Przetarg 12203276 - Dostawa profesjonalnych chirurgicznych i laryngologicznych...

   
Analizuj Zamówienie 12203276
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-08
przedmiot ogłoszenia
Dostawa profesjonalnych chirurgicznych i laryngologicznych wyrobów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/27 PN/2025Przedmiot zamówienia został podzielon
y na 5 Pakietów tj.:• Pakiet nr 1 Balon wewnątrz żołądkowy i zestawy do usuwania balonów• Pakiet nr 2 Protezy głosowe, rurki laserowe i oprzyrządowanie• Pakiet nr 3 Staplery, ładunki, siatki przepuklinowe, rurki laserowe• Pakiet nr 4 Narzędzia bipolarne laparoskopowe, trokary optyczne• Pakiet nr 5 Stapler okrężny krzywy, ładunki do staplera endoskopowegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.1. Zamawiający wymaga aby oferowane wyroby medyczne spełniały wymagania ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy oraz zgodne z Dyrektywą 93/42/EEC i posiadały świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) 2. Zamawiający wymaga aby wyroby medyczne posiadały nośnik kodu UDI na etykiecie oraz na wszystkich wyższych poziomach opakowania w przypadku wyrobów klasy III wyrobów do implantacji oraz wyrobów klasy IIa i IIb o ile dotyczy to wybranego wyrobu medycznego.
Część zamówienia: LOT-0001 Pakiet nr 1 Balon wewnątrz żołądkowy i zestawy do usuwania balonów Pakiet nr 1 Balon wewnątrz żołądkowy i zestawy do usuwania balonów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – formularz asortymentowo-cenowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo do skontrolowania środka transportu, którym przewożone są wyroby medyczne pod kątem obecności zapisu temperatury panującej w komorze transportowej , obecności podestów , na których przewożone są pudełka z wyrobami medycznymi. W przypadku niespełnienia wymogów transportu przewidzianych w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru i poinformować o zaistniałym fakcie Wykonawcę.Wykonawca zapewnia transport dostosowany do infrastruktury Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów będzie odbywał się odpowiednimi środkami transportu, gwarantującymi utrzymanie prawidłowej temperatury dla przewożonych produktów leczniczych i wyrobów medycznych posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu i zachowania zasad GMP, jeżeli dotyczy.2) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 1 do wniosku (Załącznik nr 3 do SWZ) – formularzach asortymentowo-cenowych3) Zaoferują produkty z datą ważność co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Data ważności koniecznie musi być uwidoczniona na pojedynczym opakowaniu, a nie tylko na opakowaniu zbiorczym.4) Zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05 ze zm.), i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej. W przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się uzyskania niepowtarzalnego numeru rejestracyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 rozporządzenia 2017/745.5) Zaoferuje maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 48 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. a) W przypadku dostaw w trybie „na cito”, w sytuacji, gdy termin dostawy wypada w sobotę lub w innym dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w umówionym czasie realizacji tj. maksymalnie 48 godziny od złożenia zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.b) W przypadku zamówień w normalnym trybie, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 12:00 tego dnia.6) Zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7) Zaakceptują postanowienia umowy opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - projekcie umowy.8) Oświadczą , że posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych lub inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.9) Dostarczą karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego na każde żądanie Zamawiającego w trakcie umowy. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów niezwłocznie w tłumaczeniu na język polski. 10) Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem opisanym w Załączniku nr 3 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym i dla Pakietu nr 4 użyczą bezpłatnie generatora do poz. 26-28 na czas trwania umowy.11) Utworzą bank / depozyt sprzętu dla wszystkich pozycji w Pakiecie 1, w Pakiecie 2 poz. 3; w Pakiecie 3 wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 23; w Pakiecie 4 poz. 26-28, w Pakiecie 5 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – formularzem asortymentowo-cenowym na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz umowie,12) Zamawiający wymaga aby każdy z Wykonawców co najmniej jeden raz na pół roku dokonał kontroli własnego sprzętu depozytowego dla Pakietów 1-5 i rozliczeń zużycia pozycji Pakietów, oraz uzupełnienia sprzętu w apteczkach depozytowych Bloku Chirurgii i Bloku Laryngologii. Blok Chirurgii i Blok Laryngologii jest zobowiązany do przesyłania rozchodów – zużyć – na pacjenta po zeskanowaniu kodu UDI sprzętu bezpośrednio po dokonanej czynności rozchodu na pacjenta w formie skanu elektronicznie - do Apteki Szpitalnej na adres: apteka@klinika-zabrze.med.pl oraz każdorazowo do Wykonawcy celem uzupełnienia depozytu.

