Przetarg 7569334 - Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych,...

   
Analizuj Zamówienie 7569334 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodnicze
go w Lublinie z podziałem na 7 części.
Numer referencyjny: EZ-p/PNO/19/2020

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.
1. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych:
Część 1 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku
nr 1 do SIWZ,
Część 2 – dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym
w załączniku nr 2 do SIWZ,
Część 3 – dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych
i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3, 3A do SIWZ,
Część 4 – dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym
w załączniku nr 4, 4A do SIWZ,
Część 5 – dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ,
Część 6 – dostawa materiałów medycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ,
Część 7 – dostawa płynów do odkażania, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ.
2. Każdy produkt leczniczy, składający się na przedmiot zamówienia w części 1 i 2 musi posiadać pozwolenie dopuszczające go do obrotu wydane przez upoważniony do tego organ, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz.U. 2020 nr poz. 944)
3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca:
w części 1 i 2:
1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu maksymalnie 36 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila,
2/ W przypadku gdy lek zostanie wycofany z użytku lub którego produkcja została czasowo zawieszona, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować równoważnik o niegorszych parametrach niż lek opisany w SIWZ i w tej samej cenie lub niższej,
w części 3; 4; 5; 6; 7,
1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego
2/ zapewnił dla asortymentu zawartego w części 4 (szwy chirurgiczne) okres ważności wynoszący minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

4. Ponadto dla wszystkich części:
1/ Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy w godz. 9.00-13.00 własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem w następujące miejsce:
- w części 1 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30 w Lublinie,
- w części 2 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, do magazynu przy ul. Akademickiej 12A i wskazanych Jednostek organizacyjnych UP w Lublinie,
- w części 3 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, do magazynu przy ul. Akademickiej 12A i wskazanych Jednostek organizacyjnych UP w Lublinie,
- w części 4 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30,
- w części 5 - do magazynu przy ul. Akademickiej 12A w Lublinie,
- w części 6 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30,
- w części 7 - do magazynu przy ul. Akademickiej 12A w Lublinie.
w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę.
2/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
3/ Wykonawca zobowiązuje się, aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu.
4/ W przypadku, gdy producent przedmiotu umowy stosuje rabaty, opusty, promocje, Wykonawca ma obowiązek je zastosować w trakcie obowiązywania umowy, informując Zamawiającego, e-mailem lub faksem o zasadach i zakresie ich stosowania,
5/ Zamawiający zastrzega możliwość nie wybrania całego asortymentu wymienionego
w poszczególnych częściach postępowania.
6/ Wykonawca zapewnia gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy.
7/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu).

5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ (załącznik o nr 1-7 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba
że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
2/ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów.
5/ Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.

7. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla część 1- 7 i ich wagi przedstawiają się następująco:
część 1 i 2 - Cena oferty brutto – 60 %
Termin wykonania dostawy częściowej - 40% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najkrótszy termin wykonania, dostawy częściowej, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej. Termin wykonania należy określić w godzinach.
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 24 godziny będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 24 godzinny termin dostawy częściowej.
b) Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 36 (trzydzieści sześć) godziny, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.

część 3, 4, 5, 6 i 7 - Cena oferty brutto – 60%
Termin wykonania dostawy częściowej – 40% - Termin należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin dostawy:
- w części 3, 4, 5, 6, 7 nie był dłuższy niż 4 dni robocze i nie krótszy niż 2 dni robocze. Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż 4 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Minimalny punktowany termin dostawy częściowej to 2 dni robocze. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy częściowej krótszy niż 2 dni to do obliczenia ilości punktów Zamawiający podstawi do wzoru w miejscu „To” liczbę 2.





ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej
Część 1 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ,

Część nr: 2 Nazwa: dostawa leków farmacji ludzkiej
Część 2 – dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
Część 3 – dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3, 3A do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: dostawa szwów chirurgicznych
Część 4 – dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: dostawa zestawów pierwszej pomocy
Część 5 – dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ,

Część nr: 6 Nazwa: dostawa materiałów medycznych
Część 6 – dostawa materiałów medycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: dostawa płynów do odkażania
Część 7 – dostawa płynów do odkażania, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża meble medyczne, materiały laboratoryjne, materiały medyczne, weterynaria - leki
kody CPV 33140000, 33141113, 33141121, 33141320, 33141420, 33141623, 33181500, 33600000, 33617000, 33651690, 33690000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble medyczne , materiały laboratoryjne , materiały medyczne , weterynaria - leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10433242 2024-05-16
godz. 09:30
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie zostanie udzielone w 8/o...
10446883 2024-05-16
godz. 10:00
Zachodniopomorskie DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW (NA OKRES 24 MIESIĘCY); DZIERŻAWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU IMMU...
10406415 2024-05-20
godz. 09:00
Wielkopolskie Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w sprzęt i wyposażenie medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią ...
10457605 2024-05-23
godz. 09:00
Lubelskie „Dostawa różnego asortymentu medycznego (staplery, ładunki do staplerów, trokary) na potrzeby COZL”.
10483939 2024-05-24
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do zabiegów embolizacji. Zamówienie składa się z 4 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia
10483875 2024-05-24
godz. 12:00
Śląskie Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów ablacji migotania przedsionków metodą elektroporacji wraz z dzierżawą generatora Przedmiotem zamówienia jest zestawów do wykonywania zabieg...
10473749 2024-05-27
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku Przedmiot zamówienia został podzielony na 65 części. Opis poszczególnych części zamówienia określa pkt. 5 niniejszego ogłosze...
10480300 2024-05-28
godz. 10:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa odczynników specjalistycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 4 części Przedmiotem zamówienia jest Suk...
10491219 2024-05-28
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. ...
10480348 2024-05-28
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWY RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU Dostawa rękawic jednorazowego użytku