Przetarg - Dostawa mebli socjalnych oraz rolet wewnętrznych 1....

   
Analizuj Zamówienie 2817435 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-06-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli socjalnych oraz rolet wewnętrznych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli socjalnych (metalowych
i drewnian
ych) oraz rolet wewnętrznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem we wskazanych przez Odbiorcę pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku przy ul. Hubalczyków 1 oraz szkolenie personelu Odbiorcy w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39515400-9 Rolety
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy BHP, szafy kartoteczne, stojaki do płynów infuzyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Część nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy ubraniowe drewniane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia Część nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety wewnętrzne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia częśc nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Część nr 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy BHP, szafy kartoteczne, stojaki do płynów infuzyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Część nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Część nr 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy ubraniowe drewniane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia Część nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Część nr 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety wewnętrzne zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia częśc nr III do IDW oraz Formularzem Cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr 134607 z dnia 2013-07-05:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Prof. Lotha 26, pokój nr 32.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, żaluzje rolety
kody CPV 39150000, 39515400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble, żaluzje rolety