Część zamówienia: LOT-0002 Pakiet nr 2 Protezy głosowe, rurki laserowe i oprzyrządowanie Pakiet nr 2 Protezy głosowe, rurki laserowe i oprzyrządowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – formularz asortymentowo-cenowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo do skontrolowania środka transportu, którym przewożone są wyroby medyczne pod kątem obecności zapisu temperatury panującej w komorze transportowej , obecności podestów , na których przewożone są pudełka z wyrobami medycznymi. W przypadku niespełnienia wymogów transportu przewidzianych w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru i poinformować o zaistniałym fakcie Wykonawcę.Wykonawca zapewnia transport dostosowany do infrastruktury Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów będzie odbywał się odpowiednimi środkami transportu, gwarantującymi utrzymanie prawidłowej temperatury dla przewożonych produktów leczniczych i wyrobów medycznych posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu i zachowania zasad GMP, jeżeli dotyczy.2) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 1 do wniosku (Załącznik nr 3 do SWZ) – formularzach asortymentowo-cenowych3) Zaoferują produkty z datą ważność co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Data ważności koniecznie musi być uwidoczniona na pojedynczym opakowaniu, a nie tylko na opakowaniu zbiorczym.4) Zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05 ze zm.), i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej. W przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się uzyskania niepowtarzalnego numeru rejestracyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 rozporządzenia 2017/745.5) Zaoferuje maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 48 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. a) W przypadku dostaw w trybie „na cito”, w sytuacji, gdy termin dostawy wypada w sobotę lub w innym dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w umówionym czasie realizacji tj. maksymalnie 48 godziny od złożenia zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.b) W przypadku zamówień w normalnym trybie, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 12:00 tego dnia.6) Zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7) Zaakceptują postanowienia umowy opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - projekcie umowy.8) Oświadczą , że posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych lub inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.9) Dostarczą karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego na każde żądanie Zamawiającego w trakcie umowy. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów niezwłocznie w tłumaczeniu na język polski. 10) Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem opisanym w Załączniku nr 3 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym i dla Pakietu nr 4 użyczą bezpłatnie generatora do poz. 26-28 na czas trwania umowy.11) Utworzą bank / depozyt sprzętu dla wszystkich pozycji w Pakiecie 1, w Pakiecie 2 poz. 3; w Pakiecie 3 wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 23; w Pakiecie 4 poz. 26-28, w Pakiecie 5 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – formularzem asortymentowo-cenowym na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz umowie,12) Zamawiający wymaga aby każdy z Wykonawców co najmniej jeden raz na pół roku dokonał kontroli własnego sprzętu depozytowego dla Pakietów 1-5 i rozliczeń zużycia pozycji Pakietów, oraz uzupełnienia sprzętu w apteczkach depozytowych Bloku Chirurgii i Bloku Laryngologii. Blok Chirurgii i Blok Laryngologii jest zobowiązany do przesyłania rozchodów – zużyć – na pacjenta po zeskanowaniu kodu UDI sprzętu bezpośrednio po dokonanej czynności rozchodu na pacjenta w formie skanu elektronicznie - do Apteki Szpitalnej na adres: apteka@klinika-zabrze.med.pl oraz każdorazowo do Wykonawcy celem uzupełnienia depozytu.

Część zamówienia: LOT-0003 Pakiet nr 3 Staplery, ładunki, siatki przepuklinowe, rurki laserowe Pakiet nr 3 Staplery, ładunki, siatki przepuklinowe, rurki laserowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – formularz asortymentowo-cenowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo do skontrolowania środka transportu, którym przewożone są wyroby medyczne pod kątem obecności zapisu temperatury panującej w komorze transportowej , obecności podestów , na których przewożone są pudełka z wyrobami medycznymi. W przypadku niespełnienia wymogów transportu przewidzianych w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru i poinformować o zaistniałym fakcie Wykonawcę.Wykonawca zapewnia transport dostosowany do infrastruktury Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów będzie odbywał się odpowiednimi środkami transportu, gwarantującymi utrzymanie prawidłowej temperatury dla przewożonych produktów leczniczych i wyrobów medycznych posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu i zachowania zasad GMP, jeżeli dotyczy.2) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 1 do wniosku (Załącznik nr 3 do SWZ) – formularzach asortymentowo-cenowych3) Zaoferują produkty z datą ważność co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Data ważności koniecznie musi być uwidoczniona na pojedynczym opakowaniu, a nie tylko na opakowaniu zbiorczym.4) Zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05 ze zm.), i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej. W przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się uzyskania niepowtarzalnego numeru rejestracyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 rozporządzenia 2017/745.5) Zaoferuje maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 48 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. a) W przypadku dostaw w trybie „na cito”, w sytuacji, gdy termin dostawy wypada w sobotę lub w innym dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w umówionym czasie realizacji tj. maksymalnie 48 godziny od złożenia zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.b) W przypadku zamówień w normalnym trybie, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 12:00 tego dnia.6) Zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7) Zaakceptują postanowienia umowy opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - projekcie umowy.8) Oświadczą , że posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych lub inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.9) Dostarczą karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego na każde żądanie Zamawiającego w trakcie umowy. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów niezwłocznie w tłumaczeniu na język polski. 10) Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem opisanym w Załączniku nr 3 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym i dla Pakietu nr 4 użyczą bezpłatnie generatora do poz. 26-28 na czas trwania umowy.11) Utworzą bank / depozyt sprzętu dla wszystkich pozycji w Pakiecie 1, w Pakiecie 2 poz. 3; w Pakiecie 3 wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 23; w Pakiecie 4 poz. 26-28, w Pakiecie 5 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – formularzem asortymentowo-cenowym na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz umowie,12) Zamawiający wymaga aby każdy z Wykonawców co najmniej jeden raz na pół roku dokonał kontroli własnego sprzętu depozytowego dla Pakietów 1-5 i rozliczeń zużycia pozycji Pakietów, oraz uzupełnienia sprzętu w apteczkach depozytowych Bloku Chirurgii i Bloku Laryngologii. Blok Chirurgii i Blok Laryngologii jest zobowiązany do przesyłania rozchodów – zużyć – na pacjenta po zeskanowaniu kodu UDI sprzętu bezpośrednio po dokonanej czynności rozchodu na pacjenta w formie skanu elektronicznie - do Apteki Szpitalnej na adres: apteka@klinika-zabrze.med.pl oraz każdorazowo do Wykonawcy celem uzupełnienia depozytu.

Część zamówienia: LOT-0004 Pakiet nr 4 Narzędzia bipolarne laparoskopowe, trokary optyczne Pakiet nr 4 Narzędzia bipolarne laparoskopowe, trokary optyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – formularz asortymentowo-cenowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo do skontrolowania środka transportu, którym przewożone są wyroby medyczne pod kątem obecności zapisu temperatury panującej w komorze transportowej , obecności podestów , na których przewożone są pudełka z wyrobami medycznymi. W przypadku niespełnienia wymogów transportu przewidzianych w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru i poinformować o zaistniałym fakcie Wykonawcę.Wykonawca zapewnia transport dostosowany do infrastruktury Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów będzie odbywał się odpowiednimi środkami transportu, gwarantującymi utrzymanie prawidłowej temperatury dla przewożonych produktów leczniczych i wyrobów medycznych posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu i zachowania zasad GMP, jeżeli dotyczy.2) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 1 do wniosku (Załącznik nr 3 do SWZ) – formularzach asortymentowo-cenowych3) Zaoferują produkty z datą ważność co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Data ważności koniecznie musi być uwidoczniona na pojedynczym opakowaniu, a nie tylko na opakowaniu zbiorczym.4) Zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05 ze zm.), i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej. W przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się uzyskania niepowtarzalnego numeru rejestracyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 rozporządzenia 2017/745.5) Zaoferuje maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 48 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. a) W przypadku dostaw w trybie „na cito”, w sytuacji, gdy termin dostawy wypada w sobotę lub w innym dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w umówionym czasie realizacji tj. maksymalnie 48 godziny od złożenia zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.b) W przypadku zamówień w normalnym trybie, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 12:00 tego dnia.6) Zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7) Zaakceptują postanowienia umowy opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - projekcie umowy.8) Oświadczą , że posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych lub inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.9) Dostarczą karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego na każde żądanie Zamawiającego w trakcie umowy. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów niezwłocznie w tłumaczeniu na język polski. 10) Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem opisanym w Załączniku nr 3 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym i dla Pakietu nr 4 użyczą bezpłatnie generatora do poz. 26-28 na czas trwania umowy.11) Utworzą bank / depozyt sprzętu dla wszystkich pozycji w Pakiecie 1, w Pakiecie 2 poz. 3; w Pakiecie 3 wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 23; w Pakiecie 4 poz. 26-28, w Pakiecie 5 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – formularzem asortymentowo-cenowym na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz umowie,12) Zamawiający wymaga aby każdy z Wykonawców co najmniej jeden raz na pół roku dokonał kontroli własnego sprzętu depozytowego dla Pakietów 1-5 i rozliczeń zużycia pozycji Pakietów, oraz uzupełnienia sprzętu w apteczkach depozytowych Bloku Chirurgii i Bloku Laryngologii. Blok Chirurgii i Blok Laryngologii jest zobowiązany do przesyłania rozchodów – zużyć – na pacjenta po zeskanowaniu kodu UDI sprzętu bezpośrednio po dokonanej czynności rozchodu na pacjenta w formie skanu elektronicznie - do Apteki Szpitalnej na adres: apteka@klinika-zabrze.med.pl oraz każdorazowo do Wykonawcy celem uzupełnienia depozytu.

Część zamówienia: LOT-0005 Pakiet nr 5 Stapler okrężny krzywy, ładunki do staplera endoskopowego Pakiet nr 5 Stapler okrężny krzywy, ładunki do staplera endoskopowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – formularz asortymentowo-cenowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo do skontrolowania środka transportu, którym przewożone są wyroby medyczne pod kątem obecności zapisu temperatury panującej w komorze transportowej , obecności podestów , na których przewożone są pudełka z wyrobami medycznymi. W przypadku niespełnienia wymogów transportu przewidzianych w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru i poinformować o zaistniałym fakcie Wykonawcę.Wykonawca zapewnia transport dostosowany do infrastruktury Zamawiającego. Transport wszystkich wyrobów będzie odbywał się odpowiednimi środkami transportu, gwarantującymi utrzymanie prawidłowej temperatury dla przewożonych produktów leczniczych i wyrobów medycznych posiadającymi możliwości ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu i zachowania zasad GMP, jeżeli dotyczy.2) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 1 do wniosku (Załącznik nr 3 do SWZ) – formularzach asortymentowo-cenowych3) Zaoferują produkty z datą ważność co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Data ważności koniecznie musi być uwidoczniona na pojedynczym opakowaniu, a nie tylko na opakowaniu zbiorczym.4) Zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05 ze zm.), i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej. W przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się uzyskania niepowtarzalnego numeru rejestracyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 rozporządzenia 2017/745.5) Zaoferuje maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 48 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. a) W przypadku dostaw w trybie „na cito”, w sytuacji, gdy termin dostawy wypada w sobotę lub w innym dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w umówionym czasie realizacji tj. maksymalnie 48 godziny od złożenia zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.b) W przypadku zamówień w normalnym trybie, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 12:00 tego dnia.6) Zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7) Zaakceptują postanowienia umowy opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - projekcie umowy.8) Oświadczą , że posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 tj. z dnia 2024.11.05 ze zm.), obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych lub inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.9) Dostarczą karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego na każde żądanie Zamawiającego w trakcie umowy. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów niezwłocznie w tłumaczeniu na język polski. 10) Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem opisanym w Załączniku nr 3 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym i dla Pakietu nr 4 użyczą bezpłatnie generatora do poz. 26-28 na czas trwania umowy.11) Utworzą bank / depozyt sprzętu dla wszystkich pozycji w Pakiecie 1, w Pakiecie 2 poz. 3; w Pakiecie 3 wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 23; w Pakiecie 4 poz. 26-28, w Pakiecie 5 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – formularzem asortymentowo-cenowym na warunkach określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz umowie,12) Zamawiający wymaga aby każdy z Wykonawców co najmniej jeden raz na pół roku dokonał kontroli własnego sprzętu depozytowego dla Pakietów 1-5 i rozliczeń zużycia pozycji Pakietów, oraz uzupełnienia sprzętu w apteczkach depozytowych Bloku Chirurgii i Bloku Laryngologii. Blok Chirurgii i Blok Laryngologii jest zobowiązany do przesyłania rozchodów – zużyć – na pacjenta po zeskanowaniu kodu UDI sprzętu bezpośrednio po dokonanej czynności rozchodu na pacjenta w formie skanu elektronicznie - do Apteki Szpitalnej na adres: apteka@klinika-zabrze.med.pl oraz każdorazowo do Wykonawcy celem uzupełnienia depozytu.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33161000, 33162000, 33168000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne