Przetarg 12233522 - "Dostawa narzędzi medycznych i chirurgicznych dla...

   
Analizuj Zamówienie 12233522
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa narzędzi medycznych i chirurgicznych dla Copernicus PL Sp. z o.o.

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do przychodni przyszpitalnej - poradni chirurgicznej. Szc
zegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piły oscylacyjnej do cięcia gipsu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzierników.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi zużywalnych do Resektoskopu Ginekologicznego Firmy Wolf będącego własnością Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do cytoskopu Firmy Wolf stanowiących doposażenie istniejących zestawów Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 6: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi na użytek oddziału chirurgii ogólnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 7: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi na użytek oddziału wewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 8: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi na użytek oddziału dermatologii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 9: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi pomocniczych do implantacji siatek typu Opur. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 10: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy czołowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 11: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pincet epilacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 12: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi okulistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 13: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ligatorów hemoroidalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 14: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi na użytek oddziału okulistyki.Przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 15: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Gonioskopu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 16: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do laparoskopii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

Część 17: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do laparoskopii cz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający, asortyment, wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane w zał. nr 2 do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.Maksymalny termin dostaw wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVIII SWZ- termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.), jeżeli Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu stanowiącego wyrób medyczny.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą narzędzi kompletnej dokumentacji, obejmującej:a) listę środków czyszczących dopuszczonych do manualnego doczyszczania trudnych zabrudzeń na instrumentarium (wymienione środki muszą być skuteczne w usuwaniu trudnych zabrudzeń z narzędzi, bez uszkadzania tych narzędzi.)b) listę środków do konserwacji narzędzi przed sterylizacją parową,c) pozostałe dokumenty wskazane w zał. nr 3 do SWZ.

D10.251.126.N.2025
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33169000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne