Przetarg 7777221 - Dostawa sprzętu i urządzeń chłodniczych oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7777221 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-26
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu i urządzeń chłodniczych oraz gastronomicznych – sprawa nr 90/2020
Numer referencyjny: 90/2020

Zadanie nr 1: Do
stawa sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych do magazynu w Grudziądzu
Czajnik elektryczny b/przewodowy typu ZELMER lub równoważny zakres podstawowy szt. 20 opcja 10 ►
Szafa chłodnicza sprężarkowa o pojemności 600- 700 l. ze stali nierdzewnej zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►
Chłodziarka 100 l-120 l zakres podstawowy szt. 3 opcja 2 ►
Chłodziarka 160 l zakres podstawowy szt. 2 opcja 2 ►
Szafa chłodnicza 1200 – 1300 l ze stali nierdzewnej zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Ekspres do kawy typu DeLonghi ECAM 23.460 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ►
Szafa mroźnicza 1200-1300 l zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►
Pirometr typu ABATRONIC AB 8811 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Regał nierdzewny 4 półkowy zakres podstawowy szt. 10 opcja - ►
Lampa owadobójcza typu STALGAST NR 692211 lub równoważna zakres podstawowy szt. 6 opcja - ►
Termosy do napoi 20 l typu Cambro lub równoważny zakres podstawowy szt. 15 opcja 5 ►
Termoport do posiłków o pojemności 80-90 l typu STALGAST NR KAT. 53870 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Wózek do tac z ruchomą platformą ze stali nierdzewnej typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Wózek do tac i sztućców typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Pakowarka próżniowa typu STALGAST 691301 lub równoważna zakres podstawowy szt. 3 opcja - ►
Młynek elektryczny do kawy (pieprzu) typu Severin KM 3874 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ►
Szafa mroźnicza 680-700 l zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Warnik (zaparzacz) do kawy i herbaty 10 l zakres podstawowy szt. 4 opcja - ►
Mikser elektryczny typu HENDI KOD 224359 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja 3 ►
Wózek platformowy do przewozu żywności typu STALGAST nr kat 059001 lub równoważny zakres podstawowy szt. 4 opcja - ►
Podgrzewacz stołowy okrągły 6,5 l zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Szafa chłodnicza przeszklona- witryna do surówek pój 1200 l – 1300 l zakres podstawowy szt. 1 opcja 1 ►
Wózek do pojemnik. GN Z PÓŁKĄ zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Taboret podgrzewczy typu ELT 06 Lozamet - lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ►
Stół przyścienny z półką różne wymiary zakres podstawowy szt. 4 opcja 2 ►
Kociołek elektryczny do zup 10 l typu STALGAST nr kat. 432100 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ►
Termometr manometryczny (bimetaliczny) typu TG 54 WIKA lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►
Ciśnieniomierz sprężynowy - manometr typu EN 837-1 KFM lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►
Stół ze zlewem 3-komorowymtypu STALGAST NR 981136150 lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►

Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu gastronomicznego (w tym modułów) dla ciągów wydawczych do stołówki wojskowej w Grupie gm. Dragacz
Wózek do talerzy z podgrzewaniem dwukomorowy szt. 2 ►
Bemar gastronomiczny grzewczy na 4 pojemniki GN- UKŁAD POPRZECZNY szt. 2 ►
Nadstawka grzewcza z oświetleniem i półką nierdzewną 1250x410x400 szt. 2 ►
Bemar gastronomiczny grzewczy na 6 pojemników GN- UKŁAD POPRZECZNY 1800x900x850 szt. 1 ►
Nadstawka grzewcza z oświetleniem i półką nierdzewną 1800x420x400 szt. 1 ►
Szafka otwarta 400x900x850 ze stali nierdzewnej szt. 2 ►
Port dystrybutora talerzy 550x120x850 szt. 2 ►
Narożnik wewnętrzny ze stali nierdzewnej 1100/900x/850/ 1100/800x850 szt. 1 ►
LADA/Wanna chłodnicza 4xGN 1/1 - UKŁAD POPRZECZNY szt. 1 ►
Nadstawka z oświetleniem i półką nierdzewną szt. 1 ►
Osłona COVID (tzw. Przeciwkaszlowa) 400x400 mm. szt. 3 ►
Panel dekoracyjny ze stali nierdzewnej szt. 1 ►
Półka do przesuwu tac - prowadnica 7800x300 mm. szt. 1 ►
*w zadaniu nr 2 należy uwzględnić modułowość, możliwość konfigurowania (w sposób spójny
i dopasowany) dowolnych zestawień np. w ciąg wydawczy - według potrzeb Użytkownika. ►Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 i nr 2 obejmuje swym zakresem: dostawę, rozładunek wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu. ►Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje w zadaniu nr 1, możliwość zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ – kolumna nr 6 - o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilości przedmiotu zamówienia wynikające z prawa opcji orientacyjnie wyszczególniono w tabeli „opcja” - są to ilości maksymalne. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zabezpieczenia potrzeb bieżących Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu). Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. ►Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp. spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych
w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w 2019 r. lub 2020 r.
