Przetarg - Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia dla hali...

   
Analizuj Zamówienie 6145102 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-06-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia dla hali sportowej i basenu w ramach projektu pn. : „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja
Szkoły Podstawowej w Sieniawie dla poprawy warunków edukacji, 37-530 Sieniawa ul. Rynek 4”
Numer referencyjny: RG 271.1.3.2018

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Sieniawie dla poprawy warunków edukacji, 37-530 Sieniawa ul. Rynek 4”
Uwaga: Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt – minimum 36 miesięcy od protokolarnego odbioru.
Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą kart katalogowych dla każdego elementu wyspecyfikowanego na liście dostaw.
Szczegółowy opis, wykaz elementów dostawy oraz opis docelowych miejsc montażu elementów wraz z rzutami pomieszczeń opisany został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszczamy jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez nas standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów - równoważnych - informujemy, że w trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać dostarczenia próbek tych produktów - w celu przeprowadzenia badania ich równoważności. Tu należy zaznaczyć, iż ocena równoważności przedmiotowych próbek będzie przeprowadzana przez niezależną instytucję, która wykonuje tego typu analizy. W związku z tym, iż ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy - badanie równoważności zaproponowanych produktów przez uprawnioną do tego instytucję odbędzie się na koszt Wykonawcy. Dodatkowo, Wykonawcy proponujący produkty równoważne mają dysponować polskojęzycznymi kartami charakterystyk tychże produktów. Powyższe działania mają nas ustrzec przed zaproponowaniem w ofercie produktów nieodpowiadających parametrami produktom wskazanym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności montażu i ustawienia mebli (minimum 4 osoby), o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie lub wybrane z poniższych dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności montażu i ustawienia mebli.
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust.1 pkt. e umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji: teren Szkoły Podstawowej w Sieniawie, 37-530 Sieniawa ul. Rynek 4, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500153747-N-2018 z dnia: 2018-09-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-05, godzina: 08:30,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-09, godzina: 08:00,
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, sauna, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny i sprzęty inne, sprzęt sportowy
kody CPV 33150000, 33170000, 33192000, 35800000, 37400000, 37420000, 37440000, 37450000, 37460000, 37480000, 39000000, 39113000, 39130000, 39200000, 39300000, 42995000, 43830000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt do utrzymania czystości , sprzęt medyczny , meble medyczne , meble i akcesoria , sauna , sprzęt gospodarstwa domowego , maszyny i sprzęty inne , sprzęt sportowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12096584 2025-11-27
godz. 08:00
Małopolskie Zakup i dostawa podnośnika samochodowego typu żaba szt.1
12086897 2025-11-27
godz. 09:00
Śląskie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem komór chłodniczych...
12084377 2025-11-27
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu...
12085947 2025-11-27
godz. 10:30
Śląskie Dostawa rękawów przeciwpowodziowych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100...
12087284 2025-11-27
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa mebli biurowych do siedziby Centrum e-Zdrowia. Powstaje w kontekście...
12087390 2025-11-27
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa wyposażenia dla Sekcji Pralni i Sekcji Higieny Szpitalnej dla...
12176700 2025-11-27
godz. 11:00
Podkarpackie Zakup z dostawą czujników położenia tłoka. -
12172187 2025-11-27
godz. 12:00
Mazowieckie ZAKUP I DOSTAWA EKSPRESU DO KAWY NIVONA - NLR - KK.2110.205.2025
12157998 2025-11-27
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa CZUJNIK ERP_Z_0000045466 TEMP POW Adres dostawy: M040
12086865 2025-11-27
godz. 12:30
Śląskie Zakup i dostawa 20 szt. defibrylatorów AED dla Miasta Żywiec Przedmiotem...