Przetarg 11572369 - Dostawa materiałów, wyposażenia i sprzętu w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 11572369
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów, wyposażenia i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie gminy Drawsko Pomorskie

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia
w części I jest dostawa cystern do wody pitnej – 2 szt..1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa.1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa agregatów prądotwórczych:- agregat prądotwórczy mobilny na przyczepce o mocy znamionowej 20 kW – 2 szt.,- agregat prądotwórczy przenośny o mocy znamionowej 7,0 kVa – 10 szt.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8b do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa.1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa mobilnego sprzętu oświetleniowego - 3 sztuki.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8c do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa.1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

IR.271.4.2025.DP
branża Energoelektryczna, Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, materiały, samochody specjalistyczne, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 31120000, 31122000, 31500000, 34144212
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , samochody specjalistyczne , maszyny i sprzęty inne