Przetarg - Dostawa odczynników laboratoryjnych, preparatów do...

   
Analizuj Zamówienie 2739854 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2013-05-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa odczynników laboratoryjnych, preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej i serologicznej, odczynników chemicznych oraz pod
łoży mikrobiologicznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej i serologicznej, odczynników chemicznych oraz podłoży mikrobiologicznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Przedmiot zamówienia został podzielony na XXIII części i jest szczegółowo przedstawiony w załącznikach 1-23 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część Nr I Certyfikowane materiały odniesienia
Część Nr II Surowice kontrolne do diagnostyki choroby Aujeszkiego (dla glikoproteiny gE)
Część Nr III Bibułowe krążki do antybiogramu
Część Nr IV Testy lateksowe i do diagnostyki mikrobiologicznej
Część Nr V Antybiotyki i odczynniki do metody V płytkowej
Część Nr VI Wkłady i wskaźniki do wytwarzania warunków beztlenowych
Część Nr VII Szczepy wzorcowe
Część Nr VIII Testy do aparatu mini Api oraz VITEK 2 compact firmy
Biomerieux (system zamknięty)
Część Nr IX Preparaty do diagnostyki serologicznej
Część Nr X Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Część Nr XI Surowice i enteroklony do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Część Nr XII Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Część Nr XIII Testy do diagnostyki mikrobiologicznej
Część Nr XIV Odczynniki do AAS
Część Nr XV Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC
Część Nr XVI Wskaźniki i barwniki
Część Nr XVII Środki dezynfekcyjne
Część Nr XVIII Odczynniki chemiczne
Część Nr XIX Zestawy i odczynniki oraz wyroby medyczne do diagnostyki laboratoryjnej do wykonywania badań w systemie zamkniętym BAX Q7
Część Nr XX Podłoża mikrobiologiczne i suplementy
Część Nr XXI Zestaw surowic
Część Nr XXII Podłoża gotowe do użycia wraz z suplementami
Część Nr XXIII Testy do oznaczania antybiotyków &beta- laktamowych i
tetracyklinowych w mleku wraz z niezbędnymi akcesoriami do wykonania badania 960 prób mlekaa

Część nr: 1
Nazwa: Certyfikowane materiały odniesienia
Krótki opis
Załącznik Nr 1 Część Nr I Certyfikowane materiały odniesienia
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 000 i 20 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Data ważności minimum 12 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Część nr: 2
Nazwa: Surowice kontrolne do diagnostyki choroby Aujeszkiego (dla glikoproteiny gE)
Krótki opis
Załącznik Nr 2 Część Nr II Surowice kontrolne do diagnostyki choroby Aujeszkiego (dla glikoproteiny gE)
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 5 000 i 8 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 11.9.2013. Zakończenie 11.9.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
1.Surowica kontrolna dodania do diagnostyki choroby Aujeszkiego, zawierająca przeciwciała skierowane przeciw glikoproteinie gE wirusa choroby Aujeszkiego. Wielkość opakowania po uwodnieniu: 1 ml.
2.Surowica kontrolna ujemna do diagnostyki choroby Aujeszkiego, nie zawierająca przeciwciał skierowanych przeciw glikoproteinie gE wirusa choroby Aujeszkiego. Wielkość opakowania po uwodnieniu: 5 ml.
1.Do każdej surowicy z osobna muszą być dołączone certyfikaty wystawione przez producenta wraz z egzemplarzem w języku polskim określające jakość i parametry użytkowe surowic kontrolnych, przy czym dokumenty te należy dostarczyć przy realizacji każdego zamówienia. Do każdej surowicy musza być dołączone instrukcje przygotowania surowic do użytku w języku polskim.
2.Każde opakowanie musi zawierać odpowiedni odczynnik, opatrzony numerem serii i okresem przydatności do użytku.
3.Zarówno surowica kontrolna dodatnia, jak i ujemna, musi znajdować się w formie liofilizatu, z możliwością do przechowywania w temp. +2°-C ÷- +8°-C oraz z długim okresem ważności od daty dostawy minimum 10 miesięcy.
4.Rekonstytucja liofilizatów obu surowic musi być możliwa przy użyciu wody destylowanej, a przechowywanie uwodnionego produktu musi być umożliwione w temperaturze -18°-C przez okres minimum 6 miesięcy.
5.Dodatkowo, surowica kontrolna dodatnia w roboczym rozcieńczeniu, używana w testach imunoenzymatycznych ELISA, powinna wiązać się z antygenem w minimum 70%.

Część nr: 3
Nazwa: Bibułowe krążki do antybiogramu
Krótki opis
Załącznik Nr 3 Część Nr III Bibułowe krążki do antybiogramu
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 000 i 4 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zamawiający jest w posiadaniu dyspenserów do nakładania krążków antybiotykowych do lekooporności firmy OXOID.
Parametry techniczne preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej krążki:
1.Krążki do antybiogramów powinny pochodzić od jednego producenta.
2.Na każdym pojedynczym krążku musi widnieć wyraźny symbol antybiotyku i jego stężenie w &mu-g lub jdn.
3.Każdy krążek musi zawierać , nie zmieniające się oznaczenie i stężenie antybiotyku.
4.Każda fiolka z krążkami powinna być zapakowana w oddzielne hermetycznie zamknięte opakowanie z pochłaniaczem wilgoci.
5.Krążki pakowane po 50 szt. W opakowaniu z folii aluminiowej, w środku pochłaniacz wilgoci środek higroskopijny.
6.Krążki opakowanie bezpośrednie- fiolka o długości 79mm, średnicy-9mm, Średnica krążka- 6mm, grubość krążka 0,75 mm
7.Krążki antybiotykowe muszą pasować do posiadanych dyspenserów firmy OXOID lub firma zobowiąże się na czas trwania umowy do bezpłatnego użyczenia dyspenserów kompatybilnych do zaproponowanych krążków potwierdzić oświadczeniem.
Zaproponowane dyspensery muszą być przystosowane do nakładania 8 krążków na płytki o średnicy 9 cm.
8.Termin ważności od daty dostarczenia do Zamawiającego min. 2 lata.
9.Krążki posiadające certyfikat kontroli jakości dołączany do każdej dostawy.
Wymagany certyfikat 13485 ISO dotyczący badania, rozwoju i produkcji diagnostyków laboratoryjnych do wykrywania, izolowania i identyfikacji mikroorganizmów dołączyć kopię do oferty

Część nr: 4
Nazwa: Testy lateksowe i do diagnostyki mikrobiologicznej
Krótki opis
Załącznik Nr 4 Część Nr IV Testy lateksowe i do diagnostyki mikrobiologicznej
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 000 i 15 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wymagania do poz. 1-2:
1.Świadectwo kontroli jakości ww. testu dołączone do oferty-
2.termin ważności przynajmniej 12 m-cy od daty produkcji testu-
3.certyfikat kontroli jakości zgodny z ISO 13485 i ISO 9001
Wymagania do poz. 3:
Test powinien zawierać 20 pasków testowych (każdy składa się z 12 studzienek z substratami w odwodnionej formie, które następnie zaszczepia się zawiesiną bakteryjną sporządzoną w dołączonym do testu płynie do rozcieńczeń) oraz tacki inkubacyjne, formularze wyników, instrukcję użycia testu. Do testu powinien być dołączony certyfikat jakości w formie papierowej z nr serii oraz datą przydatności, a jeżeli to możliwe również z warunkami przechowywania. Termin ważności testu powinien wynosić min. 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Wymagania do poz. 4:
Odczynnik do hemolizy w ilości wystarczającej na wykonanie 20 testów z 1 op., z dołączonym certyfikatem jakości w formie papierowej z nr serii oraz datą przydatności, a jeżeli to możliwe również z warunkami przechowywania odczynnika. Termin ważności odczynnika do hemolizy powinien wynosić min. 4 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Wymagania do poz. 5-6:
Odczynnik- indol dołączony do testu w ilości wystarczającej na wykonanie 20 paneli testowych. Do testu dołączony certyfikat jakości w formie papierowej z nr serii oraz datą przydatności. Oferent powinien dostarczyć również oprogramowanie komputerowe na płycie CD do odczytu wyników oraz barwne karty odczytu. Termin ważności powinien wynosić min. 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.

Część nr: 5
Nazwa: Antybiotyki i odczynniki do metody V płytkowej
Krótki opis
Załącznik Nr 5 Część Nr V Antybiotyki i odczynniki do metody V płytkowej
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 4 000 i 7 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Poz. 1-13. Do każdej dostawy wymagane załączenie certyfikatu kontroli jakości w formie papierowej. Certyfikat kontroli jakości musi zawierać między innymi następujące informacje:
numer serii,
2) termin przydatności,
3) warunki przechowywania,
moc-stężenie substancji czynnej w &mu-g/mg, a dla penicyliny w j.m.
Pożądane jest aby na opakowaniu jednostkowym była zamieszczona informacja 1-4.
Poz. 14-17. Do każdej dostawy wymagane załączenie certyfikatu kontroli jakości w formie papierowej z nr serii i datą ważności.

Część nr: 6
Nazwa: Wkłady i wskaźniki do wytwarzania warunków beztlenowych
Krótki opis
Załącznik Nr 6 Część Nr VI Wkłady i wskaźniki do wytwarzania warunków beztlenowych
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 500 i 4 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wymagane jest, aby wskaźniki i wkłady pasowały do posiadanych uchwytów stojaka w słoju do hodowli firmy OXOID
Parametry techniczne preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej (wskaźniki, wkłady):
1.Wskaźnik warunków beztlenowych z resazuryną
-długość- 50 mm
-szerokość 50 mm
2.Wkłady do wytwarzania warunków mikroaerofilnych do słoi 2,5 1.
-długość- 171 mm
-szerokość 125 mm
3.Wkłady do wytwarzania warunków beztlenowych do słoi 2,5 1.
-długość 171 mm
-szerokość - 125 mm
4.Wkłady do wytwarzania warunków mikro aerofilnych do słoi 3,5 1.
-długość- 171 mm
-szerokość 125 mm
5.Wkłady do wytwarzania warunków C02
- długość- 125 mm
- szerokość 80 mm
- wkłady i wskaźniki pasowały do uchwytów stojaka w słoju do hodowli firmy OXOID
- wkłady gotowe bez potrzeby dodawania wody i katalizatora
Należy podać skład zmodyfikowanych atmosfer.

Część nr: 7
Nazwa: Szczepy wzorcowe
Krótki opis
Załącznik Nr 7 Część Nr VII Szczepy wzorcowe
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 6 000 i 9 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2013. Zakończenie 31.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- Zamawiający dopuszcza szczepy tylko w postaci liofilizowanej
- do każdego szczepu wymagane dostarczenie certyfikatu jakości w formie papierowej z podanym nr serii (LOT/Batch), nr kolekcji ATCC lub innej, uznanej datą ważności, liczbą pasaży liczoną od szczepu referencyjnego,
- instrukcja przygotowania ( ożywiania) szczepu wraz z wymaganymi podłożami i warunkami inkubacji dostarczona przy pierwszej dostawie, najlepiej w języku polskim, ewentualnie angielskim,
- termin ważności powinien wynosić przynajmniej 8 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.

Część nr: 8
Nazwa: Testy do aparatu mini Api oraz VITEK 2 compact firmy Biomerieux (system zamknięty)
Krótki opis
Załącznik Nr 8 Część Nr VIII Testy do aparatu mini Api oraz VITEK 2 compact firmy Biomerieux (system zamknięty)
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 35 000 i 45 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- wymagane certyfikaty jakości do każdego z oferowanych testów z nr serii i datą ważności w formie
papierowej,

Część nr: 9
Nazwa: Preparaty do diagnostyki serologicznej
Krótki opis
Załącznik Nr 9 Część Nr IX Preparaty do diagnostyki serologicznej
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 40 000 i 60 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- wszystkie preparaty z wyjątkiem punktu 15 dotyczącego krwi pełnej muszą być dopuszczone do
obrotu na terenie Polski.
- termin ważności dostarczonych preparatów nie powinien być krótszy niż 60% terminu ważności
gwarantowanego przez producenta z wyjątkiem punktu 15 dotyczącego krwi pełnej, która to krew
musi posiadać okres przydatności minimum 28 dni od daty pobrania-
- do każdej dostarczonej partii opakowań wszystkich preparatów musi być dołączony certyfikat jakości,
- każde opakowanie oferowanego asortymentu z wyjątkiem punktu 15 dotyczącego krwi pełnej musi
zawierać instrukcję postępowania w języku polskim,
- każde opakowanie oferowanego asortymentu, dotyczy to wszystkich preparatów musi być oznaczone
datą przydatności do użytku i numerem serii.

