Przetarg - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego...

   
Analizuj Zamówienie 2341079 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-06-22
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn.
Rozwiń skrzydła w Szkołach Podstawowych Gminy Krzeszowice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Rozwiń skrzydła w Szkołach Podstawowych Gminy Krzeszowice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, niezbędnych do prowadzenia następujących zajęć dydaktycznych:
a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu;
b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
e) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w komunikacji;
f) Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
2. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Pomoce dydaktyczne zostały podzielone na 12 grup odpowiadających 12 szkołom podstawowym, do których kierowana będzie dostawa towaru lub dostawa i montaż towaru (jeśli jest wymagany).
4. Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych.
6. W przypadku części zamówienia dotyczącej sprzętu multimedialnego oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia funkcjonowania zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania;
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), z zastrzeżeniem pkt 5.
- charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Podana w załączniku nr 5 do SIWZ liczba stron dla poszczególnych publikacji jest liczbą orientacyjną.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
12. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach.
13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
14. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
15. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
16. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić z przedstawicielem Zamawiającego w danej szkole, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem.
17. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu gminy Krzeszowice (odpowiednio dla danej części i zakresu zamówienia) wymienione poniżej:
a) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Sance, Sanka 266, 32-067 Tenczynek;
b) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Paczółtowicach, 32-065 Krzeszowice;
c) Szkoła Podstawowa im. Jana Łachuta w Ostrężnicy, 32-065 Krzeszowice;
d) Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Nawojowej Górze, Nawojowa Góra, ul. Szkolna 1, 32-065 Krzeszowice;
e) Szkoła Podstawowa im. Krystyny i Andrzeja Potockich w Miękini, 32-065 Krzeszowice;
f) Zespół Szkół w Zalasiu, 32-067 Tenczynek;
g) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7, 32-065 Krzeszowice;
h) Zespół Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej, Wola Filipowska, ul. Szkolna 2, 32-065 Krzeszowice;
i) Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Tenczynku, ul. Szkolna 6, 32-067 Tenczynek;
j) Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej w Nowej Górze, Nowa Góra 331, 32-065 Krzeszowice;
k) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Filipowicach, 32-065 Krzeszowice;
l) Szkoła Podstawowa im. Józefa Ryłki w Czernej, 32-063 Czerna.
18. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół częściowy, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora Szkoły, a końcowy przez Wykonawcę i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw. Komplet protokołów odbioru (12 protokołów odpowiadających 12 szkołom) będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury.
19. Wszystkie dostarczone produkty w ramach przedmiotowego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty.
20. Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie. (http://www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html)
21. Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy dla pomocy dydaktycznych oraz 24 miesiące dla sprzętu multimedialnego, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
22. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw przedmiotu zamówienia niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga wysłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
23. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzenia w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta.
24. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, stanowiącym Część II do niniejszej SIWZ oraz wynikające z przepisów prawa;.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Laboratoria, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt laboratoryjny, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne, materiały dydaktyczne, czasopisma, książki, kalendarze
kody CPV 22110000, 30190000, 30213000, 32322000, 37400000, 39160000, 39162100, 39162110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt laboratoryjny, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne, materiały szkolne, czasopisma, książki, kalendarze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12231579 2025-12-18
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa drukarki
12232464 2025-12-18
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa towaru Goat anti-Mouse IgG2a Cross-Adsorbed Secondary Antibody, Alexa...
12234542 2025-12-18
godz. 11:31
Opolskie ZSTP.2310-104/2025 Dostawa kamery inspekcyjnej. Przedmiot zamówienia: 1 Kamera...
12234645 2025-12-18
godz. 12:00
Podkarpackie Dostawa sprzętu komputerowego
12230339 2025-12-18
godz. 14:00
Mazowieckie Dzierżawa kserokopiarek przez placówki oświatowe i CUW Gminy Michałowice od...
12206459 2025-12-18
godz. 23:59
Dolnośląskie DZ.272.876.2025 - zakup pipety 8-kanałowej. Powstaje w kontekście projektu...
11906559 2025-12-19
godz. 09:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa z montażem i uruchomieniem fabrycznie...
12235499 2025-12-19
godz. 09:00
Lubuskie 899/2025/035 Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11...
12224929 2025-12-19
godz. 09:00
Łódzkie Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok...
12083857 2025-12-19
godz. 09:00
Łódzkie „PORTAL MSŁ 2.0”, w ramach projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum...