Przetarg 11404650 - Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego...

   
Analizuj Zamówienie 11404650
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Bloku operacyjnego Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

1) Przedmiot zamówie
nia stanowi dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego j.u. dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 24 miesiące może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.3) Termin dostawy bieżącego zamówienia – maksymalnie do 3 dni 4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33.141.000 – jednorazowe, niechemiczne art. medyczne i hematologiczne6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,7) Okres obowiązywania umowy – 24 miesiące8) Projektowane postanowienia umowy – Załączniki nr 5,5a,6 do SWZ.9) Gwarancja i rękojmiaa) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniub) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.9) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. 10) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.UWAGA Sprzedający przekaże Kupującemu, w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzęt jednorazowy w celu utworzenia depozytu w ilościach i w asortymencie określonym w Załączniku nr 2 do SWZ. Przekazanie sprzętu do depozytu dokonane będzie na podstawie dowodu magazynowego lub innego dowodu przekazania, z wyszczególnieniem nr katalogowego, ceny jednostkowej, nazwy oraz rozmiaru danego asortymentu Depozyt obejmuje - (Zał. nr 2a do SWZ). W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust.1 p.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część zamówienia: LOT-0001 p.1 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0002 p.2 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0003 p.3 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0004 p.4 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0005 p.5 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0006 p.6 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0007 p.7 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0008 p.8 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0009 p.9 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0010 p.10 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0011 p.11 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0012 p.12 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0013 p.13 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0014 p.14 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0015 p.15 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0016 p.16 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0017 p.17 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0018 p.18 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0019 p.19 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0020 p.20 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0021 p.21 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0022 p.22 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0023 p.22 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0024 p.24 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0025 p.25 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ

Część zamówienia: LOT-0026 p.26 zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00561585-2025 z dnia: 2025-08-28
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 491026-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : poprawa omyłki pisarskiej w opisie z 12 msc na 24 msc 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-03 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00575290-2025 z dnia: 2025-09-03
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 561585-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : zmiana terminu składania i otwarcia ofert 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-10 10:00
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się