Przetarg 11537827 - Dostawa materiałów elektrycznych (zamówienie z podziałem...

   
Analizuj Zamówienie 11537827
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów elektrycznych (zamówienie z podziałem na 3 części)

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa różnych materiałów elektrycznych;2. Integralną część op
isu przedmiotu zamówienia stanowią:1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SWZ dla części nr 1- załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia. 2) Postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Wykonawca udziela min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.6. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (dni robocze) za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8.00 – 14.00.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa przewodów;2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią:1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1B do SWZ dla części nr 2 - załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia. 2) Postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Wykonawca udziela min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.6. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (dni robocze) za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8.00 – 14.00.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa świetlówek, żarówek.2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią:1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1C do SWZ dla części nr 3 - załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia. 2) Postanowienia Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy części nr 1, 2 i 3 zamówienia).3. Towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Wykonawca udziela min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.6. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (dni robocze) za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8.00 – 14.00.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

ZP/86/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00466103/01 z dnia: 2025-10-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:00
Po zmianie:
2025-10-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 11:00
Po zmianie:
2025-10-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-13
Po zmianie:
2025-11-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474724/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-16 10:00
Po zmianie:
2025-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-16 11:00
Po zmianie:
2025-10-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-14
Po zmianie:
2025-11-18



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00477001/01 z dnia: 2025-10-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-20 10:00
Po zmianie:
2025-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-20 11:00
Po zmianie:
2025-10-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-18
Po zmianie:
2025-11-19
branża Energoelektryczna
podbranża urządzenia, materiały
kody CPV 31224400, 31531000, 31680000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały