Przetarg - Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem 1.Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 2671843 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-03-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem d
la Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zakres zamówienia obejmuje projekt, wykonanie oraz dostarczenie zamawianych materiałów reklamowych, ich rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji.
3.Ilości materiałów podane w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości materiałów, a tym samym pełnej kwoty umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, ostateczną ilość zakupionych materiałów, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
4.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): w zakresie części A-D: 22462000-6 materiały reklamowe.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
-w zakresie części A - balony z nadrukiem firmowym
-w zakresie części B - badziki, przypinki z nadrukiem, butony,
-w zakresie części C - gadżety z nadrukiem firmowym,
-w zakresie części D - pamięć USB.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu materiałów oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe typy materiałów wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu materiałów należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
7.Wymagany termin realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia realizowany będzie partiami, na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego, nie później jednak niż do dnia 30.06.2013 lub do wyczerpania środków finansowych, jakie Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji zamówień określone są w odrębnie dla każdej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji.
8.Adres dostawy: Wykonawca dostarczy materiały reklamowe do siedziby Zamawiającego (miejsce dostawy będzie ustalane każdorazowo w zamówieniu).
9.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć partię materiałów i dokonać ich rozładunku w terminie każdorazowo uzgodnionym przez Strony, nie dłuższym niż zostało to określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji.
10.Z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem Wykonawca zawiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną o planowanym terminie dostarczenia materiałów. Zamawiający może odmówić przyjęcia materiałów dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 08.00 - 13.00.
11.Materiały winny być dostarczone w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z ofertą Wykonawcy oraz powinny być pakowane według danego numeru indeksu i oznaczone tym numerem.
12.W dniu dostarczenia materiałów, w obecności upoważnionych przedstawicieli Stron, nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z ofertą Wykonawcy oraz umową. Potwierdzeniem kompletności dostawy jest Protokół Odbioru (stanowiący załącznik nr 1 do umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) podpisany przez strony po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego.
13.W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności, o których mowa w pkt. 12 jakichkolwiek nieprawidłowości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie nieprawidłowości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin.
14.Zamówienia określające liczbę, rodzaj materiałów reklamowych w ramach danej partii, składane będą Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy.
15.Dostarczenie materiałów graficznych do wykonawcy drogą elektroniczną w postaci plików CDR, JPEG, PDF.
16.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wizualizacji do 48 godzin od momentu wysłania materiałów graficznych przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia wizualizacji do 48 godzin od momentu jej otrzymania.
17.W przypadku realizacji zamówienia na materiały reklamowe zaprojektowane przez Wykonawcę, w projektach wykorzystywana będzie czcionka Palm Springs, loga oraz logotypy projektów.
18.Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
19.Wymagany okres gwarancji: w zakresie części D - minimum 12 miesięcy.
20.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
21.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
22.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
23.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN).
24.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
25.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
26.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
27.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
28.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do Specyfikacji.
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do Specyfikacji.
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do Specyfikacji.
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do Specyfikacji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: A. Balony z nadrukiem firmowym
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/06/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: B. Badziki, przypinki z nadrukiem, butony
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/06/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: C. Gadżety z nadrukiem firmowym
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/06/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 4
Nazwa: D. Pamięć USB
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.20.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/06/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi reklamowe
podbranża druki, foldery, informatory, loga i znaki graficzne, gadżety
kody CPV 22462000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: druki, foldery, informatory, loga i znaki graficzne, gadżety

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12209080 2025-12-15
godz. 10:00
Lubelskie Sprzedaż i dostawa materiałów prewencyjnych do prowadzenia działań,...
12199841 2025-12-15
godz. 12:00
Lubelskie Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego Część 2 - Dostawa...
12200306 2025-12-15
godz. 13:00
Lubelskie Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji,...
12204333 2025-12-16
godz. 11:00
Mazowieckie „Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności w...
12223821 2025-12-17
godz. 00:00
Śląskie zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego unikatowych...
12208589 2025-12-18
godz. 10:00
Śląskie Cykliczne dostawy etykiet dla poszczególnych podmiotów GKF w okresie 12...
12224342 2025-12-23
godz. 17:00
Pomorskie ZU/391/2025/AS - Dostawa kart lunchowych na potrzeby Rafinerii Gdańskiej
12196933 2026-01-07
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest drukowanie materiałów spersonalizowanych zgodnie z...
12192633 2026-01-13
godz. 11:00
Mazowieckie CENNIK Chiaravalli 2026 -
12192632 2026-02-02
godz. 11:00
Mazowieckie METALWORK CENNIK 2026 -