Przetarg 11553864 - Dostawa koparko-ładowarki, wielofunkcyjnej pakowarki piasku...

   
Analizuj Zamówienie 11553864
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa koparko-ładowarki, wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu oraz kontenerów kwatermistrzowskich w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1:
1.1. Część 1 pn. „Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”a) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:• Formularz wymagań techniczno-użytkowych koparko-ładowarki – Załącznik nr 4.1 do SWZ,• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.b) Zamawiający wymaga aby oferowana koparko-ładowarka była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2025 roku z przeznaczeniem na rynki europejskie.c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, koparko-ładowarki wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych pojazdu oraz projektowanych postanowieniach umownych).d) Samojezdna koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do pracy.e) Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. f) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE. g) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.h) Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.i) Koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania.j) Wykonawca zapewni transport koparko-ładowarki za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.k) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.l) Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.m) Miejscem dostawy pojazdu będzie siedziba Miejsko Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żabnie zlokalizowana pod adresem: ul. Św. Jana 3, 33-240 Żabnon) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.o) Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu Umowy, za pośrednictwem e-mail z 3 dniowym wyprzedzeniem.p) Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji, w tym:• instrukcję obsługi w języku polskim• świadectwo zgodności z normami CE• książkę przeglądów serwisowychq) W dniu dostawy koparko-ładowarki Wykonawca dokona w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia 2 (dwóch) pracowników Zamawiającego – w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji koparko-ładowarki potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.r) Na dostarczony pojazd w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego na warunkach gwarancji podstawowej na okres określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.s) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.

Część 2: 1.2. Część 2 pn. „Dostawa fabrycznie nowej wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu”a) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:• Formularz wymagań techniczno-użytkowych– Załącznik nr 4.2 do SWZ,• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.b) Zamawiający wymaga aby oferowana wielofunkcyjna pakowarka piasku na podwoziu była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2025 roku z przeznaczeniem na rynki europejskie.c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych oraz projektowanych postanowieniach umownych).d) Sprzęt musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy.e) Pakowarka musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. f) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE. g) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.h) Przedmiot zamówienia musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania.i) Wykonawca zapewni transport sprzętu za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.j) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.k) Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.l) Miejscem dostawy sprzętu będzie siedziba Miejsko Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żabnie zlokalizowana pod adresem: ul. Św. Jana 3, 33-240 Żabnom) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.n) Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu Umowy, za pośrednictwem e-mail z 3 dniowym wyprzedzeniem.o) Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże wszystkie dokumenty wymienione w Załączniku nr 4.2. p) W dniu dostawy wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu Wykonawca dokona w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia max 6 pracowników Zamawiającego – w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji sprzętu, potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.q) Na dostarczony sprzęt w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego na warunkach gwarancji podstawowej na okres określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.r) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.

Część 3: Dostawa kontenerów kwatermistrzowskich:1.3.1. Kontener o wymiarach 7x3m – 2 sztuki1.3.2. Kontener o wymiarach 5x3 - 1 sztukaa) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:• Formularz wymagań techniczno-użytkowych – Załącznik nr 4.3 do SWZ,• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, kontenerów wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych oraz projektowanych postanowieniach umownych), w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Żabno.c) Na dostarczone kontenery w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji. Ostateczny okres gwarancji zostanie określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.d) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.

ORG.271.1.25


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00475663/01 z dnia: 2025-10-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-22 09:00
Po zmianie:
2025-10-23 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-22 09:30
Po zmianie:
2025-10-23 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-20
Po zmianie:
2025-11-21
branża Budowlana - obiekty, Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża obiekty małogabarytowe, samochody specjalistyczne, maszyny budowlane
kody CPV 34144440, 43261000, 44211100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe , samochody specjalistyczne , maszyny budowlane