Przetarg 11869536 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu...

   
Analizuj Zamówienie 11869536
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026

Przedmiotem zamówienia jest:- Dostawa materiałów biurowych na p
otrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:- załącznik nr 5 - formularz cenowy.Oferowane przez Sprzedawcę materiały biurowe:- muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne,- muszą być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,- materiały biurowe o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy.Zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego konfekcjonowania przez Wykonawcę w przypadku, jeżeli w trakcie realizacji umowy zamówione zostaną ilości inne niż opakowania zbiorcze producenta. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać odpowiednio wymagania określone w obowiązujących w okresie realizacji umowy przepisach i normach.WARUNKI GWARANCJI:Materiały wymienione w pozycji nr 28, 29, 46, 47, 235, 236, 237 formularza cenowego, stanowiącego ZAŁĄCZNIK nr 5, muszą posiadać gwarancję producenta na okres wskazany w formularzu cenowym liczonym od pierwszego dnia dostawy.UWAGA!!!Wskazane w formularzu cenowym nazwy własne należy traktować jako przykładowe i w odniesieniu do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów oraz właściwości, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów nie gorszych od wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym produkty z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów oraz właściwości dla zachowania najwyższej jakości dostarczonego towaru. Kryteria równoważności określono w załączniku nr 5 do SWZ w kolumnie Towar dla poz. 17, 23, 25, 106, 107, 113, 137.Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych. Wykonawcy będzie przysługiwać Wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie dostarczony towar.Wymagany termin gwarancji: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.,Wymagany termin rękojmi: nie dotyczy

ZA.271.69.2025
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne
kody CPV 30141200, 30190000, 30192000, 30192100, 30192125, 30192130, 30197330, 30199500, 30237430, 37822100, 37822300, 39241200, 39292500, 42994220, 44812300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze , materiały dydaktyczne