Przetarg 10433318 - Dostawa mebli Zad.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do...

   
Analizuj Zamówienie 10433318
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli Zad.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do poczekalni Zad.2- Taborety Zad.3- Krzesła konferencyjne z pulpitem do pisania

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa mebliZa
d.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do poczekalniZad.2- TaboretyZad.3- Krzesła konferencyjne z pulpitem do pisaniaZamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Częściami zamówienia są poszczególne zadania określone powyżej, tzn. zadania od 1 do 3.Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę do maksymalnie 3 zadań. (bez ograniczania ilości zadań na jednego Wykonawcę)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SWZ.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) oferowany wyrób musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji,2) oferowany wyrób musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu;3.3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, jednakże w każdej takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do opisanych w powyższy sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym W takich sytuacjach ewentualne wskazania należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.3.5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy stanowią załączniki do SWZ.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa mebliZad.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do poczekalniZad.2- TaboretyZad.3- Krzesła konferencyjne z pulpitem do pisaniaZamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Częściami zamówienia są poszczególne zadania określone powyżej, tzn. zadania od 1 do 3.Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę do maksymalnie 3 zadań. (bez ograniczania ilości zadań na jednego Wykonawcę)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SWZ.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) oferowany wyrób musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji,2) oferowany wyrób musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu;3.3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, jednakże w każdej takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do opisanych w powyższy sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym W takich sytuacjach ewentualne wskazania należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.3.5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy stanowią załączniki do SWZ.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa mebliZad.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do poczekalniZad.2- TaboretyZad.3- Krzesła konferencyjne z pulpitem do pisaniaZamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Częściami zamówienia są poszczególne zadania określone powyżej, tzn. zadania od 1 do 3.Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę do maksymalnie 3 zadań. (bez ograniczania ilości zadań na jednego Wykonawcę)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SWZ.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) oferowany wyrób musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji,2) oferowany wyrób musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu;3.3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, jednakże w każdej takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do opisanych w powyższy sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym W takich sytuacjach ewentualne wskazania należy odczytywać łącznie z wyrazami „lub równoważne”.3.5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy stanowią załączniki do SWZ.

DZ.3321.76.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00291996/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą w wysokości:
Oznaczenie Zadania Wadium (zł)
Zadanie 1 - 900,00
Zadanie 2 - 30,00
Zadanie 3 - 600,00
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do ma wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone.
8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
8.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
8.4. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 8.3. ppkt 2) – 4) za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w postaci elektronicznej.
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank BGK Oddział Katowice nr 47 1130 1091 0003 9111 4920 0007
z oznaczeniem „Wadium DZ.3321.76.2024”
do dnia 22.04.2024 r. do godz. 11:00.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.6. Oryginał wadium należy złożyć do dnia 22.04.2024 r. do godz. 11:00.
8.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8.8., powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
8.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, ...
Pełny opis znajduje się w SWZ.
Po zmianie:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą w wysokości:
Oznaczenie Zadania Wadium (zł)
Zadanie 1 - 900,00
Zadanie 2 - 30,00
Zadanie 3 - 600,00
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do ma wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone.
8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
8.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
8.4. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 8.3. ppkt 2) – 4) za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w postaci elektronicznej.
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank BGK Oddział Katowice nr 47 1130 1091 0003 9111 4920 0007
z oznaczeniem „Wadium DZ.3321.76.2024”
do dnia 23.04.2024 r. do godz. 11:00.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.6. Oryginał wadium należy złożyć do dnia 23.04.2024 r. do godz. 11:00.
8.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8.8., powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
8.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, ...
Pełny opis znajduje się w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:00
Po zmianie:
2024-04-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:15
Po zmianie:
2024-04-23 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-21
Po zmianie:
2024-05-22
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający prostuje informacje zawarte w sekcji 1.5) w następujący sposób:
z: 1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa
publicznego)
na: 1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny- jednostka sektora finansów publicznych
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39112000, 39113000, 39113100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472753 2024-04-26
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Zestaw szafek szkolnych nr 14
10455969 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup mebli do pomieszczeń biurowych dla Zespołu Projektowego Biura Inwestycji w Krakowie
10478873 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie SZAFKA ZAMYKANA BEATA 900 X 930 X 400: SZARO-NIEBIESKA PROD. JAN NOWAK (ZKP- AM760884)
10432882 2024-05-02
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni – zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1 ...
10491628 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Zakup i dostawę wyposażenia określonego w poszczególnych częściach Ogłoszenia w ramach operacji pn. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji sp...
10493430 2024-05-07
godz. 11:00
Podkarpackie Dostawa mebli do Placówki Wsparcia Dziennego w Desznicy. Dostawa obejmuje: 1. Krzesła - 16 szt. 2. Stoły - 8 szt. 3. Zestaw mebli: Szafa z półkami i szufladami - 1 zestaw 4. Szafa na ma...
10490370 2024-05-07
godz. 12:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych dla KP IV Bytom w ramach pierwszego wyposażenia.
10460247 2024-05-09
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk Część 1: Dostawa mebli na wyposażenie żłobka Część 2: Dostawa mebli do przedszk...
10492015 2024-05-13
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup i dostawa krzeseł obrotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWZ SWW/ZP-3/BFL/2024
10451034 2024-05-17
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów.2. Zamawiający informuje...