Przetarg 7330502 - Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych...

   
Analizuj Zamówienie 7330502 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Numer referencyjny: UM-ZP-262-5/20

1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i gabinetowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie podzielona na 5 zadań (części):
1.1. Zadanie nr 1 – Krzesła i fotele biurowe dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Lublinie,
1.2. Zadanie nr 2 – Meble biurowe do budynku Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie,
1.3. Zadanie nr 3 – Meble biurowe dla jednostki Uniwersytetu Medycznego w Lublinie,
1.4. Zadanie nr 4 – Meble biurowe,
1.5. Zadanie nr 5 – Meble biurowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39100000-3 – meble
39121000-6 – biurka i stoły
39516100-3 – meble tapicerowane
39112000-0 – krzesła
39131000-9 – regały biurowe
39141300-5 – szafy
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku nr 1a do Formularza oferty - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się wnieść do wskazanego pomieszczenia przedmiot zamówienia, rozpakować, zamontować, ustawić, wypoziomować elementy umeblowania i przekazać do użytku odbiorcy końcowego.
4.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVII SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5. Warunki gwarancji na przedmiot zamówienia muszą być nie gorsze niż gwarancja producenta.
4.6. Opisy zawarte w Załączniku nr 1a do Formularza oferty - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia przedstawiają minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Meble stanowią doposażenie jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Meble wykonywane pod zamówienie typu szafy, szafki, biurka, zabudowy kuchenne, wnękowe, itp. wymagają obmiaru z natury. Zamawiający wymaga, aby kolorystyka i konstrukcja mebli była dostosowana do wyposażenia będącego w użytkowaniu Zamawiającego. Meble produkowane seryjnie, do których Zamawiający wskazał w niektórych pozycjach przykładowe nazwy produktów oraz ich producenta (jak fotele, krzesła, itp.), mają na celu przybliżyć wymagania Zamawiającego. Ponadto meble te, jako doposażenie wyposażenia będącego w użytkowaniu Zamawiającego powinny stanowić estetyczną całość.
Zamawiający wymaga, aby meble były możliwe do wykonania:
- w minimum 10 kolorach dla płyty meblowej laminowanej,
- w minimum 5 wzorach dla uchwytów meblowych,
- w minimum 10 kolorach tapicerki dla foteli i krzeseł,
Zamawiający dokona wyboru kolorystyki po podpisaniu umowy.
5. Rozwiązania równoważne:
5.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia, służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
5.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1a do Formularza oferty - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia.
5.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę produktów w stosunku do produktów i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Krzesła i fotele biurowe dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.

Część nr: 2 Nazwa: Meble biurowe do budynku Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.

Część nr: 3 Nazwa: Meble biurowe dla jednostki Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.

Część nr: 4 Nazwa: Meble biurowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.

Część nr: 5 Nazwa: Meble biurowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z podziałem na poszczególne zadania, zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza oferty.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39112000, 39121000, 39131000, 39141300, 39516100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10470593 2024-04-25
godz. 23:59
Podlaskie Zlecę wykonanie i montaż mebli.
10423895 2024-04-26
godz. 09:30
Pomorskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modyfikacja 70 szt. wózków przeznaczonych do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej dedykowanych pod laptopy z możliwością wykorzy...
10484723 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie SZAFKA 400235 UBRANIOWA B2B PARTNER Lokalizacja 59-101 Polkowice
10343329 2024-04-28
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa sprzętu kwaterunkowo - gospodarczego
10450070 2024-05-06
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować ...
10345101 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowalnych i innych prac oraz czynności w zakresie zadania pn.: Odbudowa zespołu szklarniowego oraz przebudowa placu zabaw w...
10492562 2024-05-08
godz. 10:30
Małopolskie Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. ...
10416235 2024-05-09
godz. 08:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem siedzisk dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP, CBZC – umowa ramowa Przedmiotem zamówi...
10463985 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie Dostawy wraz z montażem mebli metalowych oraz mebli metalowych certyfikowanych w ramach programu „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” 1. Przedmiotem zamówienia są dos...
10491160 2024-05-28
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup krzeseł konferencyjnych z pulpitami do sali im. Stefana Nowaka, budynek Wydziału Socjologii ul. Karowa 18 Przetarg nieograniczony