa: min. 50,2 cm3,- długość prowadnicy: min. 40 cm,- podziałka piły łańcuchowej: 0,325’’ lub 3/8Wykonawca wpisze nazwę modelu i producenta oferowanego sprzętu w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ i dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Z treści dołączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, jaki produkt jest oferowany, a Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikowania, czy spełnia on wymagania określone w SWZ.5) Przecinarka do stali, betonu i asfaltu - 12 szt.- moc: min. 4,8 kW,- pojemność skokowa: min. 93,5 cm3, - średnica tarczy tnącej: min. 350mm,- maks. głębokość cięcia: min. 125mm.Wykonawca wpisze nazwę modelu i producenta oferowanego sprzętu w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ i dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Z treści dołączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, jaki produkt jest oferowany, a Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikowania, czy spełnia on wymagania określone w SWZ.6) Wodery – 50 kompletów. - materiał wodochronny na podkładzie poliestrowym,- powlekany PVC,- odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz zginanie przy temp. – 50 oC,- gramatura g/m2: min. 680 g/m2.2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania elementów używanych, refabrykowanych lub powystawowych.3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie w danej części, udzieli Zamawiającemu gwarancji odpowiednio na: uniwersalne sorbenty, maszty oświetleniowe, pilarki ratownicze, pilarki do drewna, przecinarki do stali, betonu i asfaltu wynoszącej minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy, a maksymalnie na okres 48 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty. Okres udzielonej gwarancji na powyższy asortyment stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XX SWZ. Gwarancja na asortyment pn. Wodery nie podlega ocenie w ramach kryterium wyboru ofert. Wykonawca udzieli na wodery 2 lat gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisuje te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych lub norm. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 7. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostanie zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: - Doposażenie gminnej bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych oraz potrzeb związanych z ochroną ludności,- Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

RIZP.271.34.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Konstrukcje, ogrodzenia, Telekomunikacja, Telefony
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, konstrukcje inne, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, akcesoria ochrony
kody CPV 31527200, 32236000, 35113000, 35113400, 35230000, 39522530, 43812000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , konstrukcje inne , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne , akcesoria ochrony