Przetarg 12086725 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa...

   
Analizuj Zamówienie 12086725
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyp
osażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.1) Część 1 – Sprzęt techniczny – przedmiot zamówienia części 1 obejmuje dostawę następujących urządzeń:a) piła do betonu i stali – 1 szt.b) pilarka ratownicza o mocy min. 5 KM – 1 szt.c) pilarka do drewna o mocy min. 3 KM – 1 szt.d) pompy do wody zanieczyszczonej o wydajności min. 1200 l/min – 3 szt.e) pompy do wody zanieczyszczonej o wydajności min. 1600 l/min – 2 szt.f) nagrzewnice elektryczne – 3 szt.g) nagrzewnice olejowe – 2 szt.h) osuszacze powietrza – 5 szt.i) przedłużacze bębnowe 50 m – 2 szt.j) przedłużacze bębnowe 40 m – 2 szt.k) kanistry 20 l – 10 szt.1.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5A do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1D do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 1 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.2) Część 2 – Sprzęt ratunkowy - przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawę:a) łóżek polowych – 100 szt.b) poduszek – 100 szt.c) śpiworów – 100 szt.d) koców – 100 szt.e) termosów – 10 szt.2.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5B do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1D do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 2 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.3) Część 3 – Sprzęt pozostały – przedmiot zamówienia części 3 obejmuje dostawę:a) worków – 5 000 szt.b) latarek szperaczy – 20 szt.c) latarek czołówek – 20 szt.d) urządzeń do pakowania worków (workownice) – 2 szt. e) butów ochronnych – 10 szt.f) deski do ewakuacji osób poszkodowanych – składana – 1 szt. g) noszy brezentowych składanych do przenoszenia osób chorych – 5 szt.h) namiotów do wydawania posiłków – 4 szt.i) megafonów ręcznych z syreną – 2 szt.j) syren z megafonem na samochód – 3 szt.3.1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5C do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1D do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicz-nym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 3 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.4) Część 4 – Namiot pneumatyczny - przedmiot zamówienia części 4 obejmuje dostawę:a) namiotów pneumatycznych - 2 szt.,4.1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5D do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1D do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 4 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

IGK.271.26.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, odzież, obuwie, tekstylia, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, konstrukcje inne, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 31521320, 32343200, 33192160, 39511100, 39522520, 39522530, 39522540, 39721320, 43830000, 44511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , odzież , obuwie , tekstylia , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , konstrukcje inne , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12094413 2025-11-27
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Zakup 1 szt. frezarko- wiertarki o n/w parametrach, lub równoważnych:...
12168327 2025-11-27
godz. 07:00
Pomorskie Przyłbica spawalnicza 3M Speedglas G5-01VC z systemem ADFLO
12173453 2025-11-27
godz. 08:00
Dolnośląskie ZASILACZ UPS APC SRV2KI 2000VA/1600W Adres dostawy: MS19
12096585 2025-11-27
godz. 08:00
Małopolskie Zakup i dostawa węży gumowych do pary w ilość 160mb.
12177293 2025-11-27
godz. 09:00
Małopolskie Postępowanie - MIERNIK MY 74 MASTECH
11564389 2025-11-27
godz. 10:00
Mazowieckie Część 1: Przedmiotem zamówienia są Sprzedaż i dostawa artykułów AGD i RTV dla...
12085974 2025-11-27
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych...
12087421 2025-11-27
godz. 10:00
Małopolskie Zakup i dostawa aparatów powietrznych wraz z osprzętem w ramach Programu...
12087518 2025-11-27
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów stanowiących wyposażenie...
12056979 2025-11-27
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą szaf teleinformatycznych, zasilaczy awaryjnych z...