Przetarg 11499954 - Dostawa mebli. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 11499954 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli.

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamó
wienia (tj. charakterystykę, wymagania i liczbę określonego rodzaju asortymentu) zawarto w załącznikach nr 1.1, 1.2 1.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w częściach 1, 2 i 3 oraz w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy – dalej PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.2. Postępowanie podzielono na 3 części:- część 1 – dostawa mebli drewnianych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.1 (1A, 1B) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 1),- część 2 – dostawa mebli metalowych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.2 (2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 2),- część 3 – dostawa mebli- siedziska (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.3 (3A, 3B, 3C) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 3).Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania (dwie lub trzy części postępowania – maksymalnie trzy). Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach danej części.3. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – PPU.4. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia:CZĘŚĆ ADRES1A Nr działki 85/2, 86/2 Polkowice obrębI (bez stopni, jest winda)1B 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)2A Nr działki 85/2, 86/2 Polkowice obrębI (bez stopni, jest winda)2B 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)2C 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)2D 58-420 Lubawka, al.. Wojska Polskiego 14 (5 stopni bez windy)2E 58-400 Kamienna Góra, ul. Lubawska 6 (5 stopni bez windy)2F 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)3A Nr działki 85/2, 86/2 Polkowice obrębI (bez stopni, jest winda)3B 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)3C 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 (bez stopni, jest winda)5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są znani. 9. Umowa zostanie zawarta na okres do 30 dni od dnia jej podpisania. 10. Terminy dostaw cząstkowych sprzętu kwaterunkowego, o którym mowa w ust. 1 wynosi 20 dni kalendarzowych liczonych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pomocą faksu lub mailowo. Wykonawca zawiadomi przedstawiciela Zamawiającego o gotowości realizacji dostawy co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy.11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.12. Zamawiający nie wymaga NZWU.13. Zam. przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”.14. Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale I SWZ. 15. Wykonawca będzie związany ofertą do dnia: 17.01.2026 r.16. Zmiany umowy Rozdział XXIII PPU.Informacje dotyczące postępowania.a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.d. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).e. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.f. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.g. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.h. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.i. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.j. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 - część 1 – dostawa mebli drewnianych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.1 (1A, 1B) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 1),Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach danej części.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 - część 2 – dostawa mebli metalowych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.2 (2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 2),Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach danej części.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 - część 3 – dostawa mebli- siedziska (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1.3 (3A, 3B, 3C) do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 3).Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe w ramach danej części.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00643731-2025 z dnia: 2025-10-02
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 610737-2025 Główny powód zmiany : Korekta publikującego Opis : 9. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.10. Wykonawca zawiadomi przedstawiciela Zamawiającego o gotowości realizacji dostawy co najmniej na jeden dzień przed planowanym dniem dostawy, telefonicznie nr tel. ……………. lub mail ……………….. . 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-20 09:00
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39000000, 39110000, 39121000, 39121100, 39132100, 39141300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria