Przetarg 11638895 - Dostawa odczynników, kontroli, kalibratorów oraz...

   
Analizuj Zamówienie 11638895
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-24
przedmiot ogłoszenia
Dostawa odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczeń immunochemicznych, biochemicznych ora analizy moczu

1. Przedmiotem niniej
szego postępowania jest dzierżawa analizatora biochemicznego, dwóch analizatorów immunochemicznych oraz analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Niniejsze zamówienie obejmuje:1) Pakiet nr 1: Dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych 2) Pakiet nr 2: Dzierżawa analizatora do oznaczeń biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych 3) Pakiet nr 3: Dzierżawa analizatora do oznaczeń analizy moczu wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – Oferowane parametry techniczne oraz załączniku nr 1B – formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz asortymentowo-cenowy oraz Oferowane parametry techniczne należy załączyć do oferty. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez Wykonawcę na cały asortyment w danym pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na każdy dowolnie wybrany przez siebie pakiet. 4. Podane ilości w formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Zamawiający gwarantuje realizację na poziomie 40% wartości zamówienia podstawowego.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.6. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Pakiet nr 1: Dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych 1. Niniejsze zamówienie obejmuje pakiet nr 1: Dzierżawa dwóch analizatorów do oznaczeń immunochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – Oferowane parametry techniczne oraz załączniku nr 1B – formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz asortymentowo-cenowy oraz Oferowane parametry techniczne należy załączyć do oferty. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2. Podane ilości w formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Zamawiający gwarantuje realizację na poziomie 40% wartości zamówienia podstawowego.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.4. Oferowane przez Wykonawcę produkty:• muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w oferowanych parametrach technicznych oraz formularzu asortymentowo-cenowy;• być nowe, nie używane, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz spełniać wszelkie wymagania według polskiego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1620 z późn. zm.), w tym w zakresie jakości oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,• posiadać minimalny termin ważności 6 miesięcy od dnia ich dostawy z zastrzeżeniem, że dopuszcza się krótszy termin ważności jeżeli wynika on ze składu odczynnika,• (opakowania jednostkowe oraz zbiorcze) muszą być zaopatrzone w etykietę handlową, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. • muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, − na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonych przez Wykonawcę produktów niespełniających przedmiotowych wymogów.5. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia z załącznikami.

Część zamówienia: LOT-0002 Pakiet nr 2: Dzierżawa analizatora do oznaczeń biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych 1. Niniejsze zamówienie obejmuje pakiet nr 2: Dzierżawa analizatora do oznaczeń biochemicznych wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych , których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – Oferowane parametry techniczne oraz załączniku nr 1B – formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz asortymentowo-cenowy oraz Oferowane parametry techniczne należy załączyć do oferty. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2. Podane ilości w formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Zamawiający gwarantuje realizację na poziomie 40% wartości zamówienia podstawowego.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.4. Oferowane przez Wykonawcę produkty:• muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w oferowanych parametrach technicznych oraz formularzu asortymentowo-cenowy;• być nowe, nie używane, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz spełniać wszelkie wymagania według polskiego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1620 z późn. zm.), w tym w zakresie jakości oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,• posiadać minimalny termin ważności 6 miesięcy od dnia ich dostawy z zastrzeżeniem, że dopuszcza się krótszy termin ważności jeżeli wynika on ze składu odczynnika,• (opakowania jednostkowe oraz zbiorcze) muszą być zaopatrzone w etykietę handlową, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. • muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, − na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonych przez Wykonawcę produktów niespełniających przedmiotowych wymogów.5. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia z załącznikami.

Część zamówienia: LOT-0003 Pakiet nr 3: Dzierżawa analizatora do oznaczeń analizy moczu wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych 1. Niniejsze zamówienie obejmuje pakiet nr 3: Dzierżawa analizatora do oznaczeń analizy moczu wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych , których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – Oferowane parametry techniczne oraz załączniku nr 1B – formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz asortymentowo-cenowy oraz Oferowane parametry techniczne należy załączyć do oferty. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2. Podane ilości w formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. Zamawiający gwarantuje realizację na poziomie 40% wartości zamówienia podstawowego.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.4. Oferowane przez Wykonawcę produkty:• muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w oferowanych parametrach technicznych oraz formularzu asortymentowo-cenowy;• być nowe, nie używane, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz spełniać wszelkie wymagania według polskiego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1620 z późn. zm.), w tym w zakresie jakości oraz dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,• posiadać minimalny termin ważności 6 miesięcy od dnia ich dostawy z zastrzeżeniem, że dopuszcza się krótszy termin ważności jeżeli wynika on ze składu odczynnika,• (opakowania jednostkowe oraz zbiorcze) muszą być zaopatrzone w etykietę handlową, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. • muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, − na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonych przez Wykonawcę produktów niespełniających przedmiotowych wymogów.5. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia z załącznikami.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33190000, 33696500, 38434000, 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne