Zlecenie 11373465 - Dostawa produktów spożywczych (mięso) zakup oraz dostawa...

   
Zamówienie 11373465 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2025-07-10
przedmiot zlecenia
Dostawa produktów spożywczych (mięso)
zakup oraz dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Ja
na Pawła II, ul. Sikorskiego 15, 21-300 Radzyń Podlaski zgodnie z poniższym wykazem.
Część A: Wędliny
L.p.
Nazwa produktu Szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy
1 2 3
1. Wędzonka boczkowa (o zawartości mięsa min. 90%)* 20 kg
2. Ogonówka (o zawartości mięsa min. 90%)* 30 kg
3. Kiełbasa podsuszana krakowska (o zawartości mięsa min. 90%)* 35 kg
4. Kiełbasa podwawelska (o zawartości mięsa min. 90%)* 100 kg
5. Schab wędzony (o zawartości mięsa min. 90%)* 35 kg
6. Polędwica sopocka (o zawartości mięsa min. 90%)* 50kg
7. Szynka z beczki (o zawartości mięsa min. 90%)* 30 kg
8. Parówki z szynki wieprzowej (brak MOM, o zawartości mięsa min. 90%)* 100 kg
9. Szynka z liściem (min.90 %mięsa) 20 kg
10. Filet z indyka wędzony (o zawartości mięsa min. 90%)* 20 kg
11. Szynka Staropolska (o zawartości mięsa min. 90%)* 10 kg
12. Pierś z indyka gotowana (min. 90% mięsa) 10 kg
*wędliny świeże bez zawartości E250, bez konserwantów,bez sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku
Część B: Mięso
L.p. Nazwa produktu Szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy
1 2 3
1. Karkówka bez kości* 200 kg
2. Kości karkowe schabowe* 200 kg
3. Schab bez kości extra* 200 kg
4. Słonina bez skóry* 10 kg
5. Łopatka bez kości* 300 kg
6. Udziec wołowy bez kości (extra)* 20 kg
7. Szynka surowa bez kości* 100 kg
*mięso świeże, nie mrożone, wolne od substancji konserwujących, wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych
Część C: Mięso z drobiu
L.p. Nazwa produktu Szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy
1 2 3
1. Filet z kurczaka kl. I (extra)** 250 kg
2. Kurczak świeży* 60 kg
3. Udo noga kl. I* 120 kg
4. Filet z indyka kl. I** 60 kg
5. Udziec drobiowy trybowany (mięso bez kości i skóry)** 200 kg
*mięso świeże, niemrożone, wolne od substancji konserwujących, wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych
** mięso świeże, niemrożone, wolne od substancji konserwujących, wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych, bez kości i chrząstek, mięso nieposzarpane
Część D: Konserwy
L.p. Nazwa produktu Szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy
1 2 3
1. Luncheon meat 300g (o zawartości mięsa min. 90%) 50 szt.
2. Filety z makreli w oleju 170g (o zawartości ryby min. 60%) 20 szt.
3. Śledzie w sosie pomidorowym 170g (o zawartości ryby min. 60%) 20 szt.
2. Dopuszczalne jest stosowanie produktów równoważnych, przy czym parametry produktów proponowanych przez Dostawcę nie powinny być gorsze niż minimalne parametry produktów wskazanych w zapytaniu ofertowym.
3. Zamawiający dopuszcza dostarczanie produktów w innej gramaturze niż wynika to z zapytania, przy założeniu że cena przy dostawie będzie proporcjonalnie przeliczona.
4. W związku z brakiem możliwości podania dokładnego zużycia konkretnych ilości produktów spożywczych w danym roku, zestawienie zawiera szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy. Ceny jednostkowe umożliwiają jednak ocenę konkurencyjności ofert przygotowanych przez potencjalnych Dostawców.
5. Ilości podane w zapytaniu ofertowym są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Dostawców do sporządzenia oferty.
6. Rzeczywiste ilości artykułów spożywczych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zamawianych ilościach na poziomie 40% w stosunku do podanego szacunkowego zużycia w okresie trwania umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie.
8. W przypadku czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT, która została wykonana przed dniem zmiany stawki podatku i dla której obowiązek podatkowy powstał w dniu zmiany stawki podatku lub po tym dniu, czynność ta podlega opodatkowaniu według stawek podatku obowiązujących dla tej czynności w momencie jej wykonania (zgodnie z art. 41 i art. 146 ea ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.). W przypadku zmiany stawki podatku VAT na produkty będące przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto. Cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany w umowie w tym przypadku nastąpią automatycznie i nie wymagają formy aneksu.
9. Dostawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem do Internatu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych, ul. Traugutta 6, 21-300 Radzyń Podlaski.
10. Dostarczony towar ma spełniać stosowne wymogi, tj.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154),
posiadać odpowiednie atesty,
spełniać normy wagowe i jakościowe,
mieć zachowane terminy przydatności do spożycia,
być wolnym od wad i odpowiednio opakowanym,
być transportowanym w warunkach spełniających wymogi sanitarne.
11. Dostawcy biorący udział w postępowaniu muszą mieć wdrożony system HACCP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1152 z póź. zm).
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się