Część nr: 10
Nazwa: Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Krótki opis
Załącznik Nr 10 Część Nr X Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 30 000 i 50 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 9.9.2013. Zakończenie 9.9.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- termin ważności min. 1 rok od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
- konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu do każdego z zamówionego asortymentu
(w tym przynajmniej raz powinna być dostarczona instrukcja postępowania- wskazane by była
w języku polskim lub angielskim)

Część nr: 11
Nazwa: Część Nr XI Surowice i enteroklony do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Krótki opis
Załącznik Nr 11 Część Nr XI Surowice i enteroklony do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 15 000 i 30 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- termin ważności min. 1 rok od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
- konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu do każdego z zamówionego asortymentu
(w tym przynajmniej raz powinna być dostarczona instrukcja postępowania- wskazane by była
w języku polskim lub angielskim)

Część nr: 12
Nazwa: Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Krótki opis
Załącznik Nr 12 Część Nr XII Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 000 i 5 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2013. Zakończenie 31.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- termin ważności min. 1 rok od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
- konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu do każdego z zamówionego asortymentu
(w tym przynajmniej raz powinna być dostarczona instrukcja postępowania- wskazane by
była w języku polskim lub angielskim)

Część nr: 13
Nazwa: Testy do diagnostyki mikrobiologicznej
Krótki opis
Załącznik Nr 13 Część Nr XIII Testy do diagnostyki mikrobiologicznej
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 35 000 i 45 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- termin ważności asortymentu min. 5 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
z wyjątkiem antybiotyków w substancji do badania pozostałości substancji hamujących termin
przydatności minimum 24 miesiące.
- konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu oraz instrukcji do każdego z zamówionego
asortymentu (w tym przynajmniej raz powinna być dostarczona instrukcja i certyfikat w języku polskim,
a także wskazanie warunków przechowywania,
- przy dostawach antybiotyków do badania pozostałości substancji hamujących należy podać dodatkowo
moc stężenia substancji w &mu-g/mg.
-pozytywna opinia wydana przez PIW-PIB w Puławach (dotyczy pozycji 9)

Część nr: 14
Nazwa: Odczynniki do AAS
Krótki opis
Załącznik Nr 14 Część Nr XIV Odczynniki do AAS
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 000 i 15 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- świadectwo jakości do każdej partii odczynnika zawierające co najmniej informacje o zawartości
substancji czynnej, zanieczyszczeniach metalami, użytej do oznaczenia metody analitycznej, poziomie
niepewności i datę ważności,
- jeżeli specyfikacja nie stanowi inaczej zanieczyszczenia metalami nie większe niż 10 ppb dla pojedynczego metalu,
- termin ważności min. 24 miesiące od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Część nr: 15
Nazwa: Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC
Krótki opis
Załącznik Nr 15 Część Nr XV Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 20 000 i 30 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2013. Zakończenie 31.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- świadectwo jakości do każdej partii odczynnika zawierające co najmniej informacje o zawartości
substancji czynnej, użytej do oznaczenia metody analitycznej i poziomie niepewności, datę ważności.
Odczynniki do HPLC muszą być spektralnie czyste i nie mogą wykazywać fluorescencji,
- termin ważności min. 24 miesiące od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Część nr: 16
Nazwa: Wskaźniki i barwniki
Krótki opis
Załącznik Nr 16 Część Nr XVI Wskaźniki i barwniki
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 000 i 2 500 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- świadectwo jakości do każdej partii odczynnika zawierające co najmniej informacje o zawartości
substancji czynnej, użytej do oznaczenia metody analitycznej, poziomie niepewności, istotnych
analitycznie parametrach fizyko-chemicznych i datę ważności,
- do odczynników o stopniu czystości -czysty lub -technicznie czysty świadectwo jakości nie
będzie wymagane,
- data ważności min.. 12 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Część nr: 17
Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Krótki opis
Załącznik Nr 17 Część Nr XVII Środki dezynfekcyjne
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 14 000 i 18 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 24.7.2013. Zakończenie 24.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 18
Nazwa: Odczynniki chemiczne
Krótki opis
Załącznik Nr 18 Część Nr XVIII Odczynniki chemiczne
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 55 000 i 65 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2013. Zakończenie 31.7.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
- świadectwo jakości w postaci papierowej
- data ważności min. 12 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego, poz. 81 i 142 - termin ważności odczynnika wynosi min. 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.

Część nr: 19
Nazwa: Zestawy i odczynniki oraz wyroby medyczne do diagnostyki laboratoryjnej do wykonywania badań w systemie zamkniętym BAX Q7
Krótki opis
Załącznik Nr 19 Część Nr XIX Zestawy i odczynniki oraz wyroby medyczne do diagnostyki laboratoryjnej do wykonywania badań w systemie zamkniętym BAX Q7
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 60 000 i 75 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 11.9.2013. Zakończenie 11.9.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zamawiający informuje, iż posiada system zamknięty Bax Q7 R
Wymagania ogólne
1. Wszystkie odczynniki wraz z wewnętrzną kontrolą reakcji PCR w postaci tabletki gotowej do użycia,
2. Ważność kitów do reakcji co najmniej 1,5 roku od dnia dostawy do Zamawiającego,
3. Kopia certyfikatu ISO 9001:2000 dotycząca przeznaczenia i produkcji kitów do systemu BAX Q7
dołączona do pierwszej serii dostawy,
4. Certyfikaty jakości dla każdej serii oferowanych kitów,
5. Oświadczenie dostawcy potwierdzające kompatybilność oferowanych kitów z systemem BAX Q7,

Część nr: 20
Nazwa: Podłoża mikrobiologiczne i suplementy
Krótki opis
Załącznik Nr 20 Część Nr XX Podłoża mikrobiologiczne i suplementy
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 125 000 i 135 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wymagania ogólne
1.Produkty powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001:2000 i ISO 13485:2003.
2.Dostarczone pożywki muszą mieć następujące terminy ważności: pożywki suche -3 lata, suplementy min. 1 rok.
3.Pożywka bazowa i suplement muszą pochodzić od jednego producenta.
4.Wydajność suplementów wyszczególnionych w specyfikacji: z jednej fiolki maksymalnie na 500ml pożywki.
5.Dokumentacja pożywek suchych i dodatków selektywnych musi zawierać:
nazwę pożywki,
listę składników i suplementów,
nr katalogowy,
nr partii produkcyjnej,
dane dotyczące oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki,
data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu,
wartość pH przed użyciem pożywki,
dane dotyczące warunków przechowywania podłoża suchego, suplementów i podłoża po
przygotowaniu,
karata charakterystyki,
świadectwo kontroli jakości danej partii produktu od producenta,
instrukcja przygotowania w języku polskim.
6.Dla każdej dostarczonej partii podłoży i suplementów wymagany jest oryginał certyfikatu ( zgodny z ISO 13485 i
ISO 900 od producenta zawierający datę wystawienia certyfikatu, właściwości fizyczne podłoża, wykaz szczepów wzorcowych z kolekcji ATCC stosowanych do testowania wraz z procentowym odzyskiem drobnoustrojów z badanej pożywki.
7.Dla pierwszej dostarczonej partii podłoży i suplementów wymagana jest:
instrukcja przygotowania w języku polskim,
karta charakterystyki produktu.
8.Przy realizacji poszczególnych dostaw powyżej 4 op. wymagane jest dostarczenie pożywek z jednym numerem serii.
9.Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w SIWZ. W sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi, obowiązującymi normami.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.Kopie certyfikatu spełniania przez producenta wymagań norm ISO 9011:2000 i ISO 13485:2003 .
2.Oświadczenie o:
posiadaniu kart charakterystyki dla każdego określonego produktu,
posiadaniu instrukcji przygotowania podłoży w języku polskim,
posiadaniu opisu składów podłoży suchych,
posiadaniu dokładnego opisu wzrostu drobnoustrojów na podłożach,
posiadaniu certyfikatu kontroli jakości jak w punkcie 6 wymagań ogólnych.
Kartę charakterystyki, instrukcje przygotowania, opis składu podłoża suchego, opis wzrostu drobnoustrojów wraz z procentowym odzyskiem, oryginału certyfikatu kontroli jakości dla następujących podłoży: podłoża z poz. 5,28,29,30,56,81,24.

Część nr: 21
Nazwa: Zestaw surowic
Krótki opis
Załącznik Nr 21 Część Nr XXI Zestaw surowic
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 7 000 i 8 500 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Certyfikat jakości w formie papierowej z nr serii, datą ważności i warunkami przechowywania. Kserokopia przykładowego certyfikatu załączona do oferty.
Termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.

Część nr: 22
Nazwa: Podłoża gotowe do użycia wraz z suplementami
Krótki opis
Załącznik Nr 22 Część Nr XXII Podłoża gotowe do użycia wraz z suplementami
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 10 000 i 20 000 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 2.10.2013. Zakończenie 2.10.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Wymagania ogólne
1. Produkty powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 i ISO 13485.
2. Dostarczone pożywki muszą mieć następujące terminy ważności: pożywki gotowe na płytkach - min. 30 dni od daty dostarczenia do zamawiającego.
3. Parametry graniczne dla podłoży gotowych na płytkach:
a. Średnica płytki 9cm
b. Świadectwo kontroli jakości (Certyfikat Kontroli Jakości - zgodny z ISO 13485 i ISO 9001 dla każdej partii produktów), które zawiera minimum:
- nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności
- skład pożywki
- ogólną charakterystykę pożywki: kolor, pH, opakowanie, sterylność
- charakterystykę mikrobiologiczną: wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC, ilościowe oznaczenie
żyzności i selektywności wraz z opisem morfologii kolonii wyrosłych na pożywce.
- dla pożywki Mueller - Hintona certyfikat powinien zawierać kontrolę stabilności pożywki z uzyskanymi wynikami dla poszczególnych szczepów i krążków antybiotykowych zalecanych przez NCCLS.
Wymagania do poz. 3
- Kopia certyfikatu jakości podłoża z nazwą, nr serii, datą ważności, składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów ( przykładowy certyfikat załączyć do oferty),
- Termin ważności powinien wynosić 3 miesiące od daty dostarczenia płytek,
- Nadruk na płytce powinien zawierać nazwę pożywki, numer serii, datę ważności.
- Możliwość zwrotu przerośniętych płytek

Część nr: 23
Nazwa: Testy do oznaczania antybiotyków &beta- laktamowych i tetracyklinowych w mleku wraz z niezbędnymi akcesoriami do wykonania badania 960 prób mleka
Krótki opis
Załącznik Nr 23 Część Nr XXIII Testy do oznaczania antybiotyków &beta- laktamowych i tetracyklinowych w mleku wraz z niezbędnymi akcesoriami do wykonania badania 960 prób mleka
Wielkość lub zakres
zamówienie o wartości szacunkowej większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 5 500 i 6 500 PLN
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 2.10.2013. Zakończenie 2.10.2014
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
1.Testy muszą zawierać instrukcję wykonania testu w języku polskim dostarczoną przy pierwszej dostawie-
2.Certyfikat jakości testu dla każdej serii oferowanych testów z nr serii i datą ważności-
3.Ważność testu minimum 10 miesięcy od dostarczenia do Zamawiającego-
4.Możliwość przechowywania w temperaturze od 20C do 80C-
5.Dokumenty walidacyjne producenta testu w języku polskim dostarczone do Zamawiającego przy pierwszej dostawie ( poz. 1 ).
6.Pozytywna opinia wydana przez PIW-PIB w Puławach (poz.
branża Laboratoria, Medyczna
podbranża materiały laboratoryjne, weterynaria - leki, weterynaria - sprzęt
kody CPV 33141625, 33694000, 33696300, 33696500, 33698100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały laboratoryjne , weterynaria - leki , weterynaria - sprzęt

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11740904 2025-10-29
godz. 10:00
Lubelskie 1 ThiolTracker# Violet (glutathione detection reagent), 180 assays np. nr kat....
11661579 2025-10-30
godz. 09:00
Łódzkie Płytka Petriego
11755581 2025-10-30
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa towaru Moduł filtarcyjny, 250 ml; 0,2 um (nr kat.514-0330, VWR) - 2...
11620465 2025-10-30
godz. 10:00
Śląskie 437/2025 Zakup materiałów certyfikowanych , odczynników chemicznych oraz innych...
11636916 2025-10-31
godz. 23:59
Mazowieckie Zakup: Zestaw 1 L.p. Opis Wielkość opakowania Ilość 1. Human VEGF-165...
11623303 2025-10-31
godz. 23:59
Pomorskie Skrócony opis przedmiotu zamówienia/ Short description of the subject of the...
11531406 2025-11-03
godz. 11:00
Dolnośląskie DZ.271.71.2025 "Jednorazowa dostawa przeciwciał dla Grupy Badawczej...
11525427 2025-11-07
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do badań naukowych...
11742253 2025-11-12
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Zakup wzorców chemicznych dla PGE GiEK SA Oddział Elektrownia Bełchatów 1....
11558373 2025-11-18
godz. 09:00
Dolnośląskie 105.2025 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek...