Przetarg 7335801 - Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK...

   
Analizuj Zamówienie 7335801 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez
utworzenie Klubu Seniora”
Numer referencyjny: GRL.271.2.2020

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Seniora”, część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia sali taneczno-ruchowej, sali rehabilitacji ruchowej oraz pracowni rehabilitacji ruchowej w ramach Klubu Seniora w Adamowie”, część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie”,część 3 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie”, część 4 zamówienia – „Zakup i dostawa pomocy do zajęć stacjonarnych w ramach Klubu Seniora w Adamowie”

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia sali taneczno-ruchowej, sali rehabilitacji ruchowej oraz pracowni rehabilitacji ruchowej w ramach Klubu Seniora w Adamowie
a) dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych: • sprzętu i wyposażenia sali taneczno-ruchowej, • sprzętu i wyposażenia sali rehabilitacji ruchowej, • sprzętu i wyposażenia pracowni rehabilitacji ruchowej, określonego w załączniku nr 1a do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, d) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia, e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu) f) w przypadku mebli posiadających zamki, dostarczenie co najmniej 2 kpl. kluczy

Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie
a) dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych: • rzutnika, • tabletów, • zestawu nagłośnieniowego, • zestawu oświetleniowego, • aparatów fotograficznych; wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność) d) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania, e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.

Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie
a) zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów

Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy do zajęć stacjonarnych w ramach Klubu Seniora w Adamowie
a) zakup i dostawę: • zestaw do zajęć decupage, • zestaw materiałów plastycznych, • materiały papiernicze, • materiały do brydża, wraz z ich transportem do siedziby zamawiającego, b) posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli.
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, materiały, komputery, serwery, środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt sportowy, materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 30190000, 30213200, 31000000, 31500000, 32342400, 33158400, 37400000, 37440000, 37800000, 38651000, 39100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , komputery, serwery , środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt medyczny , meble medyczne , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , sprzęt sportowy , materiały biurowe i papiernicze , materiały dydaktyczne , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464001 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie ZP/7/2024_Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu je...
10463924 2024-05-21
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w asort...
10483937 2024-05-24
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy leków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwic...
10486843 2024-05-27
godz. 10:00
Lubelskie DOSTAWA WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów ortopedycznych do SPZOZ w Łukowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawie...
10463990 2024-05-27
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa uziomów stalowych ocynkowanych na potrzeby TAURON Dystrybucja S.A. Wskazany w SWZ
10480348 2024-05-28
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWY RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU Dostawa rękawic jednorazowego użytku
10480287 2024-05-28
godz. 10:30
Podkarpackie 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WRAZ Z ODDANIEM W KOMIS IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH I ENDOPROTEZ ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH zgodnie z opisem...
10484141 2024-05-31
godz. 10:00
Opolskie Zakup aparatury i sprzętu medycznego Część 1: Zadanie 1 Shaver laryngologiczny – 1 kpl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2a do SWZ, stanowią...
10486855 2024-06-03
godz. 08:30
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – ZAKUP TŚM DO ZABEZPIECZENIA DZIAŁALNOŚCI WARSZTATÓW wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załąc...
10486838 2024-06-04
godz. 08:30
Śląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia serwerowego z oprogramowaniem dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu ...