Przetarg 11320333 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu...

   
Analizuj Zamówienie 11320333
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-06-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury Uniwersyteckiego
Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D1.1.1

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” będącego elementem Inwestycji Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny kod CPV: 33100000–1 - urządzenia medyczne3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:- Zad. 1 – Pompa infuzyjna objętościowa – 20 szt. - Zad. 2 – Aparat EKG - 1 szt. - Zad. 3 – System do chłodzenia w czasie chemioterapii – 1 szt. - Zad. 4 – Wielofunkcyjny fotel zabiegowy – 6 szt. - Zad. 5 – Kardiomonitor – 2 szt. - Zad. 6 – USG – 1 szt. - Zad. 7 – Urządzenie do identyfikacji węzłów wartownicznych – 1 szt. - Zad. 8 – Analizator składu ciała – 1 szt. - Zad. 9 – Wózek opatrunkowy – 1 szt., - Zad. 10 – Wózek zabiegowy oddziałowy – 4 szt. Oferta winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w SWZ i jej załącznikach.4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Załącznik nr 1A-10J do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1-10.5. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.6. Wykonawca gwarantuje:a) transport, montaż, przekazanie sprzętu/towaru do użytkowania wraz z niezbędnymi atestami, certyfikatami umożliwiającymi udzielanie świadczeń zdrowotnych przy jego użyciub) podłączenie dostarczonego sprzętu do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS/RIS i skonfigurowanie do prawidłowej pracy z tym systemem (jeśli dotyczy), c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie odpowiednio do danego sprzętu,d) serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu/towaru, w tym: przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, przedłużenie gwarancji o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnyche) wykonanie instruktażu stanowiskowego z obsługi sprzętu pracowników, które obejmie zasady postępowania z towarem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania prac adaptacyjnych, wyłącznie jeżeli jest to podyktowane wytycznymi dla danego urządzenia.8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w niniejszej SWZ. W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił kryteria stosowane w celu oceny równoważności – jeżeli dotyczy.9. Zamawiający informuje, iż dane kontrahentów i wykonawców zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia mogą być wykorzystywanie i przetwarzane w systemach Arachne i SKANER.10. Zamawiający informuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami programów unijnych, dokumentacja musi być opracowana z uwzględnieniem zasady „nieczynienia poważnych szkód” (DNSH), zgodnie z art. 17 rozporządzenia (UE) 2020/852 (rozporządzenie w sprawie taksonomii).W ramach realizacji niniejszego zamówienia, spełniona zostaje zasada „nieczynienia poważnych szkód dla środowiska” (DNSH), zgodnie z art. 17 Rozporządzenia (UE) 2020/852. Zakup, instalacja oraz użytkowanie aparatu do brachyterapii HDR nie powodują znaczących negatywnych oddziaływań w żadnym z poniższych obszarów środowiskowych:
Część zamówienia: LOT-0001 zadanie 1 Pompa objętościowa – 20 szt.

Część zamówienia: LOT-0002 zadanie 2 Aparat EKG

Część zamówienia: LOT-0003 zadanie 3 System do chłodzenia w czasie chemioterapii

Część zamówienia: LOT-0004 zadanie 4 Wielofunkcyjny fotel zabiegowy - 6 szt

Część zamówienia: LOT-0005 zadanie 5 Kardiomonitor – 2 szt.

Część zamówienia: LOT-0006 zadanie 6 USG – Oddział Chirurgii Onkologicznej

Część zamówienia: LOT-0007 zadanie 7 Urządzenie do identyfikacji węzłów wartowniczych

Część zamówienia: LOT-0008 zadanie 8 Analizator składu ciała

Część zamówienia: LOT-0009 zadanie 9 Wózek opatrunkowy

Część zamówienia: LOT-0010 zadanie 10 Wózek zabiegowy oddziałowy– 4 szt.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00440238-2025 z dnia: 2025-07-07
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 374875-2025 Główny powód zmiany : Korekta publikującego 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-07-17 08:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00452595-2025 z dnia: 2025-07-11
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 440238-2025 Główny powód zmiany : Korekta publikującego 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-07-22 08:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się