3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej:
znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta),
numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu
Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie
na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę przydatności do użycia / datę gwarancji.
►Urządzenia winny być oznaczone znakiem CE – Conformité Européenne (bezpośrednio na sprzęcie,
a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi, lub świadectwie gwarancyjnym).
►Wszystkie dostarczone produkty przeznaczone do kontaktu z żywością muszą spełniać wymogi HACCP.
►Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
►Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia musza posiadać zamontowaną na stałe w widocznym miejscu tabliczkę informacyjną (metalową lub z laminowanego tworzywa sztucznego), przymocowaną w sposób trwały, odporną na udary mechaniczne, temperaturę którą emituje maszyna, działanie wody, i środków myjąco-dezynfekujących, oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Tabliczka powinna mieć wymiar min. 40x80mm i zawierać wpisy:
a) Producent
b) Nazwa i model urządzenia
c) Pełna nazwa i adres sprzedawcy
d) Data produkcji
e) Okres gwarancji
f) Numery telefonów do serwisów na terenie RP.
►Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. ►Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił w treści Załącznika nr 1 do SIWZ– dokumenty, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. ►Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem gwarancji: w zadaniu nr 1: 24-miesiące - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy towaru, z tymże dla pozycji asortymentowych 2, 3, 4, 5, 16, 21, 22: okres 24-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy towaru i dodatkowo 24-miesiące od daty zainstalowania sprzętu; w zadaniu nr 2: 36-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy towaru. ►Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić własnymi zasobami i urządzeniami rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. ►Zamawiający dopuszcza: w zadaniu nr 1: dla pozycji asortymentowych nr 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 23, 25, 26, 27, 28 rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem,
że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw
w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry produktu z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku 1 do SIWZ z podaniem numeru zadania, pozycji i nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego – druk oświadczenia według Załącznika Nr 6 do SIWZ Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów zawierających informacje jak powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktu równoważnego tylko produkt opisany w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. ►Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych do magazynu w Grudziądzu
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych do magazynu w Grudziądzu Czajnik elektryczny b/przewodowy typu ZELMER lub równoważny zakres podstawowy szt. 20 opcja 10 ► Szafa chłodnicza sprężarkowa o pojemności 600- 700 l. ze stali nierdzewnej zakres podstawowy szt. 1 opcja - ► Chłodziarka 100 l-120 l zakres podstawowy szt. 3 opcja 2 ► Chłodziarka 160 l zakres podstawowy szt. 2 opcja 2 ► Szafa chłodnicza 1200 – 1300 l ze stali nierdzewnej zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Ekspres do kawy typu DeLonghi ECAM 23.460 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ► Szafa mroźnicza 1200-1300 l zakres podstawowy szt. 1 opcja - ► Pirometr typu ABATRONIC AB 8811 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Regał nierdzewny 4 półkowy zakres podstawowy szt. 10 opcja - ► Lampa owadobójcza typu STALGAST NR 692211 lub równoważna zakres podstawowy szt. 6 opcja - ► Termosy do napoi 20 l typu Cambro lub równoważny zakres podstawowy szt. 15 opcja 5 ► Termoport do posiłków o pojemności 80-90 l typu STALGAST NR KAT. 53870 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Wózek do tac z ruchomą platformą ze stali nierdzewnej typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Wózek do tac i sztućców typu CNB-C firmy EDENOX lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Pakowarka próżniowa typu STALGAST 691301 lub równoważna zakres podstawowy szt. 3 opcja - ► Młynek elektryczny do kawy (pieprzu) typu Severin KM 3874 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ► Szafa mroźnicza 680-700 l zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Warnik (zaparzacz) do kawy i herbaty 10 l zakres podstawowy szt. 4 opcja - ► Mikser elektryczny typu HENDI KOD 224359 lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja 3 ► Wózek platformowy do przewozu żywności typu STALGAST nr kat 059001 lub równoważny zakres podstawowy szt. 4 opcja - ► Podgrzewacz stołowy okrągły 6,5 l zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Szafa chłodnicza przeszklona- witryna do surówek pój 1200 l – 1300 l zakres podstawowy szt. 1 opcja 1 ► Wózek do pojemnik. GN Z PÓŁKĄ zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Taboret podgrzewczy typu ELT 06 Lozamet - lub równoważny zakres podstawowy szt. 2 opcja - ► Stół przyścienny z półką różne wymiary zakres podstawowy szt. 4 opcja 2 ► Kociołek elektryczny do zup 10 l typu STALGAST nr kat. 432100 lub równoważny zakres podstawowy szt. 3 opcja - ► Termometr manometryczny (bimetaliczny) typu TG 54 WIKA lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ► Ciśnieniomierz sprężynowy - manometr typu EN 837-1 KFM lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ► Stół ze zlewem 3-komorowymtypu STALGAST NR 981136150 lub równoważny zakres podstawowy szt. 1 opcja - ►

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego (w tym modułów) dla ciągów wydawczych do stołówki wojskowej w Grupie gm. Dragacz
Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu gastronomicznego (w tym modułów) dla ciągów wydawczych do stołówki wojskowej w Grupie gm. Dragacz Wózek do talerzy z podgrzewaniem dwukomorowy szt. 2 ► Bemar gastronomiczny grzewczy na 4 pojemniki GN- UKŁAD POPRZECZNY szt. 2 ► Nadstawka grzewcza z oświetleniem i półką nierdzewną 1250x410x400 szt. 2 ► Bemar gastronomiczny grzewczy na 6 pojemników GN- UKŁAD POPRZECZNY 1800x900x850 szt. 1 ► Nadstawka grzewcza z oświetleniem i półką nierdzewną 1800x420x400 szt. 1 ► Szafka otwarta 400x900x850 ze stali nierdzewnej szt. 2 ► Port dystrybutora talerzy 550x120x850 szt. 2 ► Narożnik wewnętrzny ze stali nierdzewnej 1100/900x/850/ 1100/800x850 szt. 1 ► LADA/Wanna chłodnicza 4xGN 1/1 - UKŁAD POPRZECZNY szt. 1 ► Nadstawka z oświetleniem i półką nierdzewną szt. 1 ► Osłona COVID (tzw. Przeciwkaszlowa) 400x400 mm. szt. 3 ► Panel dekoracyjny ze stali nierdzewnej szt. 1 ► Półka do przesuwu tac - prowadnica 7800x300 mm. szt. 1 ► *w zadaniu nr 2 należy uwzględnić modułowość, możliwość konfigurowania (w sposób spójny i dopasowany) dowolnych zestawień np. w ciąg wydawczy - według potrzeb Użytkownika.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 34912100, 38412000, 39141000, 39141100, 39221000, 39221150, 39710000, 39711000, 39711100, 39711121, 39711123, 39711130, 39711200, 39711300, 39711310, 42214000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450660 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych.
10485272 2024-04-26
godz. 15:00
Śląskie FL/N/TZ/253/2024 - Szafa Metalowa Malow -
10473116 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa k...
10487668 2024-05-06
godz. 00:00
Małopolskie Zakup sprzętu gastronomicznego
10487773 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa foteli biurowych
10487909 2024-05-07
godz. 10:30
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli metalowych dla KP IV Bytom w ramach pierwszego wyposażenia.
10406393 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa mebli specjalistycznych – regały archiwalne na potrzeby wyposażenia magazynów Archiwów Zakładowych, na potrzeby gromadzenia dokumentów EZD Przedmiotem zamówienia jest dosta...
10484671 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa krzeseł do Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni. Dostawa krzeseł obrotowych z podłokietnikami, konferencyjnych i kuchennych dla potrzeb pracowników Zakładu.
10482515 2024-05-10
godz. 11:00
Mazowieckie Jednorazowa dostawa 24. sof wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem i usługą montażu do Oddziału Rewita Jurata -
10433211 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa i montaż mebli do nowych kwater internatowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowych kwater internatowych. Postępowanie jest podzielone na 3 części: Część 1 - ...