Przetarg 11576937 - Dostawa pomp i agregatów pompowych w ramach realizacji...

   
Analizuj Zamówienie 11576937
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pomp i agregatów pompowych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

Część 1: Część I: Dostawa pomp w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na l
ata 2025-2026.1. Przedmiotem zamówienia w Części I postępowania jest dostawa trzech pomp do wody zanieczyszczonej o wydajności 1600l/min oraz dziewięciu pomp do wody zanieczyszczonej o wydajności 1200 l/min.Parametry sprzętu: a) Pompa do wody zanieczyszczonej – 3 sztuki:- wydajność: 1600l/min,- maksymalna wysokość podnoszenia: 25 m,- maksymalna wysokość ssania: 8 m,- moc silnika min. 8,7 kW,- średnica króćcy przyłączeniowych: ssawny 4 cale, tłoczny 4 cale, - możliwość pompowania wody zanieczyszczonej z cząstkami stałymi o średnicy do 30 mm- pojemność zbiornika paliwa min. 6,0 l, b) Pompa do wody zanieczyszczonej – 9 sztuk: - wydajność: 1200 l/min,- maksymalna wysokość podnoszenia: 25 m,- maksymalna wysokość ssania: 8 m,- moc silnika min. 6,3 kW,- średnica króćcy przyłączeniowych: ssawny 3 cale, tłoczny 3 cale, - możliwość pompowania wody zanieczyszczonej z cząstkami stałymi o średnicy do 28 mm- pojemność zbiornika paliwa min. 5,0 l.2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.3. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XX SWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert i jest punktowana zgodnie z Rozdziałem XX SWZ.6. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

Część 2: Część II: Dostawa agregatów pompowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.1. Przedmiotem zamówienia w Części II postępowania jest dostawa dwóch agregatów pompowych o następujących parametrach:Agregat pompowy z silnikiem spalinowym o wydajności 7570 l/m – 2 sztuki- wydajność maksymalna: 7570 l/min,- wydajność nominalna: 7200 l/min,- wysokość podnoszenia: do 40 m,- kolektor ssawny z nasadami pożarniczymi 110 z pokrywami w ilości dobranej do parametrów pracy pompy,- kolektor tłoczny z nasadami pożarniczymi 110 z pokrywami w ilości dobranej do parametrów pracy pompy,- zawory umożliwiające łatwe odwodnienie pompy,- możliwość pompowania wody zanieczyszczonej z cząstkami stałymi o średnicy min. 50 mm,- silnik o mocy gwarantującej uzyskanie wymaganej wydajności,- przyczepa transportowa powinna spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym- przyczepa maksymalnie dwuosiowa, przystosowana do przewozu agregatu pompowego i wyposażenia pożarniczego posiadająca:• dyszel z regulowaną wysokością sprzęgu z możliwością podpięcia do różnego rodzaju pojazdów,• hamulec ręczny i najazdowy,• skrzynkę narzędziową,• regulowane kółko pomocnicze z przodu ułatwiające manewrowanie,• koło zapasowe przewożone na przyczepie,• min. 2 kliny pod koła,• podpory stacjonarne.Warunki zamówienia dotyczące każdej części postępowania: 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.3. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XX SWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert i jest punktowana zgodnie z Rozdziałem XX SWZ.6. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

RIZP.271.25.2025
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42120000, 42122130
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne