Przetarg - Dostawa produktów podzielonych na 9 części...

   
Analizuj Zamówienie 3067352 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-12-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, W
ND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku
Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-00112 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku.
Kody CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
03121200-7 Kwiaty cięte
39200000-4 Wyposażenie domowe
39712000-6 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39100000-3 Meble
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
Zamówienie obejmuje 9 części:
I - artykuły spożywcze
II - kwiaty cięte
III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
IV - naczynia, przybory gastronomiczne
V - podręczniki i filmy edukacyjne
VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
IX - frezarka z komputerem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części jest zwarty
w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz asortymentu.
Dostawa będzie realizowana do pięciu Zespołów Szkół na terenie Sanoka:
1. Zespół Szkół nr 1 w Sanoku
ul. Sobieskiego 23, 38-500 Sanok
2. Zespół Szkół nr 2 w Sanoku
ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok
3. Zespół Szkół nr 3 w Sanoku
ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok
4. Zespół Szkół nr 4 w Sanoku
ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok
5. Zespół Szkół nr 5 w Sanoku
ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok
Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:
WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
8. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
9. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
11. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego
i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
12. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
13. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
14. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP

WYMAGANIA DODATKOWE DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część I - Produkty spożywcze
1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku
4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia
5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach.
6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
a nazwa oraz adres dostawcy lub producenta,
b nazwa oraz rodzaj produktu,
c termin przydatności do spożycia dzień, miesiąc, rok,
d masa netto,
7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

Część II - Kwiaty cięte
1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany.
2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat.
3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń.
4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar.

Część III i IV - urządzenia, sprzęt oraz naczynia i przybory gastronomiczne
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Produkty spożywcze
1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku
4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia
5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach.
6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta,
b) nazwa oraz rodzaj produktu,
c) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
d) masa netto,
7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 6 746,61 zł
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Kwiaty cięte
1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany.
2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat.
3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń.
4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:1 772,25 zł
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:67 927,68 zł
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - naczynia i przybory gastronomiczne
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:13 373,00 zł
CZĘŚĆ Nr: 5
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - podręczniki i filmy edukacyjne
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:22 780,90 zł
CZĘŚĆ Nr: 6
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:149 807,86 zł
CZĘŚĆ Nr: 7
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:114 046,49 zł
CZĘŚĆ Nr: 8
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:
22 242,97 zł
CZĘŚĆ Nr: 9
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - frezarka z komputerem
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 17 367,50 zł
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Część I - artykuły spożywcze
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Produkty spożywcze
1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku
4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia
5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach.
6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta,
b) nazwa oraz rodzaj produktu,
c) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
d) masa netto,
7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 6 746,61 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Część II - Kwiaty cięte
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Kwiaty cięte
1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany.
2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat.
3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń.
4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:1 772,25 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.12.00-7
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Część III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:67 927,68 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.20.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 4
Nazwa: Część IV - naczynia, przybory gastronomiczne
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - naczynia i przybory gastronomiczne
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:13 373,00 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 5
Nazwa: Część V - podręczniki i filmy edukacyjne
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - podręczniki i filmy edukacyjne
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:22 780,90 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 6
Nazwa: Część VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:149 807,86 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 7
Nazwa: Część VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:114 046,49 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 8
Nazwa: Część VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:
22 242,97 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 9
Nazwa: Część IX - frezarka z komputerem
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - frezarka z komputerem
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 17 367,50 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Leśnictwo, rolnictwo, hodowla, Materiały budowlane i hutnicze, Poligrafia, Wydawnictwa, Spożywcza, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Automatyka przemysłowa, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, materiały, oprogramowanie komputerowe, rośliny, zboża, pasze, artykuły spożywcze, ceramika i dekoracje, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny budowlane, maszyny przemysłowe, urządzenia drobne, materiały budowlane, materiały dydaktyczne, czasopisma, książki, kalendarze, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 3121200, 15800000, 30190000, 31700000, 39100000, 39162100, 39200000, 39712000, 42620000, 48900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , oprogramowanie komputerowe , rośliny, zboża, pasze , artykuły spożywcze , ceramika i dekoracje , sprzęt gospodarstwa domowego , maszyny budowlane , maszyny przemysłowe , urządzenia drobne , materiały budowlane , materiały dydaktyczne , czasopisma, książki, kalendarze , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12184714 2025-12-28
godz. 23:59
Łódzkie Realizacja projektu grantowego ze środków Krajowego Planu Odbudowy w ramach...
12244012 2025-12-29
godz. 08:30
Podkarpackie Sukcesywna dostawa prasy codziennej i branżowej w 2026 roku I. Opis przedmiotu...
12238091 2025-12-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Reflektor przedni Ø 161mm R2/T4W metalowy/stojący L/R - WESEN/WAN13 -...
12240668 2025-12-29
godz. 09:00
Łódzkie Sukcesywny zakup artykułów spożywczych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w...
12234660 2025-12-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. K....
12240551 2025-12-29
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa gazet i czasopism do TAURON Sprzedaż sp. z o. o. przy ulicy...
12242366 2025-12-29
godz. 10:00
Mazowieckie SIEMENS -
12231286 2025-12-29
godz. 12:00
Lubelskie Usług aktualizacji, modyfikacji oraz bieżącej opieki serwisowej dla...
12224762 2025-12-29
godz. 12:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest prenumerata czasopism zagranicznych w roku 2026 dla...
12238390 2025-12-29
godz. 12:00
Mazowieckie Druk oraz dostawa do siedziby Zamawiającego Miesięcznika Samorządowego...